Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #1 Skrevet 29. mai 2017 Ble dere sammen, ble du såret, ble det oppdaget osv.. bank vett i meg!! Er på kanten av stupet til å ligge med en aalt for fin fyr😭😭😭 men er gift (har ikke hatt sex på 1,5 år) så derfor det frister😐 Men vet at det er galt.. men gaaaaaad jeg blir i fyr og flamme av han her fyren!! Og han vil! Anonymkode: 8f994...526
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #2 Skrevet 29. mai 2017 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ble dere sammen, ble du såret, ble det oppdaget osv.. bank vett i meg!! Er på kanten av stupet til å ligge med en aalt for fin fyr😭😭😭 men er gift (har ikke hatt sex på 1,5 år) så derfor det frister😐 Men vet at det er galt.. men gaaaaaad jeg blir i fyr og flamme av han her fyren!! Og han vil! Anonymkode: 8f994...526 Jeg endte med å forstå at jeg fortjente mer enn et sexløst samliv, og gikk fra samboer. Godt valg! Anonymkode: 0bc11...92c
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2017 #3 Skrevet 29. mai 2017 Jeg endte opp med å miste samboer, endte i rettssak ang barna og tapte barna.. Ble psykisk syk etterpå.... Anonymkode: 80e02...0d0
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #4 Skrevet 30. mai 2017 😮😫😐😧 det hørtes helt forferdelig ut! Klem til deg ❤️ Anonymkode: 8f994...526
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #5 Skrevet 30. mai 2017 Hvorfor har det gått 1,5 år? Da er det jo forståelig spør du meg.. Anonymkode: a95ff...45c
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #6 Skrevet 30. mai 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg endte opp med å miste samboer, endte i rettssak ang barna og tapte barna.. Ble psykisk syk etterpå.... Anonymkode: 80e02...0d0 Mødre som taper omsorgen for barna er det noe fundamentalt galt med, så skjedde nok lenge før... Anonymkode: f4bfb...82b
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #7 Skrevet 30. mai 2017 Endte opp med å forstå hvordan en kvinne egentlig skal bli behandlet, så jeg gikk fra samboeren og far til barnet og startet et liv med mannen jeg var utro med. 11 år etter er vi gift og har 2 barn sammen. Baksiden er at eldste barnet lider under det faktum at faren hennes er en dust fordi jeg gikk fra han. Anonymkode: efd6a...adc
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #8 Skrevet 30. mai 2017 Ja.... kostet meg ekteskapet. Og far har ikke samvær med barna, så jeg er 100% alene. Han gjør også alt i sin makt for å ikke betale bidrag. Har lurt seg unna i flere år nå. Han hater meg og hevner seg. Og det er barna som lider. Det er ikke verdt det! Skill deg FØRST hvis du ikke er lykkelig i ekteskapet. Anonymkode: e0c34...2cf
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #9 Skrevet 30. mai 2017 Ting er egentlig ok men vi har sex ca 1-2 ganger i året i 5 år nå.. å nå er det 1,5 år siden.. mannen liker ikke sex😧😫 der er vårt problem i ekteskapet!! Er det nok til å skilles når vi har 2 barn?......så kommer denne fyren og vil utføre alle mine fantasier sammen med meg😭👌🏻 Men æsj, jeg klarer ikke gå fra mannen for han er super snill men har bare mistet Følelsene for han.. 😐 Tror ikke vi hadde blitt et par jeg og han nye fyren men er 100% sikker på at sexeb hadde vært den beste ever!!! Anonymkode: 8f994...526
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #10 Skrevet 30. mai 2017 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ting er egentlig ok men vi har sex ca 1-2 ganger i året i 5 år nå.. å nå er det 1,5 år siden.. mannen liker ikke sex😧😫 der er vårt problem i ekteskapet!! Er det nok til å skilles når vi har 2 barn?......så kommer denne fyren og vil utføre alle mine fantasier sammen med meg😭👌🏻 Men æsj, jeg klarer ikke gå fra mannen for han er super snill men har bare mistet Følelsene for han.. 😐 Tror ikke vi hadde blitt et par jeg og han nye fyren men er 100% sikker på at sexeb hadde vært den beste ever!!! Anonymkode: 8f994...526 Snakk med en psykolog. Eventuelt par terapeut hvis du får med mannen. Enten må du løse ting på hjemmebane eller skille deg. Utroskap er ikke verdt det! Anonymkode: e0c34...2cf
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #11 Skrevet 30. mai 2017 Du lever bare en gang. Funker alt i ekteskapet, unntatt sexlivet, og du klarer å skille sex og følelser -kjør på. Men vær smart, vær diskret, og aldri la tiden med elskeren gå utover familietid (altså ikke skyv bort tid med familien for å møte han. Gjør det når du har "alenetid"/dødtid allikevel.) Aldri spar på meldinger, bilder etc. Og aldri drøm deg bort i "dere to, hva hvis...osv". Bruk han kun til å forløse de fysiske behov. Han kan kun være en "levende dildo". Krysser du de grensene, og får deg "kjæreste på si", da bør du heller skilles. Anonymkode: 0a8fc...8c0
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #12 Skrevet 30. mai 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du lever bare en gang. Funker alt i ekteskapet, unntatt sexlivet, og du klarer å skille sex og følelser -kjør på. Men vær smart, vær diskret, og aldri la tiden med elskeren gå utover familietid (altså ikke skyv bort tid med familien for å møte han. Gjør det når du har "alenetid"/dødtid allikevel.) Aldri spar på meldinger, bilder etc. Og aldri drøm deg bort i "dere to, hva hvis...osv". Bruk han kun til å forløse de fysiske behov. Han kan kun være en "levende dildo". Krysser du de grensene, og får deg "kjæreste på si", da bør du heller skilles. Anonymkode: 0a8fc...8c0 Hjelpes, dette svaret minner mest en kvinnes motstykke til noe jeg skulle tro man kunne finne på Mannegruppa Ottar. "Levende dildo"? Bytter jeg kjønn får jeg noe som "Bruk henne kun til å forløse de fysiske behov. Hun kan kun være et "levende hull". Sjarmerende. Anonymkode: 93848...c82
Gjest Antarctica Skrevet 30. mai 2017 #13 Skrevet 30. mai 2017 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ting er egentlig ok men vi har sex ca 1-2 ganger i året i 5 år nå.. å nå er det 1,5 år siden.. mannen liker ikke sex😧😫 der er vårt problem i ekteskapet!! Er det nok til å skilles når vi har 2 barn?......så kommer denne fyren og vil utføre alle mine fantasier sammen med meg😭👌🏻 Men æsj, jeg klarer ikke gå fra mannen for han er super snill men har bare mistet Følelsene for han.. 😐 Tror ikke vi hadde blitt et par jeg og han nye fyren men er 100% sikker på at sexeb hadde vært den beste ever!!! Anonymkode: 8f994...526 Du får si til mannen at dette er de valgene han har: begynne å ha sex, eller godta at du har det med en annen. Da er du ikke utro, og du tar ikke noe fra noen. Ærlig talt, han kan da ikke mislike at du ligger med en fyr - fyren får jo bare det han ikke selv ber om?
Gjest Antarctica Skrevet 30. mai 2017 #14 Skrevet 30. mai 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hjelpes, dette svaret minner mest en kvinnes motstykke til noe jeg skulle tro man kunne finne på Mannegruppa Ottar. "Levende dildo"? Bytter jeg kjønn får jeg noe som "Bruk henne kun til å forløse de fysiske behov. Hun kan kun være et "levende hull". Sjarmerende. Anonymkode: 93848...c82 Du, sex er ikke synonymt med kjærleik. Selv om det står i Romantikk!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #15 Skrevet 30. mai 2017 16 minutter siden, Pashla skrev: Du får si til mannen at dette er de valgene han har: begynne å ha sex, eller godta at du har det med en annen. Da er du ikke utro, og du tar ikke noe fra noen. Ærlig talt, han kan da ikke mislike at du ligger med en fyr - fyren får jo bare det han ikke selv ber om? Man kan ikke si at "han kan ikke mislike at du ligger med en fyr" bare fordi man selv er aseksuell. MEN! Mannen burde ha advart denne anonyme om at han var aseksuell FØR de innledet seriøst forhold. Lurendreiere er sjeldent sjarmerende. Det er også påfallende mange kvinner og menn som later til å ikke forstå at forhold og ekteskap SOM REGEL innebærer sex med jevne mellomrom, med mindre det har vært enighet på forhånd om at sex er noe man ikke skal ha. Sliter selv med aseksuell mann (som selvfølgelig skrøt på seg alfahann-syndromet da vi begynte å date og stengte ikke butikken før vi fikk vårt første barn). Vil likevel ikke være utro mot ham - han ønsker ikke åpent forhold, men ønsker heller ikke skilles. Han sier at hvis jeg ønsker å ligge med andre, må jeg forlate ham. Anonymkode: dee4a...cf0
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #16 Skrevet 30. mai 2017 18 minutter siden, Pashla skrev: Du, sex er ikke synonymt med kjærleik. Selv om det står i Romantikk! Signerer det. Og en god del single menn vil gjerne brukes som levende dildo og slippe følelser, kosetid og forpliktelser et kjæresteforhold fører med seg. Tøm og røm er vel mange menns drømmescenario. Anonymkode: dee4a...cf0
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #17 Skrevet 30. mai 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Mødre som taper omsorgen for barna er det noe fundamentalt galt med, så skjedde nok lenge før... Anonymkode: f4bfb...82b For noe tull. Mange fedre får hovedomsorgen i retten. Anonymkode: c4fdd...b3c
Gjest Antarctica Skrevet 30. mai 2017 #18 Skrevet 30. mai 2017 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man kan ikke si at "han kan ikke mislike at du ligger med en fyr" bare fordi man selv er aseksuell. MEN! Mannen burde ha advart denne anonyme om at han var aseksuell FØR de innledet seriøst forhold. Lurendreiere er sjeldent sjarmerende. Det er også påfallende mange kvinner og menn som later til å ikke forstå at forhold og ekteskap SOM REGEL innebærer sex med jevne mellomrom, med mindre det har vært enighet på forhånd om at sex er noe man ikke skal ha. Sliter selv med aseksuell mann (som selvfølgelig skrøt på seg alfahann-syndromet da vi begynte å date og stengte ikke butikken før vi fikk vårt første barn). Vil likevel ikke være utro mot ham - han ønsker ikke åpent forhold, men ønsker heller ikke skilles. Han sier at hvis jeg ønsker å ligge med andre, må jeg forlate ham. Anonymkode: dee4a...cf0 Det der ville jeg bare ha ledd av. Hva du gjør med de godsakene han selv ikke vil smake på, det kan da være klin likegyldig. Han bestemmer ikke over deg. Han bestemmer kun at han selv ikke vil ha et sexliv. Ikke at DU også skal leve i sølibat.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #19 Skrevet 30. mai 2017 Synes det er en komisk dobbeltmoral her på forumet. Menn som nettflørter med kvinner de ikke en gang har møtt, skal alltid kastes på dør uansett hvor mange barn de har eller hvor lenge ekteskapet har vart, mens kvinner får grønt lys for andre sexpartnere kun pga manglende interesse hos ektemenn, så de kan bare takke seg selv. Mon tro om kvinner noen gang mener at kvinner selv kan takke seg selv for at de ble bedratt. Anonymkode: 93848...c82
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #20 Skrevet 30. mai 2017 33 minutter siden, Pashla skrev: Det der ville jeg bare ha ledd av. Hva du gjør med de godsakene han selv ikke vil smake på, det kan da være klin likegyldig. Han bestemmer ikke over deg. Han bestemmer kun at han selv ikke vil ha et sexliv. Ikke at DU også skal leve i sølibat. Nei, han bestemmer også at han ikke skal finne seg i utroskap og at forhold på si betyr skilsmisse. Det er hans rett. Jeg kan ikke kreve å få pult andre plasser OG at han blir i forholdet. Anonymkode: dee4a...cf0
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #21 Skrevet 30. mai 2017 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Synes det er en komisk dobbeltmoral her på forumet. Menn som nettflørter med kvinner de ikke en gang har møtt, skal alltid kastes på dør uansett hvor mange barn de har eller hvor lenge ekteskapet har vart, mens kvinner får grønt lys for andre sexpartnere kun pga manglende interesse hos ektemenn, så de kan bare takke seg selv. Mon tro om kvinner noen gang mener at kvinner selv kan takke seg selv for at de ble bedratt. Anonymkode: 93848...c82 Vel, jeg hadde forstått hvis min mann var utro mot meg fordi jeg plutselig bestemte å leve i sølibat. Men jeg ønsker ikke å ødelegge ekteskapet nå når barna er veldig små, derfor godtar jeg sextørke akkurat nå. I fremtiden vil jeg nok skilles fra mannen og finne meg noen å kose meg med. Anonymkode: dee4a...cf0
Gjest Antarctica Skrevet 30. mai 2017 #22 Skrevet 30. mai 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei, han bestemmer også at han ikke skal finne seg i utroskap og at forhold på si betyr skilsmisse. Det er hans rett. Jeg kan ikke kreve å få pult andre plasser OG at han blir i forholdet. Anonymkode: dee4a...cf0 Nei, men det står deg jo fritt å teste det. Hvis du informerer ham om at du vil stette dine behov et annet sted, så er det jo heller ikke "utroskap". Det er jo løgner og bedrag som gjør det til utroskap.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #23 Skrevet 30. mai 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vel, jeg hadde forstått hvis min mann var utro mot meg fordi jeg plutselig bestemte å leve i sølibat. Men jeg ønsker ikke å ødelegge ekteskapet nå når barna er veldig små, derfor godtar jeg sextørke akkurat nå. I fremtiden vil jeg nok skilles fra mannen og finne meg noen å kose meg med. Anonymkode: dee4a...cf0 Det er ikke utenkelig å tro at han har vært lei av deg i 1,5 år og bare bor sammen med deg pga barna. Anonymkode: 93848...c82
Gjest Antarctica Skrevet 30. mai 2017 #24 Skrevet 30. mai 2017 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Synes det er en komisk dobbeltmoral her på forumet. Menn som nettflørter med kvinner de ikke en gang har møtt, skal alltid kastes på dør uansett hvor mange barn de har eller hvor lenge ekteskapet har vart, mens kvinner får grønt lys for andre sexpartnere kun pga manglende interesse hos ektemenn, så de kan bare takke seg selv. Mon tro om kvinner noen gang mener at kvinner selv kan takke seg selv for at de ble bedratt. Anonymkode: 93848...c82 Det er vel neppe de samme brukerne som svarer helt motsatte ting? Jeg kunne aldri krevd av min partner at han skulle være i ufrivillig sølibat bare fordi jeg selv var ferdig med sex. Så urimelig har man ikke lov å være. Da ville jeg jo enten måtte spre låra eller si at han fikk ha seg med andre. Folk gifter seg jo ikke for å sitte som to gamle søsken på en husmannsplass?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2017 #25 Skrevet 30. mai 2017 Vet du HI, hadde jeg vært nøyaktig i din situasjon så hadde jeg jaggu meg gitt etter for lysten, en eneste gang. Godt mulig nyter du det godt, men også er det godt mulig du tenker annerledes etterpå. Ikke sikkert han er så god som han ser ut som. Men det vet du ikke før du har prøvd. Såfremt samvittigheten din tåler det da. Jeg har selv levd i et sexløst ekteskap. Jeg var aldri utro, men det var fordi jeg ikke kom i en fristende situasjon. Jeg oppsøkte det jo ikke. Du har fått det ramlet på deg, og jeg må innrømme at dersom det jadde skjedd meg så hadde jeg falt for fristelsen. Jeg er skilt i dag. Anonymkode: 63a47...778
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå