Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #1 Skrevet 30. mai 2017 Hvordan funker det her egentlig?đAltsĂ„ hadde mannen ringen klar nĂ„r han fridde?er det dumt Ă„ ikke "finne den"sammen?(hva om man ikke liker den)hadde dere annen ring nĂ„r dere gifter dere?đ Anonymkode: 03c4c...aac
beef sister Skrevet 30. mai 2017 #2 Skrevet 30. mai 2017 Det er vel ingen regel pĂ„ hvordan det fungerer. I mitt tilfelle var ringen klar (men jeg var ikke akkurat den aktive part, giftermĂ„l var ikke viktig for meg, sĂ„ det var nok et nĂždvendig virkemiddel for Ă„ fĂ„ meg med). PĂ„ generelt grunnlag synes jeg derimot det er finere at man sammen blir enig om Ă„ gifte seg. Hadde giftering ogsĂ„.Â
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #3 Skrevet 30. mai 2017 Han hadde en ring. Nye ringer ved giftermÄl. Anonymkode: 1fc1e...fb2
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #4 Skrevet 30. mai 2017 Han hadde ring men det kom ikke akkurat som et sjokk at han fridde etter 8 Ärs forhold. 1 Är siden og ikke fÄtt rota oss til Ä gifte oss ennÄ da jeg ble gravid. Anonymkode: 9e3ad...15f
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #5 Skrevet 30. mai 2017 Vi brukte ikke forlovelsesringer. Det gikk uansett ikke mer enn 3 mnd fĂžr vi giftet oss. Gifteringene kjĂžpte vi sammen. Anonymkode: 1166a...f5f
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #6 Skrevet 30. mai 2017 Han fridde i utlandet og hadde kjÞpt ring der. KjÞpte nye ringer da vi giftet oss. Anonymkode: f0412...4ab
MTF Skrevet 30. mai 2017 #7 Skrevet 30. mai 2017 Her fridde mannen med en diamantring/forlovelses/frierring og nÄr vi giftet oss plukket vi ut gifteringer sammen. Jeg bruker gifteringen og forlovelsesringen sammen.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #8 Skrevet 30. mai 2017 Mannen fridde med en diamantring i en gondol i Venezia,han hadde den klar i hĂ„nden da han gikk ned pĂ„ kne đ KjĂžpte gifteringer sammen Anonymkode: 7400b...50e
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #9 Skrevet 30. mai 2017 Jeg synes det Ä gÄ ned pÄ kne med ring er noe amerikanisert ny-fjas. Vi ble enige om Ä gifte oss og dro sammen for Ä kjÞpe gifteringer. De brukte vi som forlovelsesringer og da vi giftet oss fikk jeg noen diamanter i min. Anonymkode: 870a6...1db
SolstrĂ„le92 Skrevet 30. mai 2017 #10 Skrevet 30. mai 2017 Vi var enige om at vi Ăžnsket Ă„ gifte oss. Vi fant og bestilte gifteringer i lag. Mannen hentet dem og gikk ned pĂ„ kne og fridde en mĂ„neds tid etter.Â
ikarianneandersen Skrevet 30. mai 2017 #11 Skrevet 30. mai 2017 HĂžres ut som en god idĂ© som solstrĂ„le har  Min fridde i KĂžbenhavn nĂ„r vi spiste room service-frokost!Â
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #12 Skrevet 30. mai 2017 Han hadde kjÞpt ring og gikk  ned pÄ kne. Han sa at han hadde valgt ring litt pÄ mÄfÄ, og jeg likte den ikke sÄ veldig, sÄ vi byttet den og valgte ut en sammen. Klassisk diamantring. Skal ha vanlig gullring nÄr vi gifter oss, den blir pÄ andre hÄnda. Anonymkode: c7a9b...b03
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #13 Skrevet 30. mai 2017 Fatter ikke at dere klarer Ä ta en mann som gÄr ned pÄ kne alvorlig. Anonymkode: d3918...cf7
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #14 Skrevet 30. mai 2017 Mannen min hadde kjÞpt en ring med bitteliten diamant (vi var studenter) og en bukett med roser og gikk ned pÄ ett kne. Vi oppgraderte den senere til en stÞrre ring. Jeg har ogsÄ egen giftering, som matcher. Bruker begge sammen, men gifteringen nÊrmest hjertet. <3 Mannen min har ogsÄ forlovelsesring og giftering, men de ser ut som typiske manneringer. Du ville nok ikke gjettet at de var forlovelsesring/giftering. Anonymkode: 70d4b...a73
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #15 Skrevet 30. mai 2017 Mannen min fridde forran hele familien min da vi pakket opp julegaver. Ringene var helt enkle, og jeg sto Ă„ hylgrein utenfor gullsmeden hvor vi skulle bytte inn disse til noen vi likte sammen. Det satt langt inne og skulle bytte ringen han fridde med hehe. Vi fant noen fine forlovelsesringer, vi brukte de samme som gifteringer. Min morgengave var en ring jeg hadde Ăžnsket meg. Dvs. Han tok jo selvfĂžlgelig feil ring, men hadde ikke hjerte til Ă„ bytte den Anonymkode: d9e22...398
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #16 Skrevet 30. mai 2017 Han hadde kjĂžpt diamantring og mini-sjampis fĂžr fjellturen, og smuglet den med i sekken. Gikk ned pĂ„ kne mens vi spiste lunsj oppe i fjellet m nydelig utsikt over Finsevann. Gledelig overraskelse til brunostbrĂždskiva kan du siđâ€ïž Gifteringer kjĂžpte vi sammen etterpĂ„. Anonymkode: 23676...4b6
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #17 Skrevet 30. mai 2017 Ingen ring. Det er ikke en norsk greie. Han visste at jeg ikke synes det var stas. Jeg liker ikke smykker heller. Han sendte melding med "skal vi ikke bare gifte oss da? Du og jeg altsÄ?" Anonymkode: 77d67...543
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #18 Skrevet 30. mai 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Fatter ikke at dere klarer Ä ta en mann som gÄr ned pÄ kne alvorlig. Anonymkode: d3918...cf7 Enig, og ikke den mest flatterende vinkelen for noen av paret  SpÞr foreldrene deres hvordan de ble fridd til sÄ ser dere at de fleste unge bruder nÄ til dags har sett for mange fjortisfilmer fra usa Anonymkode: 870a6...1db
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #19 Skrevet 30. mai 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enig, og ikke den mest flatterende vinkelen for noen av paret  SpÞr foreldrene deres hvordan de ble fridd til sÄ ser dere at de fleste unge bruder nÄ til dags har sett for mange fjortisfilmer fra usa Anonymkode: 870a6...1db For meg blir det for teatralsk og rett og slett useriÞst. à gÄ ned pÄ kne har ingen verdens ting med et moderne ekteskap Ä gjÞre. Jeg vil ha en mann som ser meg i Þynene og stÄr stÞtt pÄ beina, ikke en som gjÞr latterlige gester fordi han tror det er romantisk. Men det finnes det som er verre: KjÊresten til venninna mi mÞtte opp pÄ jobben til faren hennes for Ä be om hans tillatelse til Ä fri til henne. De er etnisk norske begge to. Faren, som var radikal pÄ 70-tallet, svarte bare tÞrt: "Jeg tror du du spÞr feil person." Anonymkode: d3918...cf7
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #20 Skrevet 30. mai 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: For meg blir det for teatralsk og rett og slett useriÞst. à gÄ ned pÄ kne har ingen verdens ting med et moderne ekteskap Ä gjÞre. Jeg vil ha en mann som ser meg i Þynene og stÄr stÞtt pÄ beina, ikke en som gjÞr latterlige gester fordi han tror det er romantisk. Men det finnes det som er verre: KjÊresten til venninna mi mÞtte opp pÄ jobben til faren hennes for Ä be om hans tillatelse til Ä fri til henne. De er etnisk norske begge to. Faren, som var radikal pÄ 70-tallet, svarte bare tÞrt: "Jeg tror du du spÞr feil person." Anonymkode: d3918...cf7 Hadde han med ei ku for Ä betale for henne ogsÄ? Anonymkode: 870a6...1db
beef sister Skrevet 30. mai 2017 #21 Skrevet 30. mai 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: For meg blir det for teatralsk og rett og slett useriĂžst. Ă gĂ„ ned pĂ„ kne har ingen verdens ting med et moderne ekteskap Ă„ gjĂžre. Jeg vil ha en mann som ser meg i Ăžynene og stĂ„r stĂžtt pĂ„ beina, ikke en som gjĂžr latterlige gester fordi han tror det er romantisk. Men det finnes det som er verre: KjĂŠresten til venninna mi mĂžtte opp pĂ„ jobben til faren hennes for Ă„ be om hans tillatelse til Ă„ fri til henne. De er etnisk norske begge to. Faren, som var radikal pĂ„ 70-tallet, svarte bare tĂžrt: "Jeg tror du du spĂžr feil person." Anonymkode: d3918...cf7 Jeg mĂ„ si meg enig i dette. Det er ille nok med frieri i utgangspunktet, og disse knegreiene gjĂžr det ti hakk verre.Â
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #22 Skrevet 30. mai 2017 Ingen ring, knÊr eller fjas. Hun spurte om jeg ville gifte meg og jeg sa ja. KjÞpte ringer sammen senere. Anonymkode: 997e6...4ea
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #23 Skrevet 31. mai 2017 Min fridde i fylla pÄ vei hjem fra fest. Ingen ring, altsÄ. Ei heller ned pÄ kne.. Anonymkode: f9f5d...105
Iiiiik Skrevet 31. mai 2017 #24 Skrevet 31. mai 2017 Jeg er ikke sĂ„ glad i masse glitter og stas, og diamanter er pĂ„ ingen mĂ„te min beste venn. Hadde ingen forlovelsesring, akkurat som han visste at jeg ville ha det. Han fridde i lykkerus etter at vĂ„rt fĂžrste barn var fĂždt, ikke pĂ„ kne heldigvis.Â
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #25 Skrevet 31. mai 2017 Jeg forstÄr ikke helt hvorfor mange absolutt mÄ rakke ned pÄ romantiske gester som de selv ikke liker. Hva er problemet med at andre kvinner har Þnsker eller drÞmmer dere ikke har? Mannen min er engelsk, og er av det romantiske slaget. Han tok meg med til en vakker hage, og mens vi spaserte sÄ fortalte han meg hvor mye han elsket meg, og hvordan han gledet seg til Ä bli gammel med meg. SÄ gikk han ned pÄ kne, fridde, og gav meg en fantastisk ring, som han selv hadde tegnet/designet og fÄtt laget av en gullsmed. Ringen hadde blant annet diamanter som hadde tilhÞrt gifteringen til hans avdÞde mor. Mange av dere her synest sikkert dette var bÄde kvalmende, ekkelt, nedverdig og gudene vet hva, men for MEG var det en nydelig opplevelse. Vi kjÞpte foresten selve gifteringene sammen, og giftet oss akkurat ett Är senere. Jeg bruker bÄde gifteringen og forlovelsesringen. Anonymkode: b212c...524
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ