Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #1 Skrevet 4. juni 2017 Føler meg litt fjortis. Har småflørta med en fyr i 7-8 mnd og vi møtes regelmessig i forbindelse med andre ting. Jeg var på byen i går og han kom for å kjøre meg hjem. Vi satt i bilen litt og snakka og så skulle jeg gå og vi ga hverandre en klem. Og så plutselig begynte vi å kysse og vi kyssa i over en time og litt klåing - i bilen. Til slutt måtte jeg gå og så fikk jeg tekst melding fra han at han ville se meg igjen og beklaget at hans "ny person nervøsitet" slo til. Har kun mottatt to snap fra han i dag. En med navn på noen artister vi snakka om i natt, og svar på en snap fra meg der jeg spurte om han angra og fikk svar: Neida, alltid kjekt med uskyldig moro" Men den kjemien i natt kan ikke beskrives, og jeg er veldig glad for at jeg ikke hadde sex med han men blir så usikker nå. Han er vanligvis ganske sjenert / forsiktig IRL men alltid mer tøff på nett/ meldinger. Er han ferdig med flørten? Er han bare ute etter sex? Lyst å sende han en melding men tørr ikke, vil ikke virke frempå, desperat eller masete. Så damer, What to do? Anonymkode: 4e1c0...0c0
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2017 #3 Skrevet 4. juni 2017 Jeg hadde ringt ham eller sendt ham en melding og hørt om han vil møtes en bestemt dag til uken, ev. i morgen, da er det jo en fridag. Lykke til Anonymkode: 64d5d...846
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #4 Skrevet 5. juni 2017 Vi snakka litt på messanger i går kveld. Men er det ikke litt på å invitere han? Anonymkode: 4e1c0...0c0
*Miss Marple* Skrevet 5. juni 2017 #5 Skrevet 5. juni 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Vi snakka litt på messanger i går kveld. Men er det ikke litt på å invitere han? Anonymkode: 4e1c0...0c0 Nå er det vel kanskje ikke råd fra en som ikke har datet på sånn ca 25 år du helst vil ha, men er det noe i veien med å være litt på da? Hvis han er litt sjenert så er det ikke sikkert at han våger å ta initiativ selv, kanskje spesielt hvis du hadde drukket i går kan han tro at det er du som angrer litt? Send han en melding, du merker fort om han er Intetesert eller ikke. Lykke til 😊
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #6 Skrevet 5. juni 2017 Jeg inviterte min flørt. Skrev på chatten på Facebook at jeg skulle spise hjemmelaga pizza kvelden etter og han hvis han hadde lyst så kunne han komme å spise. Vi har nå vært sammen i 6 1/2 år😍 ( og har hjemmelaga pizza nesten hver fredag) Anonymkode: 96c5e...a3a
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #7 Skrevet 5. juni 2017 5 timer siden, *Miss Marple* skrev: Nå er det vel kanskje ikke råd fra en som ikke har datet på sånn ca 25 år du helst vil ha, men er det noe i veien med å være litt på da? Hvis han er litt sjenert så er det ikke sikkert at han våger å ta initiativ selv, kanskje spesielt hvis du hadde drukket i går kan han tro at det er du som angrer litt? Send han en melding, du merker fort om han er Intetesert eller ikke. Lykke til 😊 Er redd for å skremme han bort eller at han føler at jeg maser. Vi har skrevet litt i dag men helt overfladisk egentlig. Men redd for å invitere han hjem og få et nei 🙄 Han vet at jeg ikke angrer men vet ikke om han mener noe mer eller bare tenker uskyldig moro..... men den kyssingen, lukta hans og hendene hans på meg, magisk Anonymkode: 4e1c0...0c0
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #8 Skrevet 5. juni 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg inviterte min flørt. Skrev på chatten på Facebook at jeg skulle spise hjemmelaga pizza kvelden etter og han hvis han hadde lyst så kunne han komme å spise. Vi har nå vært sammen i 6 1/2 år😍 ( og har hjemmelaga pizza nesten hver fredag) Anonymkode: 96c5e...a3a Redd for å invitere han og få avslag liksom. Det hadde jeg ikke orket tror jeg Anonymkode: 4e1c0...0c0
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #9 Skrevet 5. juni 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Redd for å invitere han og få avslag liksom. Det hadde jeg ikke orket tror jeg Anonymkode: 4e1c0...0c0 Alternativet er kanskje at dere begge er så redde for å bli avvist at ingen tar kontakt - og dermed finner dere ikke ut om det kunne blitt noe, fordi dere går i en eller annen vennefelle som aldri blir til noe mer, så vil begge to innbilde seg at den andre ikke er interessert. Livet er for kort til å ikke gå etter det man vil ha - do it, just do it! Anonymkode: 64d5d...846
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #10 Skrevet 5. juni 2017 Høres jo ikke akkurat ut som at han vil takke nei...? 😃 Anonymkode: c4554...883
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #11 Skrevet 5. juni 2017 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alternativet er kanskje at dere begge er så redde for å bli avvist at ingen tar kontakt - og dermed finner dere ikke ut om det kunne blitt noe, fordi dere går i en eller annen vennefelle som aldri blir til noe mer, så vil begge to innbilde seg at den andre ikke er interessert. Livet er for kort til å ikke gå etter det man vil ha - do it, just do it! Anonymkode: 64d5d...846 Ja det er godt mulig, uff vanskelig dette. Kanskje jeg skal sende han melding men hva skal jeg skrive? Anonymkode: 4e1c0...0c0
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #12 Skrevet 5. juni 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Høres jo ikke akkurat ut som at han vil takke nei...? 😃 Anonymkode: c4554...883 Nei godt mulig men redd han evt bare er ute etter sex/ uskyldig moro ettersom han skrev at han ikke angra men bare gøy med uskyldig moro. Vil ikke virke desperat eller bli utnytta heller Anonymkode: 4e1c0...0c0
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #13 Skrevet 5. juni 2017 Kom ikke han og hentet deg da du hadde vært på byen? Inviter han ut på date, eller på en middag og ta det derfra. Høres ikke ut som at han bare er ute etter en ting... Anonymkode: c4554...883
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #14 Skrevet 5. juni 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei godt mulig men redd han evt bare er ute etter sex/ uskyldig moro ettersom han skrev at han ikke angra men bare gøy med uskyldig moro. Vil ikke virke desperat eller bli utnytta heller Anonymkode: 4e1c0...0c0 Han skrev om uskyldig moro fordi han var edru og du ikke, og han er redd for å stå igjen som taperen om du bare var en flørt. Ved å snakke om uskyldig moro har han sikret seg litt i tilfelle du ikke mente noe, ser du ikke det? Anonymkode: 19d65...23b
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #15 Skrevet 5. juni 2017 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kom ikke han og hentet deg da du hadde vært på byen? Inviter han ut på date, eller på en middag og ta det derfra. Høres ikke ut som at han bare er ute etter en ting... Anonymkode: c4554...883 Jo han gjorde det. Han har kjørt / henta meg før også. Kanskje bare jeg som er redd og nervøs og ute i ukjent farvann? Anonymkode: 4e1c0...0c0
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #16 Skrevet 5. juni 2017 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han skrev om uskyldig moro fordi han var edru og du ikke, og han er redd for å stå igjen som taperen om du bare var en flørt. Ved å snakke om uskyldig moro har han sikret seg litt i tilfelle du ikke mente noe, ser du ikke det? Anonymkode: 19d65...23b Nei hadde ikke tenkt på det slikt men ja mulig du har rett Anonymkode: 4e1c0...0c0
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #17 Skrevet 5. juni 2017 Slutt å gruble og bare hopp i det. Du har ingenting å tape, Hi. Enten er han interessert, eller han er det ikke. Men han virker jo interessert, ergo har du mest å vinne hvis du tør ta sjansen. Du blir ikke klokere av å sitte å gruble frem og tilbake! Anonymkode: 64d5d...846
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2017 #18 Skrevet 5. juni 2017 Blæh, vi har snappa en del i kveld og så snappa han bilde fra et sted og skrev navnet, ettersom jeg ikke vet hvor det er så spurte jeg hvor. Og så snappa jeg nytt der jeg spurte om han ville møtes igjen snart. fikk snap med hvor det stedet er men ikke noe svar på om han ville møtes igjen :/ tror jeg drøyer med å ta kontakt med han Anonymkode: 4e1c0...0c0
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #19 Skrevet 6. juni 2017 Ikke hørt noe fra han i dag Anonymkode: 4e1c0...0c0
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #20 Skrevet 6. juni 2017 Om du har brukt 7-8 mnd og enda ikke har kommet til sex er det virkelig på tide å få fart i sakene. Det der hadde virkelig ikke jeg orket. Anonymkode: ed4ce...621
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2017 #21 Skrevet 6. juni 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Om du har brukt 7-8 mnd og enda ikke har kommet til sex er det virkelig på tide å få fart i sakene. Det der hadde virkelig ikke jeg orket. Anonymkode: ed4ce...621 Vi har flørta så lenge ja men ofte når vi møtes så er det sammen med en gjeng andre mennesker Anonymkode: 4e1c0...0c0
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #22 Skrevet 7. juni 2017 Hmmm jeg skrev til han i går kveld på snap der jeg lurte på om han var sur på meg eller om jeg hadde gjort noe. Fikk da svar at nei ikke sur og ikke gjort noe men at han mente han fikk så mange snap (hadde sendt 4 stk på fellesen) og at hvis han ikke svarte så var han opptatt med noe. Helt greit og jeg respekterer det men om han er opptatt med noe, hvorfor lese meldinger og snap men ikke svare? Og jeg har snappa mindre nå enn tidligere så skjønner ikke helt :/ men tar hintet så ikke snappa han noe mer heller Anonymkode: 4e1c0...0c0
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #23 Skrevet 8. juni 2017 Jeg er vist intens, det vet jeg at jeg kan være (har diagnosen ADHD og er medisinert) Han syns jeg er intens sa han i går og at jeg ikke kan forvente at han alltid svarer. Er ikke noe jeg forventer heller og skrev at jeg ikke ville bli oppfattet som irriterende og plagsom, da svarte han at jeg ikke var irriterende og plagsom men jeg føler at han kanskje føler det :/ så ikke sendt han noen meldinger eller snap men fikk snap av han i morges men ikke svart på den. Er det dumt? Anonymkode: 4e1c0...0c0
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2017 #24 Skrevet 8. juni 2017 Jeg blir sliten bare av å lese dette. Kan du ikke bare ringe ham og invitere ham med på date, bare dere to, og ta det derfra? Glem Snap og meldinger og styr. Anonymkode: 5cd74...d2d
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2017 #25 Skrevet 10. juni 2017 Vi skal møtes i dag men på et veldig stort arrangement med mye folk. så får se Anonymkode: 4e1c0...0c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå