Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #26 Skrevet 10. juni 2017 På 6/7/2017 den 8.22, Anonym bruker skrev: Hmmm jeg skrev til han i går kveld på snap der jeg lurte på om han var sur på meg eller om jeg hadde gjort noe. Fikk da svar at nei ikke sur og ikke gjort noe men at han mente han fikk så mange snap (hadde sendt 4 stk på fellesen) og at hvis han ikke svarte så var han opptatt med noe. Helt greit og jeg respekterer det men om han er opptatt med noe, hvorfor lese meldinger og snap men ikke svare? Og jeg har snappa mindre nå enn tidligere så skjønner ikke helt :/ men tar hintet så ikke snappa han noe mer heller Anonymkode: 4e1c0...0c0 Du er jo helt syk. Hvordan orker du å analysere hver minste lille ting så vanvittig? Og hvordan kan du si du ikke vil virke frempå, når "er du sur?" er tidenes beste virkemiddel for å skremme livskiten av hvem som helst? Herregud, få deg noen baller. Anonymkode: 9de53...ae3
amandine Skrevet 10. juni 2017 #27 Skrevet 10. juni 2017 Kjære tid, du må bare slappe av. Hvorfor lese snapen når han ikke svarer? Jeg leser alltid mine meldinger for å vite om det er noe jeg må svare på med én gang. Kanskje er det noe viktig. Hvis svigermor bare vil vise frem noe svarer jeg ikke om det passer. Man har da andre ting å gjøre! Og om jeg er aldri så blid, er det én ting her i verden( og da mener jeg virkelig den ene tingen som kan få meg sur, jeg er ikke sur av natur) som gjør meg kjapt sur, så må det være om noen spør om jeg er sur. Du må roe deg ned. Har du bare hatt dette bitte litt på G nå i en evighet er det ingen grunn til å plutselig stresse!
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #28 Skrevet 10. juni 2017 Kun jeg som tenker at han ikke er interessert i noe seriøst? Ingen syns vel noen de er interessert i er intense om de sender meldinger. Anonymkode: 4b866...9c6
pifi med tre nurk Skrevet 11. juni 2017 #29 Skrevet 11. juni 2017 Å herregud så glad jeg er jeg ikke må drive å flørte på snap. for å være ærlig så høres han ikke spesielt interessert ut. Ingen som er interessert- forelska i noen sier at de er intense.. move on! Og neste gang ringer du, flørting på snap er jo bare tull.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #30 Skrevet 11. juni 2017 Dra ett sted kun dere to. Hva er du redd for? Anonymkode: 8611f...701
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #31 Skrevet 11. juni 2017 23 minutes ago, Anonym bruker said: Dra ett sted kun dere to. Hva er du redd for? Anonymkode: 8611f...701 Hun er selvfølgelig redd for å bli avvist! Jeg fatter ikke hvorfor dere på død og liv skulle få henne til å ta kontakt med fyren eller be ham ut. La ham være, det er ikke nødvendig å pepre noen med meldinger hverken her eller der. I alle fall ikke ta kontakt allerede dagen etter! La han komme til deg, HI, la ham vise seg interessert selv. Jeg tror absolutt han _kan_ være interessert, men klart ørten meldinger inkludert 'er du sur?' er irriterende selv om man egentlig er interessert. Håper på oppdatering fra HI i dag! Anonymkode: e5aeb...189
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #32 Skrevet 11. juni 2017 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun er selvfølgelig redd for å bli avvist! Jeg fatter ikke hvorfor dere på død og liv skulle få henne til å ta kontakt med fyren eller be ham ut. La ham være, det er ikke nødvendig å pepre noen med meldinger hverken her eller der. I alle fall ikke ta kontakt allerede dagen etter! La han komme til deg, HI, la ham vise seg interessert selv. Jeg tror absolutt han _kan_ være interessert, men klart ørten meldinger inkludert 'er du sur?' er irriterende selv om man egentlig er interessert. Håper på oppdatering fra HI i dag! Anonymkode: e5aeb...189 Vi snakka litt sammen i går og han kom bort og ga meg en klem. Men var mye folk så ble litt overfladisk prat men han så bort på meg ofte så får se hva som skjer Anonymkode: 4e1c0...0c0
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2017 #33 Skrevet 11. juni 2017 8 minutes ago, Anonym bruker said: Vi snakka litt sammen i går og han kom bort og ga meg en klem. Men var mye folk så ble litt overfladisk prat men han så bort på meg ofte så får se hva som skjer Anonymkode: 4e1c0...0c0 Da lar du ham være i dag. Ikke så mye som en eneste melding i noen som helst kanal, hører du? Vent og se. Om han ikke viser seg interessert innen 4 dager kan du move on. Trøst mi! Anonymkode: e5aeb...189
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #34 Skrevet 14. juni 2017 Da skal vi møtes enten i morgen eller fredag og ta en kaffe 😊 Han skrev i går at han er veldig sjenert og at ikke helt viste hva han skulle si eller gjøre 😊 Anonymkode: 4e1c0...0c0
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #35 Skrevet 14. juni 2017 7 minutes ago, Anonym bruker said: Da skal vi møtes enten i morgen eller fredag og ta en kaffe 😊 Han skrev i går at han er veldig sjenert og at ikke helt viste hva han skulle si eller gjøre 😊 Anonymkode: 4e1c0...0c0 Så bra! Lot du ham være i fred siden sist? Jeg foreslår at du tar det rolig med meldinger framover, han syns tydeligvis det er vanskelig å svare uansett. Heier på dere, jeg tror ❤️ is in the air og at det blir en fiiiiin sommer for dere begge! Anonymkode: e5aeb...189
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2017 #36 Skrevet 14. juni 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så bra! Lot du ham være i fred siden sist? Jeg foreslår at du tar det rolig med meldinger framover, han syns tydeligvis det er vanskelig å svare uansett. Heier på dere, jeg tror ❤️ is in the air og at det blir en fiiiiin sommer for dere begge! Anonymkode: e5aeb...189 Haha ja men tok ikke mange timene før han sendte melding. Så vi har skrevet litt sammen i det siste 😊 Anonymkode: 4e1c0...0c0
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2017 #37 Skrevet 15. juni 2017 Omg 😱 Da skal vi møtes i morgen 😊 Gleder meg såå Anonymkode: 4e1c0...0c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå