Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #1 Skrevet 2. juni 2017 Her er mine: -Type, "jeg er så sterk som har kommet meg igjennom så mye dritt". "Refererer til dårlig valg av mannfolk osv. - daglige treningsvideoer av ketebell f.eks. Veldig spennende å se noen løfte en kule opp og ned. - klaging om barnevernet. Noen burde vært skjermet mot seg selv. Greit at bv ikke er feilfrie men synd noen ikke har egeninsikt. Dessuten, heng ikke ut den andre forelderen på Facebook da dette er så lite modent. Tenk igjennom at barnet kan komme over alt som blir skrevet en dag. flere? Anonymkode: cc1d9...d4b
Nyttårs barn Skrevet 2. juni 2017 #2 Skrevet 2. juni 2017 Folk som opplyser om at de trener, hvem bryr seg? Har ikke barnevernsklagere blant mine venner på face. Tror jeg har relativt oppegående vennekrets.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #3 Skrevet 2. juni 2017 Status om kronisk sykdom. Blir helt matt. Anonymkode: 3f33f...760
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #4 Skrevet 2. juni 2017 Folk som har vært ute å løpt 2 mil i 25 varmegrader, og det var så deeiiiliiig, og det før jeg i det hele tatt har kommet meg ut av senga. Anonymkode: 0179d...646
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #5 Skrevet 2. juni 2017 Folk som sier "uff" eller "knust" men vil ikke utdype mer Anonymkode: 7a91a...95e
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #6 Skrevet 2. juni 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Folk som sier "uff" eller "knust" men vil ikke utdype mer Anonymkode: 7a91a...95e Eller som svarer, vil ikke ta det på fb, eller sender deg en privat melding. Hvorfor legge det ut da Anonymkode: 0179d...646
MerraSomGår Skrevet 2. juni 2017 #7 Skrevet 2. juni 2017 Formaninger! Det er seriøst det verste som finnes på face. Jeg hadde gladelig lest hundre tusen treningsoppdateringer før én formaning, særlig av den politisk korrekte, moralistiske typen.
Lagerfrakk Skrevet 2. juni 2017 #8 Skrevet 2. juni 2017 Sånne dustete visdomsord eller sitater på vakker bakgrunn. Skal liksom være så klokt og vise sånn dyp livsvisdom, og så det bare dumme, overflatiske plattheter og klisjéer.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #9 Skrevet 2. juni 2017 Venninner som legger ut status hvor de har vært på kafé/shopping/fest/trening hvor det alltid før har vært naturlig at jeg er med. Det er plutselig ikke like naturlig lengre uten at jeg forstår hvorfor. Hvis jeg tar det opp får jeg bare til svar at vi trodde du var på jobb/opptatt med noe annet. Så sårende. Si sannheten om hvorfor dere ikke vil være med meg lengre. Ikke lyg! Anonymkode: 6c995...e39
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #10 Skrevet 2. juni 2017 De som legger ut hvor mye skritt de har tatt om dagen🙄 Anonymkode: f9d73...1bd
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #11 Skrevet 2. juni 2017 Folk som skriver"nå har de tatt fra meg barnet mitt, og dette kan de ikke gjøre" når du vet at den personen er narkoman. Ja bv gjør mye feil, men i nown tilfeller er det forstålig. Også " jippi nå har jeg endelig fått uføretrygd". Det er vel ingenting å rope jippi for. Anonymkode: b43ef...0b4
Hengebukksvinet Skrevet 2. juni 2017 #12 Skrevet 2. juni 2017 49 minutter siden, Lagerfrakk skrev: Sånne dustete visdomsord eller sitater på vakker bakgrunn. Skal liksom være så klokt og vise sånn dyp livsvisdom, og så det bare dumme, overflatiske plattheter og klisjéer. Enig!I tillegg er de ofte spekket med skrivefeil og orddelingsfeil og det gjør det ikke akkurat bedre...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #13 Skrevet 2. juni 2017 De som legger ut daglige oppdateringer om sykdommen sin, resultater av blodprøver, behandlinger og dagsform. De som deler fra document.no og Hege Storhaugs blogg + andre rasistiske nettsteder. Anonymkode: 8a8e4...0b8
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #14 Skrevet 2. juni 2017 Visdomsord, kattevideoer og tester av typen "dette betyr navnet ditt" Innsjekking på uinteressante plasser, gjerne hjemme, på McDonalds etc. Og hvorfor må alle sjekke inn på Facebook når de skal ta flyet fra Gardermoen? Når folk forteller hvor langt de har løpt/syklet/trent etc ikke irriterende, men pinlig: de som forteller altfor mye om barna sine. Bilde med teksten "Kosegutten i mammas armkrok" etc. Fint det hvis barnet er to år gammelt. Når det handler om rn tiåring, tenker jeg det kan bli flaut også for barnet. Anonymkode: 8d8a4...2db
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #15 Skrevet 2. juni 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Visdomsord, kattevideoer og tester av typen "dette betyr navnet ditt" Innsjekking på uinteressante plasser, gjerne hjemme, på McDonalds etc. Og hvorfor må alle sjekke inn på Facebook når de skal ta flyet fra Gardermoen? Når folk forteller hvor langt de har løpt/syklet/trent etc ikke irriterende, men pinlig: de som forteller altfor mye om barna sine. Bilde med teksten "Kosegutten i mammas armkrok" etc. Fint det hvis barnet er to år gammelt. Når det handler om rn tiåring, tenker jeg det kan bli flaut også for barnet. Anonymkode: 8d8a4...2db Jeg elsker kattevideoer🤗😂 Anonymkode: a4fde...5d6
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #16 Skrevet 2. juni 2017 Innsjekking på legevakt/sykehus.. Uten å si hvorfor.. Oppmerksomhetshoreri.. Anonymkode: 2d897...aaf
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #17 Skrevet 2. juni 2017 Når folk skryter av ting som ikke er noe å skryte av. "Har bakt brød i dag. Føler meg flink." "Har gått tur med hunden. Føler meg flink." Osv Med mindre man har noen fysiske utfordringer som gjør slikt til en bragd, så er det rimelig uinteressant. Anonymkode: b9e8b...1aa
LucyHoneychurch Skrevet 2. juni 2017 #18 Skrevet 2. juni 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Folk som sier "uff" eller "knust" men vil ikke utdype mer Anonymkode: 7a91a...95e 7 timer siden, mirakela skrev: Formaninger! Det er seriøst det verste som finnes på face. Jeg hadde gladelig lest hundre tusen treningsoppdateringer før én formaning, særlig av den politisk korrekte, moralistiske typen. 7 timer siden, Lagerfrakk skrev: Sånne dustete visdomsord eller sitater på vakker bakgrunn. Skal liksom være så klokt og vise sånn dyp livsvisdom, og så det bare dumme, overflatiske plattheter og klisjéer. 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Innsjekking på legevakt/sykehus.. Uten å si hvorfor.. Oppmerksomhetshoreri.. Anonymkode: 2d897...aaf Disse👆🏻
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #19 Skrevet 2. juni 2017 Så ei idag som skrev følgende: "det regner idag, så malerne kommer ikke. Jeg maler huset mitt". Nei, det gjør du jo ikke, du skrev jo nettopp at du hadde malere til jobben 🙄 Samme dame skriver omtrent ukentlig " venter på vaskehjelpen. Jeg tar huset idag". Eh..nei det gjør du ikke 😜 Anonymkode: 73b47...456
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #20 Skrevet 2. juni 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Venninner som legger ut status hvor de har vært på kafé/shopping/fest/trening hvor det alltid før har vært naturlig at jeg er med. Det er plutselig ikke like naturlig lengre uten at jeg forstår hvorfor. Hvis jeg tar det opp får jeg bare til svar at vi trodde du var på jobb/opptatt med noe annet. Så sårende. Si sannheten om hvorfor dere ikke vil være med meg lengre. Ikke lyg! Anonymkode: 6c995...e39 Uff det er jo bare slemt! 😡 Anonymkode: 73b47...456
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #21 Skrevet 2. juni 2017 Sånne som "sjekker inn" på legevakten eller sykehus, og skal gjøre seg interessante ved å ikke skrive noe om hvorfor de er der. Anonymkode: 3c1e1...a54
Iiiiik Skrevet 2. juni 2017 #22 Skrevet 2. juni 2017 Ingenting. Livet er virkelig for kort til å irritere seg over hva andre skriver på Facebook.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #23 Skrevet 2. juni 2017 Jeg elsker visdomsord på vakker bakgrunn, og er en av de som deler det 😂 Ikke glad i status oppdateringer til de som sjekker inn på legevakt/sykehus, men ikke vil si hva det gjelder. Ellers så er alt annet helt i orden, jeg scroller bare videre.... Anonymkode: 4c0d4...464
Yellow Brick Road Skrevet 2. juni 2017 #24 Skrevet 2. juni 2017 Jeg vet ikke om jeg irriterer meg, men - jo, jeg gjør nok det av og til når jeg tenker meg om. Jeg irriterer meg generelt lite eller ingenting over hva folk skriver uansett om det gjelder trening, mat, husarbeid eller andre ting de bedriver tiden med. Det er vel heller det jeg liker med Facebook, disse hverdagesdryppene som gjør at man kan delta litt i andres liv. Men jeg er lei av og tidvis irriterer meg generelt over "liking og deling", spesielt fordi meste parten er reklame og helt uinteressant, over de som gang på gang går på falske konkurranser, forskjellige tester og andre ting som ikke bare setter dem selv i fare, men som også dermed gladelig deler ut hele vennelista si med det det kan medføre. Jeg er også lei av visdomsord, deling av "søte" videoer, ukritisk deling av "nyheter" og annet vas og forskjellige "sannheter" fra selvutnevnte eksperter. Jeg vil heller ha 50 oppdateringer om hvor mange kilometer vennene min har løpt den dagen, enn 50 uinteressante artikler om for det meste fjas og tull og totalt uten kildekritikk. Er det noe jeg lurer på eller vil vite, kan jeg finne det selv på nett. For ikke å snkke om dette nye tullet med å legge statusoppdateringer inne i store fargerike felt. For meg blir det som om jeg skulle stille meg på bordet på pauserommet og rope ut budskapene mine. Det kan det forsåvidt hende at jeg kunne følt behov for, men da skulle det ikke handle om at "I dag har jeg knekkebrød med gulost i matboksen min". (Beklager ev. skrivefeil, orker ikke å gå inn og rette)
Juliea Ruler Skrevet 2. juni 2017 #25 Skrevet 2. juni 2017 SLitsomt med de som bruker fb som dagbok: god morgen, smakte med kaffe... avlevert unger i bhg ene hadde diaré... deilig med sigg på balkongen... får vel hente hjem unger idag da.... osv.. skikkelig Harry statuser er også de som er ala: du tror du kan knekke meg, men den gang ei! Noe som heter karma vet du! Vær glad jeg ikke sier hvem du er du, men du vet hvem du er! Og bare ikke tro dette er slutten......!!!!!!!! Og enda en fæl type statuser er: huff for et mareritt dette ble! Er elt knust! Hvordan overleve dette?! og mange spør hva skjer? Og vedkommende svarer: litt for privat, eller vil ikke skrive det åpent på fb.. neida så jada sååååe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå