Gå til innhold

Hva tenker dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei venninne som i flere år har fylt to poser med ris, og hatt dem oppi en type amme- bh når hun vil føle seg ekstra fin. Som på sommerfest, julebord etc. Har da på kjoler som dekker brystpartiet. I begynnelsen så tenkte jeg at dette vil aldri gå bra etter noen drinker, men fireløbig ingen "uhell". Ei annen venninne synes dette et så "tragisk". Enten får hun legge inn silikon og gjøre det ordentlig, eller la være.. 

Hva tenker dere??

Anonymkode: 57b24...3ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fnis, jeg håper hun alltid har kjole som dekker brystpartiet😄

Uansett syntes jeg dette hørtes bare artig ut. Det betyr ikke at man ønsker silikon selv om man fyller ut med litt kyllingfileter iblant.

Anonymkode: 50165...396

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Fnis, jeg håper hun alltid har kjole som dekker brystpartiet😄

Uansett syntes jeg dette hørtes bare artig ut. Det betyr ikke at man ønsker silikon selv om man fyller ut med litt kyllingfileter iblant.

Joda, hun bruker alltid brystdekkende kjoler, og stor bh som dekker posene godt. Det ser faktisk helt naturlig ut på henne.. 

Anonymkode: 57b24...3ca

Skrevet

Tanker dette er i samme gate som silikon. Kanskje hakket bedre, i og med at ein slepp risikoen med operasjon. Uansett, ikkje nokoå henge seg opp i, folk får gjere som dei gjer kva gjeld utsjånad.

Men stussar ingen over forskjellen i kvardagspupp og festpupp?

Skrevet
3 minutter siden, ☆☆☆ skrev:

Tanker dette er i samme gate som silikon. Kanskje hakket bedre, i og med at ein slepp risikoen med operasjon. Uansett, ikkje nokoå henge seg opp i, folk får gjere som dei gjer kva gjeld utsjånad.

Vi nærmeste av hennes venninner vet om dette... Vet ikke hva andre tenker 🤔

Skrevet
5 minutes ago, ☆☆☆ said:

Haha, hverdagspupp og festpupp, fantastisk😂 Hva slags poser bruker hun? Og hva slags ris?

*inspirert*

Skrevet

:laugh: Alt folk kommer på!!!

Anonymkode: 5ac26...b56

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha, hverdagspupp og festpupp, fantastisk😂 Hva slags poser bruker hun? Og hva slags ris?

*inspirert*

Tror det er helt vanlig ris..? Aner ikke hva slags poser.. Skal høre med henne i morgen 😉

Skrevet
9 minutter siden, Evablaum skrev:

Vi nærmeste av hennes venninner vet om dette... Vet ikke hva andre tenker 🤔

Eva Eva Evablaum... jøss 

Anonymkode: b41f1...50c

Skrevet

Er trådstarter og Evablaum samme person???

Anonymkode: f46ff...527

Skrevet
20 minutter siden, ☆☆☆ skrev:

Samme tenker jeg. Dette er MYE bedre enn silikon. (De som opererer seg har jo ikke større bryster enn før - de har bare valgt å legge hud over risposene og gjort det varig.)

Anonymkode: 6e3b7...772

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Samme tenker jeg. Dette er MYE bedre enn silikon. (De som opererer seg har jo ikke større bryster enn før - de har bare valgt å legge hud over risposene og gjort det varig.)

Anonymkode: 6e3b7...772

Vi andre venninne synes det bare er festlig, det er kun ei som irriterer seg veldig over dette.. 🙊

Skrevet
12 minutter siden, Evablaum skrev:

Vi andre venninne synes det bare er festlig, det er kun ei som irriterer seg veldig over dette.. 🙊

Hvorfor startet du tråden som anonym? Eller vil du bare kuppe tråden? 

Anonymkode: 9d0ad...692

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvorfor startet du tråden som anonym? Eller vil du bare kuppe tråden? 

Anonymkode: 9d0ad...692

Neida, ville ikke kuppe tråden. 

Hvorfor som anonym, var ikke helt bevisst valg. Det er ikke akkurat en super- interessant tråd. Bare lurte på hva andre tenker om at denne ene venninnen irriterer seg over henne med festpuppene.. 🙊

Skrevet
30 minutter siden, Evablaum skrev:

Neida, ville ikke kuppe tråden. 

Hvorfor som anonym, var ikke helt bevisst valg. Det er ikke akkurat en super- interessant tråd. Bare lurte på hva andre tenker om at denne ene venninnen irriterer seg over henne med festpuppene.. 🙊

Jeg tenker at dere er en merkelig vennegjeng. Og så tenker jeg at det var jo ikke overraskende. 

Anonymkode: 33698...a5b

Skrevet

Bodil in bag? Kokt ris eller?

Anonymkode: 178eb...666

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Bodil in bag? Kokt ris eller?

Boil ikke Bodil

Skrevet

Det tenker jeg får bli hennes sak, men for hennes del håper jeg ikke hun sjekker mannfolk for det ville bli bra komisk 😂 Litt som menn på fisketur som skryter av største fangsten 😅

Anonymkode: e1629...f5c

Skrevet

Det angår jo ingen andre, men jeg har aldri helt skjønt de som f eks har verdens heftigste bombshell bh på på byen og blir med en mann hjem... har ei veninne som bruker sånn på fest. Det er stooor forskjell på hvordan hun ser ut med og uten den bh en. En ting om man ikke har tenkt å kle av seg for noen men det er litt lureri føler jeg ellers. Har rett og slett aldri tort sånt selv hehe. Vil nødig ha måpende blikk på en dårlig måte når jeg kler av meg. What you see is what you get er jo bedre. Og selv om jeg synes silikon er litt fake er det tross alt bedre å kjøpe det enn å holde på som veninna di... da er det pupper der alltid liksom. 

Anonymkode: 0ad38...154

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det angår jo ingen andre, men jeg har aldri helt skjønt de som f eks har verdens heftigste bombshell bh på på byen og blir med en mann hjem... har ei veninne som bruker sånn på fest. Det er stooor forskjell på hvordan hun ser ut med og uten den bh en. En ting om man ikke har tenkt å kle av seg for noen men det er litt lureri føler jeg ellers. Har rett og slett aldri tort sånt selv hehe. Vil nødig ha måpende blikk på en dårlig måte når jeg kler av meg. What you see is what you get er jo bedre. Og selv om jeg synes silikon er litt fake er det tross alt bedre å kjøpe det enn å holde på som veninna di... da er det pupper der alltid liksom. 

Huff, ja, stakkars mannen som selvsagt må få det han forventer! 

Les gjennom det du skriver en gang til og sjekk om du virkelig mener dette?!

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå er denne venninnen min godt gift da.. Men, hva med hold- in strømpebuksene, løse øyevipper/ negler, all sminken, hair extensions..? 

Hahaha, ser for meg at om hun hadde vært singel, blir med ukjent mann hjem, og det går hull i risposen under akten 😂

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at dere er en merkelig vennegjeng. Og så tenker jeg at det var jo ikke overraskende. 

Vi er i grunn en veldig festlig gjeng ja 😀😀😀

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Boil ikke Bodil

Tror ikke risen er kokt nei.. Men, kanskje ikke så dumt? Litt kjekt med en liten snacks, mens man venter på taxien? 🤔

Skrevet
Akkurat nå, Evablaum skrev:

Vi er i grunn en veldig festlig gjeng ja 😀😀😀

Festlig og merkelig er jammen ikke det samme. Men godt at man finner sine likesinnede. 

Skrevet

Er vel ikke noe annerledes med risposer enn med andre type innlegg? Maaaaaaange går jo med vatterte bh'er. Jeg skjønner henne godt jeg, om hun føler seg finere med risposene. Hun ser sikkert bra ut, og Den venninna som irriterer seg er nok litt misunnelig og syns at juks er egentlig ikke lov. 

Jeg har også en sånn venninne, så himler litt med øynene og blir litt irritert på en annen venninne fordi hun "jukser" med utseende, type filler i leppene, barberer kinndunet, farger vipper og bryn. Hun ser helt smashing ut, og det gjør ikke den irriterte venninnen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...