Gå til innhold

Post et outfit-bilde av deg selv! ☺️ Jeg starter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Derfor legger man ikke ut bilder på slike sider. Hadde blitt mer overrasket om provoserende svar uteble... Skjønner ikke at dere lar dere provosere engang😉

Anonymkode: 9617b...549

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avsporinger, personangrep og sitat av disse er fjernet.

Jeg vil gjerne komme med en oppfordring om å være greie med hverandre. Du trenger ikke slenge dritt bare fordi du kan, og la gjerne ting gå en runde til i hodet før du skriver det ned. Det er trist å se hvor mange stygge kommentarer det var i denne tråden. Takk og fortsatt god pinse!

Kira, moderator 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fy søren, nå ble jeg skikkelig lei meg 🙁 Helvetes jantelov!! Tåler dere ikke å se en dame som tør å ta bilde av seg selv og legge ut? Enten sier du noe fint eller så holder du kjeft. Er dere virkelig voksne med omsorg for barn, stemmerett og førerkort?!! Et drit!!

HI: Vær så snill; ikke ta dette innover deg. Disse damene har åpenbart problemer med seg selv. Du er nydelig ❤️

Anonymkode: c1731...07f

Vil vel si at folk med voldsomt eksponeringsbehov er de som har problemer med seg selv. De er jo bare ute etter bekreftelse og "likes". Skremmende at voksne folk trenger det fra fremmede folk. 

Anonymkode: df696...5d0

Skrevet

Så flott du er hi! Sterke farger, er misunnelig for at du tørr å gå i det du vil. Jeg prøvde en gang å kle meg i gul genser; men jeg er desverre ikke en person som kler farger :og

Ser at moderator har måtte fjerne mange kommentarer her, regner med de er av den negative sorten. Men jeg må få si at jeg misunner kroppen din. Kroppen din er målet mitt!

Anonymkode: adb14...b10

Skrevet

Du ser nydelig ut! Flotte, lekende farger i tøyet! Her inne på DIB er det en haug med ustabile damer som elsker å rakke ned på andre, siden de selv mest sannsynlig ikke ser ut i måneskinn og har null selvtillit! Du er heldig som ser ut som du gjør! 👍❤

Anonymkode: b0d35...773

Skrevet

Hønehjørnet på Fb hadde tatt dette godt imot. Du får nok mye bedre respons der,hi...her kan man gjemme seg bak en anonymknapp og tror da at det stygge men klarer lire av seg ikke angår en selv, eller sier noe om en selv. Der tar de feil. Du er forresten kjempefin. 

Anonymkode: 34f23...e84

Skrevet

Du ser flott ut HI! Og til dere som slenger ut stygge kommentarer:

Tenk litt på at dere er ofte årsaken til at mange overvektige ikke tør å sette en fot inn på treningsstudioer eller ha på seg ettersittende klær, gå i bikini osv. Nettopp fordi det er mange som vet at det finnes mennesker som dere der ute. Som ser en overvektig kropp og tenker akkurat slik som dere kommenterer her. 

Det er mange overvektige som ikke klarer å overse slike kommentarer, eller blikk. Kan dere ikke heller se det positive ved å ha et bra selvbilde og selvtillit. Det er tydelig at dere ikke har det. Dere som må rakke ned på andre for å føle dere bedre ;) 

Du har veldig kul klesstil, HI. Tøft at du tør å bruke mer farger, det tør nemlig ikke jeg :P Redd for å få oppmerksomhet. Beundrer deg som gir f*** i hva andre tenker og sier. All creds til deg! 

Anonymkode: 73eb0...08b

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du ser flott ut HI! Og til dere som slenger ut stygge kommentarer:

Tenk litt på at dere er ofte årsaken til at mange overvektige ikke tør å sette en fot inn på treningsstudioer eller ha på seg ettersittende klær, gå i bikini osv. Nettopp fordi det er mange som vet at det finnes mennesker som dere der ute. Som ser en overvektig kropp og tenker akkurat slik som dere kommenterer her. 

Det er mange overvektige som ikke klarer å overse slike kommentarer, eller blikk. Kan dere ikke heller se det positive ved å ha et bra selvbilde og selvtillit. Det er tydelig at dere ikke har det. Dere som må rakke ned på andre for å føle dere bedre ;) 

Du har veldig kul klesstil, HI. Tøft at du tør å bruke mer farger, det tør nemlig ikke jeg :P Redd for å få oppmerksomhet. Beundrer deg som gir f*** i hva andre tenker og sier. All creds til deg! 

Anonymkode: 73eb0...08b

Men jeg skjønner ikke hvorfor man skal fremheve overvekt med å ha på klær i en str for lite? Man ser bedre og slankere ut om klærne passer. Må da være lov og tenke og si det? Uten at man erhverken slem eller misunnelig (?). 

Skrevet

HI er da ikke overvektig! Og klærne hennes er ikke for små, men inntilsittende. Hvorfor skal hun skjule seg selv? 

Skrevet

Men det å legge ut bilde på nett oh be om likes og tilbakemelding er ikke det samme som å gå på treningstudio. Ser faktisk alltid like mange fitte, normalvektige og litt store på mitt. Og avsporing men tøys og tull at overvektige ikke vil gå dit må de ta på egen kappe, det er ikke de fitte og flotte sin skyld? Skal fler og fler bli smålubne da så ikke de har det då flaut og fælt? De får ta tak i egen vekt og helse uavhengig av andre. Når det er sagt, hi er ikke overvektig, fantastiske fargerike klær , men hadde vel ikke hatt den buksa om den var så trang som det virker som, men hun trives i egen kropp som smålubben og det er flott, selvtillit er flott. Men igjen ikke legg ut på nett og ikke forvent ærlighet.

Anonymkode: 23c3d...aa1

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

HI er da ikke overvektig! Og klærne hennes er ikke for små, men inntilsittende. Hvorfor skal hun skjule seg selv? 

Vel, det er jo tettsittende og for-tettsittende da. En bukse i en str større hadde gjort underverker, eller evt det sunnere alternativet, en kropp i en str mindre. 

Skrevet
På 6/3/2017 den 12.57, Anonym bruker skrev:

Eh... OK....

Eh... OK sjæl!  Synd folk som har det fælt skal rakke ned på andre.

Anonymkode: 3848c...e5e

Skrevet

Screenshot_20170605-140511.thumb.jpg.45719ac8ddae1b6c168bb08552424cf7.jpgSå fresht antrekk Hi! 

Jeg slenger meg på, og driter i om jeg blir gjenskjent, noe jeg neppe blir da dette bildet ikke er postet på nett fra før. ;-) 

Anonymkode: dbd8a...ff3

Skrevet

Dette er meg i dag.. Ikke spesielt sprekt verken i farge eller snitt, men akkurat passe tasse-hjemme antrekk... 

image.jpg

Anonymkode: 4d446...f6f

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Eh... OK sjæl!  Synd folk som har det fælt skal rakke ned på andre.

Anonymkode: 3848c...e5e

Hvorfor har jeg det fælt? 

Skrevet

Screenshot_20170605-140511.thumb.jpg.45719ac8ddae1b6c168bb08552424cf7.jpgSå fresht antrekk Hi! 

Jeg slenger meg på, og driter i om jeg blir gjenskjent, noe jeg neppe blir da dette bildet ikke er postet på nett fra før. ;-) 

Classy lady og flott kropp! 👩‍💼

Anonymkode: b0552...900

Skrevet

20170605_154408.thumb.jpg.dced25acaa42af16c64e2b735f3140ac.jpg

Anonymkode: b4068...643

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Classy lady og flott kropp! 👩‍💼

Anonymkode: b0552...900

Takk! 🤗

Skrevet

Oi! Du ligner veldig på læreren til sønnen min! Er det deg?

Så spreke, flotte damer😊 Jeg har så kjedelkjedelige klær at det knapt kan kalles outfits🙈 

Anonymkode: 17f37...dd9

Skrevet

Artig å se hva dere har på dere. Syns hi sitt antrekk var OK, likte godt strikkejakka. Men det må være lov å si at hun nok kunne valgt en annen bukse. Den var litt avslørende, og trusa vistes litt for godt. 

Jeg liker ikke Capribukser, syns de fleste blir litt forkortet" av disse buksene.

Veska var fin og passet utrolig godt til antrekket.

*kle seg etter kroppen sin*

Anonymkode: 1035e...56a

Skrevet
På 5/31/2017 den 22.25, Anonym bruker skrev:

Enten fra i dag eller fra en annen dag. Jeg håpe flere bidrar for dette kan bli morsomt ☺️☺️Vi.thumb.jpg.e38de742a0e5105c951736b3ba56ec8b.jpg

Anonymkode: 38b62...ab4

Digger at du har din egen stil. Den er sassy! 👌

Får litt "clueless" feeling :) 

Anonymkode: 4d263...29d

Skrevet

Oi! Du ligner veldig på læreren til sønnen min! Er det deg?

Så spreke, flotte damer😊 Jeg har så kjedelkjedelige klær at det knapt kan kalles outfits🙈 

Anonymkode: 17f37...dd9

Hehe, jeg hadde maks overlevd en måned som lærer, i hvert fall i grunnskolen. 😉

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Elsket toppen, hvor er den fra? 

Anonymkode: 96634...da9

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, jeg hadde maks overlevd en måned som lærer, i hvert fall i grunnskolen. 😉

Hun skrev ingenting om hvor gammel sønnen var. Du er nok lærer 😉

Anonymkode: a5066...d90

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun skrev ingenting om hvor gammel sønnen var. Du er nok lærer 😉

Anonymkode: a5066...d90

Hvorfor MÅ dere på død og liv gå inn for å ødelegge denne tråden??? Det spiller ingen rolle hverken hvem hun er eller hva hun jobber som! Her skal det diskuteres klær og  tilbehør!

Anonymkode: db0bd...b81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...