Gå til innhold

Hva er der dummeste du har gjort denne uka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg må det bli at jeg takka ja til en jobb jeg egentlig ikke vil ha 😢

Anonymkode: 5a57d...2ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For meg må det bli at jeg takka ja til en jobb jeg egentlig ikke vil ha 😢

Anonymkode: 5a57d...2ae

Vær glad at du har en jobb! 😉 I verste fall trives du ikke, og du søker en ny jobb mens du jobber og tjener penger. 

Anonymkode: b8abd...9ef

Skrevet

Begynte å bli frisk fra hals- og bihulebetennelse forrige lørdag og så går jeg hen og dytter i meg en hel haug smågodt. Bakteriene fikk fest kan man si, dagen etter ble jeg grisedårlig igjen. Er endelig snart frisk og skal holde meg langt unna sukker en stund til.

Anonymkode: 388d3...cbc

Skrevet

Inviterte bror og damen på middag. At jeg aldri lærer. Må bare sette meg ned og godta at de, uvist hvilken grunn, ikke vil ha noe med oss å gjøre. Føler meg så utrolig dum som faktisk spurte. 😢 Hadde jg bare vist hva som var grunnen og ja, har prøvd å snakke med dem. Uten å komme noen vei. 

Anonymkode: d7137...814

Skrevet

Prøvde å låse ytterdøra med sentrallåsknappen på bilen...:kari:

Anonymkode: 59e99...d73

Skrevet

Kranglet med kollegaen min 😱 Vi er venner igjen nå da

Anonymkode: 76c7b...465

Skrevet

Tok på meg to ekstravakter når jeg egentlig hadde fri🙊🙊. Men godt når lønna kommer da. 

Anonymkode: 8bef4...4ed

Skrevet

Tenkte i min latskap at jeg utsetter husarbeidet til lørdag.. hjelpe meg som jeg angrer nå! 

Anonymkode: d84e8...f8f

Skrevet

Sa jeg kunne hjelpe min søster med hente niesen min fra barnehagen igår for hun ble litt forsinket hjem. Det hele ble til jeg måtte passe på niesa mi i hele går kveld og måtte avlyse mine planer for kvelden. For å si det sånn har jeg enda besøk av min niese for mora har ikke klart å somlet seg bort å hente henne... at jeg aldri lærer at det blir ikke bare med henting jeg blir sittende barnevakt.. kommer virkelig til å fortelle faren hva moren har holdt på med denne samværs helgen. 

Anonymkode: 54dee...12d

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sa jeg kunne hjelpe min søster med hente niesen min fra barnehagen igår for hun ble litt forsinket hjem. Det hele ble til jeg måtte passe på niesa mi i hele går kveld og måtte avlyse mine planer for kvelden. For å si det sånn har jeg enda besøk av min niese for mora har ikke klart å somlet seg bort å hente henne... at jeg aldri lærer at det blir ikke bare med henting jeg blir sittende barnevakt.. kommer virkelig til å fortelle faren hva moren har holdt på med denne samværs helgen. 

Hva har faren med det å gjøre...?

Anonymkode: c1483...d21

Skrevet

Gikk til frisøren 😭 I-lands problem, I know, men jeg har spart i flere mnd og skulle endelig klippe skikkelig sparesveis, og det eneste jeg sa i fra om var "ikke rør lengdene oppå, bare tynn ut litt, for det vokser så sakte der", og så kjekser hun av masse likevel. Hadde gledet meg til å føle meg litt fin igjen i sommer, nå er jeg nesten tilbake der jeg startet. Hun brukte godt over en time, enda er det ikke rett (det skal jeg gå tilbake og få fikset). Det er bare hår, og vokser jo ut igjen, men sure penger (1000 kr 😱). Skulle bare gått til Cutters, hadde fått en bedre klipp for 300 der. Dustedame! 😖

Skrevet

Gikk ut og drakk øl i går, i stedet for å gå og legge meg! 

Skrevet

Sa jeg kunne hjelpe til med dugnadsvakt i helgen der ungene spiller cup. Tre barn på hvert sitt lag, trener for det ene laget i tillegg til dugnadsvakt. Alle barna mine erindrer syv år, to av de spiller sin første cup. Det er beregnet ca 2500 mennesker på cupen... Mannen bortreist, og det visste jeg jo. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få helgen til å gå opp. At jeg aldri klarer å si nei..! 

Anonymkode: 49b1f...5c8

Skrevet

Lot den syke 1-åringen putte sutten i munnen min i et ubevoktet øyeblikk. Så nå er jeg syk og 🤒

Skrevet

Stresset avgårde til tannlegen, satt meg på venteværelset og ventet og ventet. Til slutt går jeg og spør om de er veldig Forsinket for barna slutter snart på skolen. Og jeg kom en uke for tidlig! 

Anonymkode: 45361...3df

Skrevet

Har veldig dårlig råd, og tok penger fra kredittkortet til noe jeg egentlig ikke hadde så behov for. Idiotisk, men er bare så lei av å snu på krona.

Anonymkode: 68b8b...445

Skrevet
4 hours ago, Anonym bruker said:

Inviterte bror og damen på middag. At jeg aldri lærer. Må bare sette meg ned og godta at de, uvist hvilken grunn, ikke vil ha noe med oss å gjøre. Føler meg så utrolig dum som faktisk spurte. 😢 Hadde jg bare vist hva som var grunnen og ja, har prøvd å snakke med dem. Uten å komme noen vei. 

Anonymkode: d7137...814

Det der skal i hvert fall ikke du føle deg dum for! DE burde skrive i denne tråden!

Jeg har latt være å lese så mye til eksamen som jeg burde..😖 Det var dumt, det!

Anonymkode: 95037...1e8

Skrevet

Jeg sa ja til å bake en kake til jobbfest i dag, utsatte det hele til i dag, og kaken gikk til helvete for første gang🤔Rekker ikke lage ny, så jeg får ta det på sjarmen😂

Anonymkode: f3597...089

Skrevet

Hadde sex med eksen.. 

Men det var vanvittig deilig da, siden vi har en ekstremt god seksuell kjemi jeg ikke har opplevd med noen andre... 

Men... da tar det jo bare lengre tid å komme seg videre...

Anonymkode: a6bb2...a5b

Skrevet

Tok en heavy intervalløkt ikke lenge etter jeg hadde gitt blod. Kom på det midt i økten, da var jeg allerede veldig dårlig... gullfiskhukommelse!!!

Anonymkode: 92402...34e

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva har faren med det å gjøre...?

For han har hovedansvaret for barnet, og når mor ikke tar seg av barnet den lille tiden hun har med det så syntes faktisk jeg far burde vite at datteren ikke har vært der men hos meg. Hun er fremdeles ikke kommet og hentet henne fordi hun måtte gå på senteret for å kjøpe ny telefon. Hun surret vekk hele gårsdagen og har ikke gjort noe fornuftig idag. Når hun kun har henne annehver helg burde hun skjerpe seg og ta ansvar. Passer gjerne barnet om det er avtalt på forhånd, men når avtalen var at jeg skulle passe henne 2 timer i går kveld og fremdeles har henne her hos meg å mor har hvert opptatt med tull da syntes far skal vite for dette er ikke greit. 

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For han har hovedansvaret for barnet, og når mor ikke tar seg av barnet den lille tiden hun har med det så syntes faktisk jeg far burde vite at datteren ikke har vært der men hos meg. Hun er fremdeles ikke kommet og hentet henne fordi hun måtte gå på senteret for å kjøpe ny telefon. Hun surret vekk hele gårsdagen og har ikke gjort noe fornuftig idag. Når hun kun har henne annehver helg burde hun skjerpe seg og ta ansvar. Passer gjerne barnet om det er avtalt på forhånd, men når avtalen var at jeg skulle passe henne 2 timer i går kveld og fremdeles har henne her hos meg å mor har hvert opptatt med tull da syntes far skal vite for dette er ikke greit. 

Så lenge barnet har det bra, er det vel ikke hans sak om moren bruker barnevakt eller ikke når hun har samvær. Barnevakten - du - har ikke noe som helst med det, utover at du selv må øve på å si nei hvis du ikke vil.

Skrevet

Kjøpt 4 par sko denne uken 😆 Dei blir nok plassert på hylla i lag med resten ut utstillingen vil jeg tro 😅

Anonymkode: d32db...4bb

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så lenge barnet har det bra, er det vel ikke hans sak om moren bruker barnevakt eller ikke når hun har samvær. Barnevakten - du - har ikke noe som helst med det, utover at du selv må øve på å si nei hvis du ikke vil.

Jeg har aldri sakt ja til å sitte barnevakt til ubestemt tid. Jeg sa ja til å sitte passe henne i 2 timer i går. Hver gang jeg ringer å spørr om når hun henter så vet hun ikke hun skal bare. Så ble 2 timer til over et døgn uten en plan for når hun skal hente barnet sitt. Du kan si hva du vil. Men hadde det hvert mitt barn og far hadde oppført seg på den måten ville jeg visst det. En ting å avtale at noen sitter barnevakt men å bare ikke gidde å hente barne sitt det er totalt uansvarlig og dette er ikke første gang det skjer. Jeg sa egentlig nei til hente henne i barnehagen for hun har gjort slikt før, men hun var hvert flinkere i det siste å hun lovet at hun skulle komme og hente i går. Men fra tidspunktet hun skulle hente frem til klokken var 23.00 var hun ikke å få tak i. 

Gjest Minnieropptatt
Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forutsigbarhet for barnet har han absolutt noe med. Om barnet heller kunne vært hos han (siden mor tydeligvis ikke har interesse av å ha barnet hos seg), ville han sikkert likt å vite det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...