Gå til innhold

Hva tenker dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Festlig og merkelig er jammen ikke det samme. Men godt at man finner sine likesinnede. 

Anonymkode: 33698...a5b

Godt å sitte på Internett og finne frem sin indre grinebiter, eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, mirakela skrev:

Godt å sitte på Internett og finne frem sin indre grinebiter, eller hva?

Aaahhh, så godt😘

Anonymkode: 33698...a5b

Skrevet
5 minutter siden, mirakela skrev:

Er vel ikke noe annerledes med risposer enn med andre type innlegg? Maaaaaaange går jo med vatterte bh'er. Jeg skjønner henne godt jeg, om hun føler seg finere med risposene. Hun ser sikkert bra ut, og Den venninna som irriterer seg er nok litt misunnelig og syns at juks er egentlig ikke lov. 

Jeg har også en sånn venninne, så himler litt med øynene og blir litt irritert på en annen venninne fordi hun "jukser" med utseende, type filler i leppene, barberer kinndunet, farger vipper og bryn. Hun ser helt smashing ut, og det gjør ikke den irriterte venninnen. 

Det er nok det som er saken her også ☺️

Skrevet (endret)

Venninnen min begrunner det med at hun tenker ikke over ar hun har små bryst i hverdagen, at det i grunn er veldig greit. Og at hun ikke ønsker en kosmetisk operasjon, med alle evt senkomplikasjoner. Men, når hun skal på fest, da liker hun å ha litt mer former ja! Og nei, det er ikke type 500 gram i hvert bryst, det er akkurat slik at man ikke tenker at hun har veldig små pupper, passer perfekt til kroppen hennes. 

Endret av Evablaum
Skrevet

Jeg som skrev det innlegget med veninne med bombshell. Jeg har lest gjennom og selvfølgelig mener jeg det. Jeg mener ikke stakkars en mann som ikke får en stor flott c cup men heller heller liten hengete såvidt b cup. Jeg skjønner ikke at ikke damer selv synes det er flaut å kle av seg selve stellet jeg. Jeg snakket jo også om hjem fra byen , ikke og " lure"  en mangeårig partner. Seriøst hva tror dere folk på tinder og de som tar med noen hjem fra byen bedømmer etter? Snill, godt humør ol?  Hadde personlig blitt rimelig skuffa om en fyr hadde sokk i buksa, åpenlyst lot meg se dette og reklamerte for stor pakke og så var det en sokk... noen nevnte fillers, løsvipper, løshår og diverse hold inn. Helt ærlig det er litt mer åpenlyst med løsvipper da, og hold inn strømpebukser går vel menn utifra alle damer bruker . Dog disse rumpetrusene er like ille som bombshell. Late som man har stor sprettrumpe så er den flat og saggy? Er ikke snakk om stakkars menn men stakkars damer som føler de må gå rundt å jukse på seg totalt annerledes kropp. 

Anonymkode: 0ad38...154

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg som skrev det innlegget med veninne med bombshell. Jeg har lest gjennom og selvfølgelig mener jeg det. Jeg mener ikke stakkars en mann som ikke får en stor flott c cup men heller heller liten hengete såvidt b cup. Jeg skjønner ikke at ikke damer selv synes det er flaut å kle av seg selve stellet jeg. Jeg snakket jo også om hjem fra byen , ikke og " lure"  en mangeårig partner. Seriøst hva tror dere folk på tinder og de som tar med noen hjem fra byen bedømmer etter? Snill, godt humør ol?  Hadde personlig blitt rimelig skuffa om en fyr hadde sokk i buksa, åpenlyst lot meg se dette og reklamerte for stor pakke og så var det en sokk... noen nevnte fillers, løsvipper, løshår og diverse hold inn. Helt ærlig det er litt mer åpenlyst med løsvipper da, og hold inn strømpebukser går vel menn utifra alle damer bruker . Dog disse rumpetrusene er like ille som bombshell. Late som man har stor sprettrumpe så er den flat og saggy? Er ikke snakk om stakkars menn men stakkars damer som føler de må gå rundt å jukse på seg totalt annerledes kropp. 

Betyr det at kvinner i forhold kan gjøre det, men ikke single kvinner som risikerer å bli med en ukjent mann hjem?

Er det ikke bedre å bruke undertøy som bedrer utseende, enn å utføre plastiske opr? 

Skrevet

Nei jeg mener ingen kvinner skal. At de skal være fornøyd og innse folk er forskjellig. Skjønner heller ikke menn til kvinner som gjør dette synes det er stas. Wow liksom utad men normal ellers. Merkelig greie men jada vi lever i en fake verden.  Har faktisk aldri skjønt den greia og nå er jeg 40... og husker jeg fikk alltid komplimenter dagen derpå og wow uttalelser på at de våknet jo faktisk opp til ei like pen ei.....  ingen løsvipper eller løshår liggende rundt eller lass med sminke klint utover og så annerledes ut enn den lekre bomba de tok med hjem. De fleste var vant til å våkne til noe helt annet enn de tok med hjem. Så ja mulig jeg da er sær da, for aldri skjønt fake greia og aldri gjort det. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei jeg mener ingen kvinner skal. At de skal være fornøyd og innse folk er forskjellig. Skjønner heller ikke menn til kvinner som gjør dette synes det er stas. Wow liksom utad men normal ellers. Merkelig greie men jada vi lever i en fake verden.  Har faktisk aldri skjønt den greia og nå er jeg 40... og husker jeg fikk alltid komplimenter dagen derpå og wow uttalelser på at de våknet jo faktisk opp til ei like pen ei.....  ingen løsvipper eller løshår liggende rundt eller lass med sminke klint utover og så annerledes ut enn den lekre bomba de tok med hjem. De fleste var vant til å våkne til noe helt annet enn de tok med hjem. Så ja mulig jeg da er sær da, for aldri skjønt fake greia og aldri gjort det. 

Neida, det er jo din mening. Men, det er ikke helt det denne tråden egentlig handler om.. Her er det risposer vs plastisk opr..

Skrevet

Vel da sier jeg helst ikke noe men å surre med risposer det synes jeg blir fjernt. Hva om det går hull? Finnes vel innlegg å kjøpe på hm som ikke kan lekke. Som sagt ikke så for å pynte på men hadde nok heller kjøpt pupper likevel enn å surre sånn. 

Skrevet (endret)
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vel da sier jeg helst ikke noe men å surre med risposer det synes jeg blir fjernt. Hva om det går hull? Finnes vel innlegg å kjøpe på hm som ikke kan lekke. Som sagt ikke så for å pynte på men hadde nok heller kjøpt pupper likevel enn å surre sånn. 

Er du seriøs nå? Hvor ofte er hun på fest, maks 5-6 ganger i året.. Heller putte silikon i kroppen sin, enn to uskyldige risposer i puppene. Joda, neida, jadda...

Endret av Evablaum
Skrevet

Jeg tenker at det er akkurat det samme som å sminke seg ekstra til fest.

Anonymkode: bdc0a...c4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...