Gå til innhold

Hvor lenge er det "sunt" å samsove?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 13 og en 10 åring som i perioder har sovet i vår seng, noen ganger så lenge som 2 år i strekk, aldri hatt problemer med å sove borte hos andre eller på korpsstevner ol men i noen faser i livet har de trengt nærhet mer enn andre, enten av meg eller far, har blitt gradvis skjeldnere med åra så det tror jeg går over av seg selv,

Både jeg og mannen sover bedre når vi sover i samme seng så hvorfor skal ikke barn også trenge den nærheten av og til så fremt det ikke går ut over selvstendighet og man skal selfølgelig aldri tvinge dem til å sove med andre om de ikke vil det, men hvorfor skal man da tvinge dem til å sove alene etter en dårlig dag?

Anonymkode: 6d6d4...ced

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge dere vil,  men viktig at barnet lærer å sove i egen seng og. 

Familien gjør det som er rett  for sin familie. 

Skrevet
På 1.6.2017 den 2.54, Anonym bruker skrev:

Herregud da. Hvorfor fikk du ikke moren til å hente henne? Jeg hadde ikke giddet å være gissel for andres uvaner. Og det er da heller ikke noe allright å ha en gjest som vantrives og ikke klarer å slå seg til ro.

Anonymkode: f5bfc...093

Fordi moren hadde laget en avtale med datteren om at hun måtte klare dette. Jeg ba egentlig moren om å hente for hun hadde det virkelig ikke bra med seg selv. I tillegg hadde hun tatt et glass så kunne ikke hente. Jeg hadde ikke bil den kvelden (samboer hadde bilen den helgen og var bortreist) så da ble det sånn. Hun sovnet til slutt men følte egentlig ikke at hun lærte noe. Syntes virkelig synd i jenta. 

Anonymkode: 3bc92...fc0

Skrevet

Dritt når du får deg kjæreste, og

1: Kjæresten må dele seng med deg og sønnen din

2: Sønnen din må vike, og gi plassen sin til nye mannen i livet ditt 😍

Skrevet
3 minutter siden, Evablaum skrev:

Dritt når du får deg kjæreste, og

1: Kjæresten må dele seng med deg og sønnen din

2: Sønnen din må vike, og gi plassen sin til nye mannen i livet ditt 😍

My story! Bare at jeg møtte en alenepappa da. Sønnen på 8 sov sammen med pappa hver natt, hadde aldri sovet på eget rom. Sa til pappaen at de burde øve på det før jeg flyttet inn. Men neida, det gjorde de ikke. Er jo ikke rart at jeg ble hatobjekt nr. 1 for denne gutten!
Vi verken bor sammen eller er kjærester lengre (ikke utelukkende pga samsoving da). 

Anonymkode: d96b1...05a

Skrevet
På 4.6.2017 den 14.42, Anonym bruker skrev:

Samsoving med 11-åring er bare sykt. På linje med å amme en femåring. Det handler KUN om mors behov. Du lurer seg selv hvis du later som noe annet.

IAnonymkode: 9685c...42a

Ikke overraskende med en slik kommentar, men er så lite sykt at du aner det ikke.

Når mitt barn spør om han kan få sove i min seng av og til er det ikke mitt behov jeg dekker. Noen ganger er det kanskje jeg som spør om vi skal legge oss tidlig og se en film på sengen. Da er det kanskje til nøds mitt behov. Om det å gjøre noe hyggelig sammen handler om å dekke den enes behov.

Anonymkode: cac3e...310

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...