Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #26 Skrevet 2. juni 2017 3 timer siden, sug lut skrev: Spiser du druer i butikken? Kun hvis det er lagt frem som smaksprøver Sier du at barnet ditt er yngre enn det er for å få gratis/billigere billett? Nei Bryter du fartsgrensen? Ja ligger ofte noen km/t over Går du tilbake til butikken om du har betalt for lite eller fått igjen for mye veksel?nei Ligger du i venstrefeltet og suser forbi køen selv om du skal ut til høyre i krysset?nei Overholder du aldersgrenser på film og spill? Ser an filmen. Spill er ikke blitt aktuelt her ennå, men ja der skal sen overholdes Feilparkerer du bevisst fordi du "skal bare"? Nei. Sjenker du mindreårige? Nei Har du noengang kopiert deler av noen annens tekst og utgitt det for å være din egen i skole-, studie- eller jobbsammenheng?nei Anonymkode: b651d...092
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #27 Skrevet 2. juni 2017 Råkjører litt av og til smugler snus den ene gangen i året jeg er på harrytur tar en kulepenn i ny og ne fra kontoret ellers er jeg ganske lovlydig Anonymkode: 3df48...629
Søte Satan Skrevet 2. juni 2017 #28 Skrevet 2. juni 2017 (endret) Ja, jeg har brutt alle de reglene/eksemplene, så jeg er nok meget lovløs. Endret 2. juni 2017 av Søte Satan a
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #29 Skrevet 2. juni 2017 Spiser du druer i butikken? Nei. Spiser ingenting i butikken og blir veldig sinna dersom jeg kniper ungene i å gjøre noe sånt. Sier du at barnet ditt er yngre enn det er for å få gratis/billigere billett? Tja, har gjort det et par ganger. Bryter du fartsgrensen? Nei, ikke med vilje. Er veldig streng der. Går du tilbake til butikken om du har betalt for lite eller fått igjen for mye veksel? Nei, det gidder jeg ikke. Ligger du i venstrefeltet og suser forbi køen selv om du skal ut til høyre i krysset? Nei, er snill i trafikken. Overholder du aldersgrenser på film og spill? Ja. Kan gjøre unntak dersom jeg har sett filmen og mener ungene mine takler den, men det har ikke skjedd enda. Feilparkerer du bevisst fordi du "skal bare"? Har ikke gjort det til nå hvert fall. Sjenker du mindreårige? Aldri i verden. Kunne jeg aldri gjort. Har du noengang kopiert deler av noen annens tekst og utgitt det for å være din egen i skole-, studie- eller jobbsammenheng? Nei, er god på å skrive selv så trenger det ikke. Anonymkode: 3fbae...fb2
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #30 Skrevet 2. juni 2017 Har vel gjort det meste, kanskje med unntak av å kopiere skoleoppgaver, det har jeg aldri hatt bruk for. Har sneket på buss også og løyet på alder på meg selv og ungene for å reise billigere/gratis. Spiser ikke i butikken heller da, men har gjort flere andre "på kanten" ting. Føler meg veldig ulovlydig i forhold til andre sine svar 😜 jaja får vel min straff i himmelen/karma Anonymkode: fc7e3...75f
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #31 Skrevet 2. juni 2017 Spiser du druer i butikken? NeiSier du at barnet ditt er yngre enn det er for å få gratis/billigere billett? NeiBryter du fartsgrensen? Det hender jaGår du tilbake til butikken om du har betalt for lite eller fått igjen for mye veksel? JaLigger du i venstrefeltet og suser forbi køen selv om du skal ut til høyre i krysset? NEI! Hater når folk gjør det og jeg nekter å slippe frem de som gjør det!Overholder du aldersgrenser på film og spill? JaFeilparkerer du bevisst fordi du "skal bare"? Nei! Sjenker du mindreårige? Nei!!Har du noengang kopiert deler av noen annens tekst og utgitt det for å være din egen i skole-, studie- eller jobbsammenheng? Nei Anonymkode: 0bec4...1a8
Mamma til 2 søte Skrevet 2. juni 2017 #32 Skrevet 2. juni 2017 Spiser du druer i butikken? Gjorde det da jeg var liten. Eller, bestefar som ga meg. Skjønte jo fort ar det ikke var ok. Aldri gjort det i voksen alder.Sier du at barnet ditt er yngre enn det er for å få gratis/billigere billett? NeiBryter du fartsgrensen? Litt innimellom. Men aldri ved 20-30 eller 40 grense.Går du tilbake til butikken om du har betalt for lite eller fått igjen for mye veksel? Det hadde jeg nok mest sannsynlig ikke lagt merke til. Betaler som regel med kort.Ligger du i venstrefeltet og suser forbi køen selv om du skal ut til høyre i krysset? NeiOverholder du aldersgrenser på film og spill? Ikke bestandig på film. 7 åringen kan fint se 9 årsgrense liksom.Feilparkerer du bevisst fordi du "skal bare"? NeiSjenker du mindreårige? NeiHar du noengang kopiert deler av noen annens tekst og utgitt det for å være din egen i skole-, studie- eller jobbsammenheng? Nei
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #33 Skrevet 2. juni 2017 Bryter du fartsgrensen? ja, det gjør jeg når jeg kjører mc, og senest i går. alt annet på Luten sin liste gjør jeg ikke, uten at jeg føler meg særlig prektig av den grunn. det meste er jo nomal folkeskikk. Anonymkode: b618b...59f
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #34 Skrevet 2. juni 2017 Spiser du druer i butikken? Nei, men jeg har spurt om å få en smaksprøve flere ganger. Sier du at barnet ditt er yngre enn det er for å få gratis/billigere billett? Har gjort omvendt engang, manglet to dager for en konsert som tante hadde voksenbill til. (Ingen andre enn mitt barn som ville være anstanden hennes. Min søster syns nemlig det er flaut å gå på konsert alene så hun må ha med seg noe. Meg og hennes mann begynn å bli lei, så nå sender vi med eldste barnet mitt) Bryter du fartsgrensen? Nei, jeg bar sykkler og med kjørringsykkel er det vanskelig. Går du tilbake til butikken om du har betalt for lite eller fått igjen for mye veksel? Har gjort det, men sjeldent jeg registrer hva jeg får igjen. Ligger du i venstrefeltet og suser forbi køen selv om du skal ut til høyre i krysset? Kjører ikke bil. Men jeg lå heller i kø når jeg kjørte bil, jeg har ikke dårlig tid i trafikken. Overholder du aldersgrenser på film og spill? Nei, men det går begg veier. 12åringen spør meg alltid om hun får lov å se filmen før hun ser på den, uansett hva aldersgrensen. Hun kan gjerne se døsligvåpen, james bond og slike type filmer, men det er veldig mye hun ikke kan se på. Hun kan få mareritt av tegnefilmer, så hun har funnet ut at hun spør meg først for hun gidder ikke finne ut midt i filmen at hun ikke bør se den (jo mer blod og gørr, jo bedre for hun vil bli rettsantropolog så hun syns slike ting er spennende å se) Feilparkerer du bevisst fordi du "skal bare"? Nei Sjenker du mindreårige? Nei Har du noengang kopiert deler av noen annens tekst og utgitt det for å være din egen i skole-, studie- eller jobbsammenheng?nei Anonymkode: fc39b...c41
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #35 Skrevet 2. juni 2017 Spiser du druer i butikken? NEI - det synes jeg er litt ekkelt for de er ikke skylt! Sier du at barnet ditt er yngre enn det er for å få gratis/billigere billett? JA, når barnet er nettopp fylt 2 og grensen for leos lekeland er 2, men ungen GARANTERT ikke kommer til å oppholde seg i storbarnsområdet, så. Men på Tog/buss/Fly, nei. Pinlig om ungen skulle røpe meg Bryter du fartsgrensen? Ofte - ser på fartsgrenser som veiledende...så ligger nok ofte i 90 i 80 sonen. Er veldig streng på 30-40 og 50 sonen da disse er i boligområder og kjører saktere enn fartsgrense på veierer som ikke tillater, 80 f.eks i Hardanger og sogn Går du tilbake til butikken om du har betalt for lite eller fått igjen for mye veksel? JA - kjipt om det skal gå ut over butikkansatt over å ha gjort en feil Ligger du i venstrefeltet og suser forbi køen selv om du skal ut til høyre i krysset? Kjører El-BIL så det er ikke forbudt Overholder du aldersgrenser på film og spill? For det meste, og 18 års grensa er jeg hard på! Feilparkerer du bevisst fordi du "skal bare"? JEPP men ikke mer enn 5-10 min Sjenker du mindreårige? NEI!!!! Dette synes jeg er skikkelig uetisk. Har du noengang kopiert deler av noen annens tekst og utgitt det for å være din egen i skole-, studie- eller jobbsammenheng? NEI!!!! Dette synes jeg er skikkelig uetisk, oppgir ALLTID referanser hvor tekst er hentet. Noen ganger kan det være veldig likt kilde ettersom det ikke alltid er mange måter å formidle budskapet på. Anonymkode: 29fe1...16c
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #36 Skrevet 2. juni 2017 Jeg har fått en fartsbot i mitt liv. Har nok kjørt for fort mer enn den ene gangen, men aldri med vilje, og aldri med mange km/t. Vurderer filmer og spill ifht aldersgrense. Har en gang latt min tre-år-og-11-mnd gamle gutt si at han var fire. I dyreparken. Skulle kjøre de små el-bilene, og aldersgrensen var absolutt. (Angret etterpå, men synes så synd på ham da alle de andre var gamle nok). Ellers gjør jeg mitt beste for å gå foran som et godt eksempel for barna mine, og gjør ikke noe galt. Anonymkode: c27f2...f54
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #37 Skrevet 2. juni 2017 Spiser du druer i butikken? NeiSier du at barnet ditt er yngre enn det er for å få gratis/billigere billett? JaBryter du fartsgrensen? JaGår du tilbake til butikken om du har betalt for lite eller fått igjen for mye veksel? NeiLigger du i venstrefeltet og suser forbi køen selv om du skal ut til høyre i krysset? NeiOverholder du aldersgrenser på film og spill? NeiFeilparkerer du bevisst fordi du "skal bare"? NeiSjenker du mindreårige? NeiHar du noengang kopiert deler av noen annens tekst og utgitt det for å være din egen i skole-, studie- eller jobbsammenheng? Nei Anonymkode: 9bf64...8ee
Merdee Skrevet 2. juni 2017 #38 Skrevet 2. juni 2017 8 timer siden, sug lut skrev: Spiser du druer i butikken? Sier du at barnet ditt er yngre enn det er for å få gratis/billigere billett? Bryter du fartsgrensen? Går du tilbake til butikken om du har betalt for lite eller fått igjen for mye veksel? Ligger du i venstrefeltet og suser forbi køen selv om du skal ut til høyre i krysset? Overholder du aldersgrenser på film og spill? Feilparkerer du bevisst fordi du "skal bare"? Sjenker du mindreårige? Har du noengang kopiert deler av noen annens tekst og utgitt det for å være din egen i skole-, studie- eller jobbsammenheng? Nei. Nei. Prøver å la være. Kommer an på beløpet. Ja. Ja. Nei. Nei. Og nei.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2017 #39 Skrevet 2. juni 2017 9 timer siden, sug lut skrev: Spiser du druer i butikken? NEI Sier du at barnet ditt er yngre enn det er for å få gratis/billigere billett? NEI Bryter du fartsgrensen? JA Går du tilbake til butikken om du har betalt for lite eller fått igjen for mye veksel? JA Ligger du i venstrefeltet og suser forbi køen selv om du skal ut til høyre i krysset? NEI Overholder du aldersgrenser på film og spill? NEI Feilparkerer du bevisst fordi du "skal bare"? NEI Sjenker du mindreårige? NEI Har du noengang kopiert deler av noen annens tekst og utgitt det for å være din egen i skole-, studie- eller jobbsammenheng? NEI Resultatet blir da 80% engel og 20% rebell. Anonymkode: 9bb52...df4
Superdolly Skrevet 2. juni 2017 #40 Skrevet 2. juni 2017 9 timer siden, sug lut skrev: Spiser du druer i butikken? Nei. Sier du at barnet ditt er yngre enn det er for å få gratis/billigere billett? Nei. Bryter du fartsgrensen? Ja, det hender. Går du tilbake til butikken om du har betalt for lite eller fått igjen for mye veksel? Jeg har gjort det ja, men nå betaler jeg kun med kort og jeg tar aldri med kassalapp, så nå sjekker jeg det aldri lenger. Ligger du i venstrefeltet og suser forbi køen selv om du skal ut til høyre i krysset? Nei. Her er bare en fil i hver retning, og knapt nok det. #Livetpåbygda Overholder du aldersgrenser på film og spill? Ja. Feilparkerer du bevisst fordi du "skal bare"? Nei. Her er det alltid god plass, uansett. #Livetpåbygda Sjenker du mindreårige? Nei. Absolutt ikke. Har du noengang kopiert deler av noen annens tekst og utgitt det for å være din egen i skole-, studie- eller jobbsammenheng? Nei.
soleia Skrevet 2. juni 2017 #41 Skrevet 2. juni 2017 Spiser du druer i butikken? Nei Sier du at barnet ditt er yngre enn det er for å få gratis/billigere billett? Nei Bryter du fartsgrensen? Berre litt.. Går du tilbake til butikken om du har betalt for lite eller fått igjen for mye veksel? Ja, men kjem an på summ og kor langt eg har kome. Ligger du i venstrefeltet og suser forbi køen selv om du skal ut til høyre i krysset? Nei Overholder du aldersgrenser på film og spill? Ja Feilparkerer du bevisst fordi du "skal bare"? Det har hendt, i nøden. Sjenker du mindreårige? Nei Har du noengang kopiert deler av noen annens tekst og utgitt det for å være din egen i skole-, studie- eller jobbsammenheng? Nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå