Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #26 Skrevet 2. juni 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Så ei idag som skrev følgende: "det regner idag, så malerne kommer ikke. Jeg maler huset mitt". Nei, det gjør du jo ikke, du skrev jo nettopp at du hadde malere til jobben 🙄 Samme dame skriver omtrent ukentlig " venter på vaskehjelpen. Jeg tar huset idag". Eh..nei det gjør du ikke 😜 Anonymkode: 73b47...456 Np lo jeg høyt Anonymkode: 0179d...646
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #27 Skrevet 2. juni 2017 Vittig med de som legger ut statuser i fylla, og så sletter de neste dag 😂 Anonymkode: 4c0d4...464
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #28 Skrevet 2. juni 2017 13 timer siden, Nyttårs barn skrev: Folk som opplyser om at de trener, hvem bryr seg? Har ikke barnevernsklagere blant mine venner på face. Tror jeg har relativt oppegående vennekrets. Ja det har du helt sikkert. Du virker veldig oppegående 😀 Anonymkode: f9370...fbb
*Miss Marple* Skrevet 2. juni 2017 #29 Skrevet 2. juni 2017 Jeg har veldig få på vennelista som skriver irriterende oppdateringer, men de som skriver 'jeg vet at 90 % av vennene mine ikke gidder å gjøre/dele dette, men...." DE irriterer meg og blir slettet.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2017 #30 Skrevet 3. juni 2017 Jeg har en på facebook som skriver lange avhandlinger om hva hun og barna har gjort den dagen. Hun har også en haug med skrivefeil som f.eks barne hage, bursdag besøk, skole avslutning, sommer ferie, værre istedenfor verre, å/og regelen kan hun ikke. Min sønn som går i 2.klasse skriver bedre norsk enn henne Anonymkode: aa71d...b52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå