Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #26 Skrevet 30. mai 2017 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke utenkelig å tro at han har vært lei av deg i 1,5 år og bare bor sammen med deg pga barna. Anonymkode: 93848...c82 Men da kan vi jo bo sammen på grunn av barna så lenge hvis begge to vil det. Så får vi finne ut om vi ønsker noe annet senere når barna blir større. Helt greit for meg så lenge, selv om sexløst liv er trist som faen. Anonymkode: dee4a...cf0
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #27 Skrevet 30. mai 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vet du HI, hadde jeg vært nøyaktig i din situasjon så hadde jeg jaggu meg gitt etter for lysten, en eneste gang. Godt mulig nyter du det godt, men også er det godt mulig du tenker annerledes etterpå. Ikke sikkert han er så god som han ser ut som. Men det vet du ikke før du har prøvd. Såfremt samvittigheten din tåler det da. Jeg har selv levd i et sexløst ekteskap. Jeg var aldri utro, men det var fordi jeg ikke kom i en fristende situasjon. Jeg oppsøkte det jo ikke. Du har fått det ramlet på deg, og jeg må innrømme at dersom det jadde skjedd meg så hadde jeg falt for fristelsen. Jeg er skilt i dag. Anonymkode: 63a47...778 Ble det ikke bedre med tiden? Altså det forble sexløst forhold? Kan jeg spørre hva grunnen til mannens manglende sexlyst var? Anonymkode: dee4a...cf0
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #28 Skrevet 30. mai 2017 Bare å foreslå løsningen din det. Anonymkode: 93848...c82
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #29 Skrevet 30. mai 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Men da kan vi jo bo sammen på grunn av barna så lenge hvis begge to vil det. Så får vi finne ut om vi ønsker noe annet senere når barna blir større. Helt greit for meg så lenge, selv om sexløst liv er trist som faen. Anonymkode: dee4a...cf0 Ser ut som du svarer for meg, men jeg er HI.. Anonymkode: 8f994...526
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #30 Skrevet 30. mai 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Du lever bare en gang. Funker alt i ekteskapet, unntatt sexlivet, og du klarer å skille sex og følelser -kjør på. Men vær smart, vær diskret, og aldri la tiden med elskeren gå utover familietid (altså ikke skyv bort tid med familien for å møte han. Gjør det når du har "alenetid"/dødtid allikevel.) Aldri spar på meldinger, bilder etc. Og aldri drøm deg bort i "dere to, hva hvis...osv". Bruk han kun til å forløse de fysiske behov. Han kan kun være en "levende dildo". Krysser du de grensene, og får deg "kjæreste på si", da bør du heller skilles. Anonymkode: 0a8fc...8c0 Takk! Faen, nå er jeg ganske sikker på at jeg går i fella i kveld😫😜😋 Vi kommer aldri til å bli kjærester men fy for en drøm å pule🙊😂 Anonymkode: 8f994...526
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #31 Skrevet 30. mai 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk! Faen, nå er jeg ganske sikker på at jeg går i fella i kveld😫😜😋 Vi kommer aldri til å bli kjærester men fy for en drøm å pule🙊😂 Anonymkode: 8f994...526 Bare hyggelig. Du har iallefall min "støtte". 🙌🏻 Det er ikke bare tragedier ute og går, noen fungerer helt fint på denne måten Men reglene må være tydelige, for begge, og man må ikke bli for "grådig". Utroskap er bare tabu fordi vi lager det til det. Anonymkode: 0a8fc...8c0
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #32 Skrevet 30. mai 2017 Herregud!!!! 😮😮 jeg gjorde det!!! 😮 Og dessverre er det den beste sexen jeg noen sinne har hatt!!! Blir ikke siste gang med han! Takk til deg over her😋🙊 Anonymkode: 8f994...526
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #33 Skrevet 31. mai 2017 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Herregud!!!! 😮😮 jeg gjorde det!!! 😮 Og dessverre er det den beste sexen jeg noen sinne har hatt!!! Blir ikke siste gang med han! Takk til deg over her😋🙊 Anonymkode: 8f994...526 Jeg blir kalm. Utroskap er aldri greit. Anonymkode: 747df...568
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #34 Skrevet 31. mai 2017 Endte med uønsket graviditet, samlivsbrudd og nå sitter jeg som alenemor Anonymkode: 7db71...6a5
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #35 Skrevet 31. mai 2017 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Herregud!!!! 😮😮 jeg gjorde det!!! 😮 Og dessverre er det den beste sexen jeg noen sinne har hatt!!! Blir ikke siste gang med han! Takk til deg over her😋🙊 Anonymkode: 8f994...526 😉 Ta vare på deg selv Anonymkode: 0a8fc...8c0
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #36 Skrevet 31. mai 2017 Jeg var utro mot min daværende samboer med han jeg nå er gift med på tiende året. Det var en tung tid, når det ble brudd, men det gikk seg til. Har aldri før eller siden vært utro. Anonymkode: 0c2ba...8c1
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #37 Skrevet 31. mai 2017 På 30.05.2017 den 13.13, Anonym bruker skrev: Men jeg ønsker ikke å ødelegge ekteskapet nå når barna er veldig små, derfor godtar jeg sextørke akkurat nå. I fremtiden vil jeg nok skilles fra mannen og finne meg noen å kose meg med. Anonymkode: dee4a...cf0 For barna er en skilsmisse bedre mens de er små..... Anonymkode: 22f03...ee8
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #38 Skrevet 31. mai 2017 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Herregud!!!! 😮😮 jeg gjorde det!!! 😮 Og dessverre er det den beste sexen jeg noen sinne har hatt!!! Blir ikke siste gang med han! Takk til deg over her😋🙊 Anonymkode: 8f994...526 Anonymkode: 22f03...ee8
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #39 Skrevet 31. mai 2017 Nå er jo problemet at jeg dagdrømmer om sexen😫😐 herregud for en mann 👌🏻 Anonymkode: 8f994...526
Gjest Antarctica Skrevet 31. mai 2017 #40 Skrevet 31. mai 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg blir kalm. Utroskap er aldri greit. Anonymkode: 747df...568 Keep kalm and carry on.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #41 Skrevet 31. mai 2017 På 30.5.2017 den 12.37, Pashla skrev: Det der ville jeg bare ha ledd av. Hva du gjør med de godsakene han selv ikke vil smake på, det kan da være klin likegyldig. Han bestemmer ikke over deg. Han bestemmer kun at han selv ikke vil ha et sexliv. Ikke at DU også skal leve i sølibat. Neida, men han bestemmer at han ikke lenger ønsker å være gift med henne da. Anonymkode: 605da...24d
Gjest Antarctica Skrevet 31. mai 2017 #42 Skrevet 31. mai 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Neida, men han bestemmer at han ikke lenger ønsker å være gift med henne da. Anonymkode: 605da...24d Det vil jo vise seg. Han har jo ikke så mange alternativ, akkurat.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2017 #43 Skrevet 31. mai 2017 Eksmannen bedro meg først og ekteskapet var pr.def.dødt og uten sex. Det resulterte i at jeg hadde en lengre affære, men jeg fant ut at jeg ikke ville ha ham likevel siden hsn var i et forhold. Jeg avsluttet det, gikk fra mannen og fikk meg ny kjæreste etter kort tid. Vi har nå vært sammen i flere år, vi ha barn og er fortsatt veldig forelsket. Min gamle elsker tok kontakt med meg igjen for noen år siden. Jeg var høygravid, han hadde akkurat fått et barn med hun han var sammen med da vi hadde en affære. Jeg avviste ham selvsagt. Av og til får jeg litt dårlig samvittighet (særlig når hun legger ut familiebilder på Facebook). Noen ganger er jeg litt redd for at han skal rammes av skyldfølelse og fortelle henne "alt". Anonymkode: 9d563...1fe
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2017 #44 Skrevet 1. juni 2017 23 timer siden, Anonym bruker skrev: Eksmannen bedro meg først og ekteskapet var pr.def.dødt og uten sex. Det resulterte i at jeg hadde en lengre affære, men jeg fant ut at jeg ikke ville ha ham likevel siden hsn var i et forhold. Jeg avsluttet det, gikk fra mannen og fikk meg ny kjæreste etter kort tid. Vi har nå vært sammen i flere år, vi ha barn og er fortsatt veldig forelsket. Min gamle elsker tok kontakt med meg igjen for noen år siden. Jeg var høygravid, han hadde akkurat fått et barn med hun han var sammen med da vi hadde en affære. Jeg avviste ham selvsagt. Av og til får jeg litt dårlig samvittighet (særlig når hun legger ut familiebilder på Facebook). Noen ganger er jeg litt redd for at han skal rammes av skyldfølelse og fortelle henne "alt". Anonymkode: 9d563...1fe Jeg går med tanker om hva jeg skal gjøre nå.. gå fra mannen å bli singel...(tror interessen fra han andre ryker da) eller være gift og holde kjeft😭😐 er redd mannen vil ha sex for nå vil ikke jeg ha meg med han! Anonymkode: 8f994...526
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå