GĂ„ til innhold

Til dere som har blitt fridd til💍

Anbefalte innlegg

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg forstÄr ikke helt hvorfor mange absolutt mÄ rakke ned pÄ romantiske gester som de selv ikke liker. Hva er problemet med at andre kvinner har Þnsker eller drÞmmer dere ikke har?

Mannen min er engelsk, og er av det romantiske slaget. Han tok meg med til en vakker hage, og mens vi spaserte sÄ fortalte han meg hvor mye han elsket meg, og hvordan han gledet seg til Ä bli gammel med meg. SÄ gikk han ned pÄ kne, fridde, og gav meg en fantastisk ring, som han selv hadde tegnet/designet og fÄtt laget av en gullsmed. Ringen hadde blant annet diamanter som hadde tilhÞrt gifteringen til hans avdÞde mor.

Mange av dere her synest sikkert dette var bÄde kvalmende, ekkelt, nedverdig og gudene vet hva, men for MEG var det en nydelig opplevelse. 

Vi kjÞpte foresten selve gifteringene sammen, og giftet oss akkurat ett Är senere. Jeg bruker bÄde gifteringen og forlovelsesringen. 

Anonymkode: b212c...524

Tenkte akkurat det samme. Helt greit at folk ikke Þnsker seg dette selv, men hvorfor rakke ned pÄ at andre liker det? De som beskriver det som en fin opplevelse, hvorfor skal ikke de fÄ lov Ä ha dette som et fint minne? Er det Janteloven som slÄr til?

Og jeg ble ikke fridd til pÄ den mÄten, vi bare snakket om det og ble enige om at vi skulle gifte oss. Ikke hadde vi forlovelsesringer heller, vi kjÞpte gifteringer sammen og tok dem pÄ i kirken. Det passet for oss. For meg er dette et fint minne, og det vil jeg ha lov til Ä synes. For deg er ditt minne fint, og det skal du ha lov til Ä synes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg forstÄr ikke helt hvorfor mange absolutt mÄ rakke ned pÄ romantiske gester som de selv ikke liker. Hva er problemet med at andre kvinner har Þnsker eller drÞmmer dere ikke har?

Mannen min er engelsk, og er av det romantiske slaget. Han tok meg med til en vakker hage, og mens vi spaserte sÄ fortalte han meg hvor mye han elsket meg, og hvordan han gledet seg til Ä bli gammel med meg. SÄ gikk han ned pÄ kne, fridde, og gav meg en fantastisk ring, som han selv hadde tegnet/designet og fÄtt laget av en gullsmed. Ringen hadde blant annet diamanter som hadde tilhÞrt gifteringen til hans avdÞde mor.

Mange av dere her synest sikkert dette var bÄde kvalmende, ekkelt, nedverdig og gudene vet hva, men for MEG var det en nydelig opplevelse. 

Vi kjÞpte foresten selve gifteringene sammen, og giftet oss akkurat ett Är senere. Jeg bruker bÄde gifteringen og forlovelsesringen. 

Anonymkode: b212c...524

Deg om det. Ja, jeg synes det hÞres bÄde kvalmende og ekkelt ut. Ikke nedverdigende, for det ordet bruker du feil. 

Anonymkode: d3918...cf7

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...