Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #76 Skrevet 7. juni 2017 4 timer siden, sug lut skrev: Men ser du ikke hvor feil det blir? At trådstarter skal få bestille seg bare de svarene vedkommende ønsker? Haha, ja, det blir med en gang feil man ikke får lov å slenge dritt. Jeg synes det er deilig. Har du behov for å slenge dritt og være spydig, finnes det flere tusen tråder du kan gjøre det i. Kjempedeilig å få en tråd der man slipper å høre fra de "tøffe" og "kule" med de "artige" sarkastiske kommentarer bare for å såre. Skulle ønske det var flere slike tråder. Bare at man har problem med at en tråd er stengt for avsporinger og drittslenging, forteller noe om personen som har problemet. Anonymkode: 1b8cc...9e9
Admin Skrevet 7. juni 2017 #77 Skrevet 7. juni 2017 4 timer siden, sug lut skrev: Men ser du ikke hvor feil det blir? At trådstarter skal få bestille seg bare de svarene vedkommende ønsker? Det er ikke snakk om å bestille seg svar, det er snakk om å holde seg til det temaet diskusjonen er om, og holde personangrep ute. 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Enig i at det er kjedelig med denne modereringa. Avsporinger er ei naturlig utvikling av tråden. Sjøl om intensjonen var at andre skulle dele bilder provoserer det meg mer at forumansatte skal bestemme hva folk skal få si eller ikke skrive i tråden min. Må være lov med diskusjon på et diskusjonsforum?? Ts Anonymkode: 38b62...ab4 Vi rydder normalt når avsporinger som er utenfor tema tar over en tråd slik som her, men om du selv vil det rydder vi ikke for disse avsporingene, og det har vi heller ikke gjort. Diskusjon er helt lov, men å holde seg til temaet er fortsatt greit. 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Men dere må jo ikke modere ihjel tråder heller da, det gjør du nå. Du ødelegger hi sin tråd, det sier hun jo selv. Å modere sterke personangrep er jeg helt for, men å modere alle avsporinger er jo bare tull. Jeg regner med at dette og andres kommentarer til deg, og blir moderert bort, siden dere ikke liker kritikk Anonymkode: 3bd63...c33 Jeg har verken ryddet eller moderert i denne tråden så den er ikke blitt moderert ihjel. Om HI ønsker en tråd om like-horing og oppmkersomhetsbehov skal hun få lov til å få det, det var rett og slett ett forsøk på å få en negativ tone bort fra tråden da den ender opp i personangrep. Ellers har vi ikke for vane å rydde bort kritikk, men vi oppfordrer til å ta det på ris&ros eller på PM til den aktuelle moderatoren så det ikke skjer sånn som her at kommentarer og kritikk tar over tråden. Ann Christin, admin
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2017 #78 Skrevet 7. juni 2017 3 timer siden, Ann Christin skrev: Det er ikke snakk om å bestille seg svar, det er snakk om å holde seg til det temaet diskusjonen er om, og holde personangrep ute. Vi rydder normalt når avsporinger som er utenfor tema tar over en tråd slik som her, men om du selv vil det rydder vi ikke for disse avsporingene, og det har vi heller ikke gjort. Diskusjon er helt lov, men å holde seg til temaet er fortsatt greit. Jeg har verken ryddet eller moderert i denne tråden så den er ikke blitt moderert ihjel. Om HI ønsker en tråd om like-horing og oppmkersomhetsbehov skal hun få lov til å få det, det var rett og slett ett forsøk på å få en negativ tone bort fra tråden da den ender opp i personangrep. Ellers har vi ikke for vane å rydde bort kritikk, men vi oppfordrer til å ta det på ris&ros eller på PM til den aktuelle moderatoren så det ikke skjer sånn som her at kommentarer og kritikk tar over tråden. Ann Christin, admin Må bare applaudere moderatorne i denne tråden. Kroppspress og negative kommentarer om kropp er svært skadelig for psyken, og totalt unødvendig i diskusjon om klær. I stedet for å skrive noe om kropp, kan man jo skrive at man synes en bruker kler andre farger/fasong fordi alternativet fremhever bedre følgende positive sider ved bruker: 1, 2, 3. Vi trenger mer positivitet i hverdagen Anonymkode: 1b8cc...9e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå