Gå til innhold

Irritert!!!!! Bryllup...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville gått i bryllupet med gave, men uten kake, fordi du ikke har overskudd til å bake. Blir det noe mere spørsmål, synes jeg mannen din må snakke med broren sin og forklare. 

Jeg går ut fra at du har lagt dette bak deg til vanlig, men at bryllupet hans minner deg om det.

Anonymkode: 411af...855

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Langsint.....? Jeg hadde bakt kake og gledet meg med han på dagen. Kanskje han var deprimert og inni en vanskelig periode av livet sitt? Han har kanskje blitt voksen. Du kan hvertfall bake en kake og ikke oppføre deg like barnslig.

Anonymkode: e47c2...b00

Deprimert...? Vanskelig periode? 

Tror heller han var inne i en riktig udannet periode. Man setter ikke sitt eget navn på gaver fra andre, verken i bryllup eller noe annet sted. Det er hinsides frekt.

HI, jeg hadde faset ut denne personen. 

Skrevet
8 timer siden, Pashla skrev:

Deprimert...? Vanskelig periode? 

Tror heller han var inne i en riktig udannet periode. Man setter ikke sitt eget navn på gaver fra andre, verken i bryllup eller noe annet sted. Det er hinsides frekt.

HI, jeg hadde faset ut denne personen. 

Hvor var "applaus"-smiley'en igjen? :)

Skrevet

Syns egentlig ikke du har noe å klage på, du er i det minste gift. Her står bryllupet på hold fordi mannen min er e  bridezilla og forsøker å overstyre bestevennen min og meg. tragisk

Anonymkode: 1647e...73e

Gjest Antarctica
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Syns egentlig ikke du har noe å klage på, du er i det minste gift. Her står bryllupet på hold fordi mannen min er e  bridezilla og forsøker å overstyre bestevennen min og meg. tragisk

Oj - der var du igjen. 

Husk at det sikker er like greit - du bør nok ikke bli gift med en mann som vil bestemme litt i sitt eget bryllup. Tenk hvis han nekter å adlyde deg i ekteskapet?

Skrevet

Om det nå var sånn at han var deprimert eller inne i en vanskelig periode da du giftet deg, er det uansett IKKE en unnskyldning for hvordan han oppførte seg!! Man oppfører seg da ikke sånn selv om man er deprimert!!! Jeg lurer bare veldig på hvilken dame som vil gifte seg med denne fyren!!???

Jeg hadde heller ikke hatt veldig lyst til å bake til dette bryllupet.

Anonymkode: f68c5...06f

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Der er DU igjen ja.... Like greit at du ikke blir gift tror jeg. :laugh:

Skrevet
4 timer siden, Pashla skrev:

Oj - der var du igjen. 

Husk at det sikker er like greit - du bør nok ikke bli gift med en mann som vil bestemme litt i sitt eget bryllup. Tenk hvis han nekter å adlyde deg i ekteskapet?

Ååå, var det hun som skulle sammen med sin bestevenninne bestemme hele bryllupet inkludert valg av farger, mat og utdrikningslag for henne OG ham? Jepp, like greit at bryllupet står på hold. :D:D 

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om det nå var sånn at han var deprimert eller inne i en vanskelig periode da du giftet deg, er det uansett IKKE en unnskyldning for hvordan han oppførte seg!! Man oppfører seg da ikke sånn selv om man er deprimert!!! Jeg lurer bare veldig på hvilken dame som vil gifte seg med denne fyren!!???

Jeg hadde heller ikke hatt veldig lyst til å bake til dette bryllupet.

Jeg har dessverre sett flere damer både i irl og på forumet her som unnskylder alt mannfolk gjør galt med at "de er sikkert deprimert og har det vanskelig", som om det var god grunn til å oppføre seg som dritt mot andre. Med mindre HI var grunnen til at denne personen slet og var deprimert, gir eventuell diagnose eller vanskelig periode ham ingen rett til å behandle henne slik. Regner med at han ikke sa unnskyld for sin slette oppførsel før han ba HI om å bake?

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo du som er klin hakke gal i deres situasjon da

Anonymkode: 79523...1c2

Skrevet (endret)

Jeg kunne strekt meg til å bake ei kake, men hadde ikke giddet å involvere meg noe mer utover det.

For øvrig tror jeg det ligger en solid grunn for hans oppførsel på deres bryllupsdag. Kan tenke meg at han var forelsket i deg!

Endret av Kari Mari
Skrevet

Gå i bryllupet, ha med gave, smil pent. Få mannen din til å bake kake.

Anonymkode: b4e5c...8a7

Skrevet

Jeg tenker at dette også avhenger av om han var ufyselig i bryllupet deres, men ellers har oppført seg ok mot dere, og han har sagt unnskyld, eller om han var ufyselig i bryllupet deres, stort sett oppfører seg slik, og aldri har sagt unnskyld. Jeg er tilhenger av noen av tingene de over her skriver – at man skal tilgi (like mye for ens egen del), gå videre, oppføre seg slik man forventer av seg selv. Men jeg er ikke tilhenger av å alltid unnskylde andres oppførsel, jeg synes det tar ansvaret bort fra dem. Og jeg er i alle fall ikke tilhenger av å være dørmatte. Gå i bryllupet, ta med gave, oppfør deg pent. Da oppfører du deg etter din egen standard. Å bake kake til noens bryllup er en ekstrating, et overskuddsfenomen. Og det høres ikke ut som hi har overskudd av kjærlighet for denne svigerbroren.

Anonymkode: dc5bc...2d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...