Tøystykke Skrevet 22. mai 2017 Forfatter #26 Skrevet 22. mai 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Har samme problem😐 Anonymkode: 6b54e...9ae ikke funnet noen løsning? :/
Tøystykke Skrevet 22. mai 2017 Forfatter #27 Skrevet 22. mai 2017 11 timer siden, KellyTaylor skrev: Jeg har kjøpt endel klær på Zavanna ( Peder Risøe enkelte steder). Fått meg capribukser i forskjellige mønster og har måtte gå ned til str 40, siden det er stretch i de takk for tips skal se etter det. Ser de har i Oslo. Men har de noe i akershus/østfold tro? Får titte
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2017 #28 Skrevet 22. mai 2017 kjøp de olabuksene du pleier å bruke, og så klipper du av litt nederst, slik at de blir ankellengde.. Anonymkode: da1ba...280
Gjest Skrevet 22. mai 2017 #30 Skrevet 22. mai 2017 1 time siden, Tøystykke skrev: takk for tips skal se etter det. Ser de har i Oslo. Men har de noe i akershus/østfold tro? Får titte Ja, på Borg Storsenter - Storbyen kjøpesenter - Halden - Østfoldhallen mener jeg og Torvbyen Litt usikker med de andre byene rundt om kring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå