Gjest Antarctica Skrevet 28. mai 2017 #26 Skrevet 28. mai 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du får søke på engelsk på noe av det jeg har skrevet over. Jeg gidder ikke gjøre jobben for deg når du er så skeptisk i utgangspunktet. Er du interessert nok så tar du deg tiden. Anonymkode: 9083b...1ad Nei, JEG trenger slett ikke være interessert, det er DU som kommer med påstander. Du kan gidde å belegge dem eller la være.
Ileus Skrevet 28. mai 2017 #27 Skrevet 28. mai 2017 (endret) 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Er det vanlig å vaksinere? Jeg vet ikke om en eneste en som er vaksinert, har aldri hørt noen snakke om det engang Anonymkode: 6c34a...ff9 Det har vært i mediene flere ganger, man oppfordres til vaksinering. Vet at det var oppe i bystyret i Arendal om de skulle sponse vaksine for byens inbyggere. Det er lite behandling for TBE, risikerer hjernehinnebetennelse og andre sykdommer. Man vaksinerer jo mot bla smittsom hjernehinnebetennelse, meslinger osv. Denne vaksinen er like viktig hvis man oppholder seg seg steder der det er flått. http://www.aftenposten.no/norge/Folkehelseinstituttet-Blir-du-ofte-bitt-av-flatt-Ta-vaksine-68375b.html Endret 28. mai 2017 av Ileus
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2017 #28 Skrevet 28. mai 2017 4 timer siden, Pashla skrev: Nei, JEG trenger slett ikke være interessert, det er DU som kommer med påstander. Du kan gidde å belegge dem eller la være. Og nettopp pga. slike som deg bruker jeg ikke tid på å finne linker til ting som ikke kan besvares bare med en link, men heller gir nok informasjon til at de som er interessert kan finne informasjonen selv fra seriøse kilder. Du lot jo glatt være å dokumentere den feilinformasjonen du selv kom med, men det var vel like greit... Anonymkode: 9083b...1ad
Gjest Antarctica Skrevet 28. mai 2017 #29 Skrevet 28. mai 2017 (endret) 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og nettopp pga. slike som deg bruker jeg ikke tid på å finne linker til ting som ikke kan besvares bare med en link, men heller gir nok informasjon til at de som er interessert kan finne informasjonen selv fra seriøse kilder. Du lot jo glatt være å dokumentere den feilinformasjonen du selv kom med, men det var vel like greit... Anonymkode: 9083b...1ad Jeg skal gjerne legge linken her, men ingen ba om den. (Jeg var tilfeldigvis hjemme hos en lege da flåtten skulle pilles vekk, og han mente 24-timersregelen var rett, så jeg søkte ikke mer info der og da.) Og jeg aksepterer helt klart at det muligens er foreldet kunnskap; desto viktigere å ikke gnage videre på den eller spre linker med feil i til folk. Men å sjekke kilder er mer enn å google litt, og når du blir snurt og gjør dette til en personlig greie, så får likevel ikke innholdet mer tyngde. "Gidder ikke dokumentere til deg, siden du er ei dum megge som nekter å tro en tilfeldig anonym helt uten dokumentasjon" har ikke helt den autoritative effekten du ønsker deg... Grunnen til at jeg ikke sluker dette, er at det verserer veldig mange fantasifulle forklaringer hos folk mht hvorfor deres påståtte lyme borreliose ikke vises verken på blodprøver eller andre etterprøvbare tester. Du må gjerne slenge fram at det skyldes at bakterien har forsvunnet inn i leddene og slettet alle spor av seg selv fra pasientens blod, men nettopp derfor ville det være spennende å lese noe mer vektig stoff. Endret 28. mai 2017 av Pashla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå