Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #26 Skrevet 30. mai 2017 Spill inn neste gang han begynner å krangle og hør igjennom det når du tenker alt er ok. Det kan også være lurt å lagre noen opptak av han som du eventuelt kan true med å publisere offentlig om han slår seg helt vrang og prøver å flå deg, for det vil være hans største angst at sannheten kom frem. Anonymkode: e7900...a04
MerraSomGår Skrevet 30. mai 2017 #27 Skrevet 30. mai 2017 Samboeren din er en sjuk faen. Du og sønnen din får det veldig mye bedre uten han. Tenk på hvor deilig det vil bli å ikke grue seg til neste utbrudd. Og hvor godt det er å leve uten å være redd, uten bare å overleve. Du trenger ikke ha det slik, du kan innse at dette ikke er et liv du vil ha, fortelle det til dine nærmeste og ta i mot all den støtten du kan få, slik at du blir sterk nok til å forlate han.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #28 Skrevet 30. mai 2017 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi har et barn på to år. Det blir gradvis verre. Jeg føler meg mer og mee dritt for hver dag som går. Lever i et fengsel med en mann som åpenbart ikke liker meg. Anonymkode: 6fa2a...090 Gå uansett. Han har psykopatiske trekk. Ingen normale mennesker behandler andre sånn. Og går det for lang tid begynner du å tro det selv. Snakker av erfaring. Anonymkode: 735d6...6e5
Luksusdyret Skrevet 30. mai 2017 #29 Skrevet 30. mai 2017 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette er en av mange ting han sier for å trykke meg ned. Har tidligere fortalt meg at ingen av vennene hans liker meg, at jeg er en løgner, bedrager, psykisk ustabil. Jeg er en voksen kvinne på 34 år, god utdannelse, tre lange forhold bak meg. Ingen har noensinne påpekt disse tingene. Jeg skjønner ingenting. Han er i tillegg sur og hakker på meg for alt jeg gjør. Virker som om han prøver å tråkke meg ned. Mister selvfølelsen sakte men sikkert. Man skal vel heller føle seg sterk og verdsattav den man skal dele livet med. Anonymkode: 6fa2a...090 Da hadde jeg faktisk konfrontert ham - sagt at det at hans venner ikke liker deg er vennenes problem. Du er ikke født for å bli likt av hans venner. Når han er gift og har barn med deg, så skal han stå ved din side i konflikter med venner som ikke liker deg. Kaller han deg løgner og bedrager - be ham rolig å gi deg eksplisitte eksempler på hva du har sagt og gjort som kvalifiserer til det. Hakker han på deg - overse det eller si at nå er det nok kritikk. Eller flytt.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #30 Skrevet 30. mai 2017 16 minutter siden, MrsRiddick skrev: Da hadde jeg faktisk konfrontert ham - sagt at det at hans venner ikke liker deg er vennenes problem. Du er ikke født for å bli likt av hans venner. Når han er gift og har barn med deg, så skal han stå ved din side i konflikter med venner som ikke liker deg. Kaller han deg løgner og bedrager - be ham rolig å gi deg eksplisitte eksempler på hva du har sagt og gjort som kvalifiserer til det. Hakker han på deg - overse det eller si at nå er det nok kritikk. Eller flytt. Det er bare tull at disse vennene ikke liker meg. Jeg har snakket med dem om det. Ville ta det opp i tilfelle jeg hadde gjort noe de reagerte på og si beklager. De skjønte ingenting og sa jeg ikke skulle høre på ham. At de likte meg kjempegodt akkurat slik jeg er. De så vel litt undrende ut. Skjønte vel heller ikke mannens behov for å si slikt, i hvert fall når det åpenbart ikke var noe i det. Anonymkode: 6fa2a...090
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #31 Skrevet 30. mai 2017 19 minutter siden, MrsRiddick skrev: Da hadde jeg faktisk konfrontert ham - sagt at det at hans venner ikke liker deg er vennenes problem. Du er ikke født for å bli likt av hans venner. Når han er gift og har barn med deg, så skal han stå ved din side i konflikter med venner som ikke liker deg. Kaller han deg løgner og bedrager - be ham rolig å gi deg eksplisitte eksempler på hva du har sagt og gjort som kvalifiserer til det. Hakker han på deg - overse det eller si at nå er det nok kritikk. Eller flytt. Han sier jeg har sagt ting jeg ikke har og når jeg nekter å vedkjenne meg ting som ikke stemmer med virkeligheten er jeg en løgner og bedrager. Anonymkode: 6fa2a...090
Luksusdyret Skrevet 30. mai 2017 #32 Skrevet 30. mai 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Han sier jeg har sagt ting jeg ikke har og når jeg nekter å vedkjenne meg ting som ikke stemmer med virkeligheten er jeg en løgner og bedrager. Anonymkode: 6fa2a...090 Da er det ingen vei å gå - han er enten psykopat eller schizofren og hører stemmer. I begge tilfeller er skilsmisse med umiddelbar flytting eneste utvei. Tenk på barnet ditt - om litt behandler han barnet likedan. Ønsker du det?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #33 Skrevet 30. mai 2017 9 minutter siden, MrsRiddick skrev: Da er det ingen vei å gå - han er enten psykopat eller schizofren og hører stemmer. I begge tilfeller er skilsmisse med umiddelbar flytting eneste utvei. Tenk på barnet ditt - om litt behandler han barnet likedan. Ønsker du det? Nei, jeg blir kvalm av tanken. Har også slått meg at han kan være schizofren, men det stemmer ikke ellers. Er godt likt av mange og har en jobb der han må kommunisere med andre. Vet ikke om han sier dette for å være ond eller om han faktisk tror jeg har sagt ting jeg ikke har sagt. De få gangene jeg har sprukket har han tøyd strikken så langt at jeg MÅ si noe til mitt forsvar. Eksploderte en gang han sa de verst tenkelige ting. Tenkte at hvis jeg ikke sier noe nå så synker jeg så lavt. Da var jeg psykisk ustabil som sa i mot og ble sint tilbake etter enorm fremprovosering. Anonymkode: 6fa2a...090
Gjest Antarctica Skrevet 30. mai 2017 #34 Skrevet 30. mai 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, jeg blir kvalm av tanken. Har også slått meg at han kan være schizofren, men det stemmer ikke ellers. Er godt likt av mange og har en jobb der han må kommunisere med andre. Vet ikke om han sier dette for å være ond eller om han faktisk tror jeg har sagt ting jeg ikke har sagt. De få gangene jeg har sprukket har han tøyd strikken så langt at jeg MÅ si noe til mitt forsvar. Eksploderte en gang han sa de verst tenkelige ting. Tenkte at hvis jeg ikke sier noe nå så synker jeg så lavt. Da var jeg psykisk ustabil som sa i mot og ble sint tilbake etter enorm fremprovosering. Anonymkode: 6fa2a...090 Men du vet jo hva som er det riktige her. Skal en person med et sykt sinn få lov å ødelegge sjelelivet ditt?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #35 Skrevet 30. mai 2017 Jeg var i et forhold med denne typen psykisk vold. Gjorde akkurat som deg...normaliserte, var nok bare pga en tøff jobbsituasjon eller annet. MEN jeg begynte å skrive ned i et notat på tlf min når det skjedde noe. Til slutt var listene så lange at det var umulig å overse, samt at man ser en sammenheng man ikke ser når man hopper fra situasjon til situasjon. Enig med Pashla. Han er jo ikke grei, bare fordi han ikke er en drittsekk mot deg 24/7. Man blir jo uansett bare gående å vente på nesten runde. Jeg var forresten som deg. Ung. sosial. godt nettverk, ressurssterk, fin familie. Alt på stell. Da jeg kom ut av forholdet var jeg helt på bunn. Var sykemeld nesten ett år. Måtte til psykolog osv osv. Det BLIR ikke bedre, så begynn å planlegg, spar penger på egen konto, snakk med familie/venner du stoler på etc. Det å snakke med familie og en venn hjalp meg veldig. Tok en stund før jeg åpna meg for "det var jo sikkert ingenting", men med en vurdering utenfra er det enda lettere å se galskapen i det som skjer. For det ser man ikke alltid selv når man står midt i det. Lykke til uansett. Anonymkode: ef729...1b0
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #36 Skrevet 30. mai 2017 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke så lett. Er redd han vil lage et helvete for meg. Anonymkode: 6fa2a...090 And? Det gjør han jo allerede.. litt må man tåle når man forlater drittsekker, du valgte fyren og da blir det noen konsekvenser når du drar. Det gjør jo ingenting å ha det litt dritt en periode når hele resten av livet blir mye bedre? Anonymkode: 31cad...493
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå