Gå til innhold

Sommertøy til formfulle meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig feit, men høres bedre ut med formfull. Har båret frem to barn, og magen tålte det heller dårlig, så den er full av strekkmerker og slapp som en potetsekk. Har mye heng. Jeg liker ikke henget mitt, er på ingen måte stolt av det, så ønsker å skjule det så godt det lar seg gjøre. Bruker vel 44/46 i tøy, kommer litt an på merket. 

Men mine komplekser er magen min og ryggen min. Det er de to verste områdene. 

Jeg ser egentlig etter en bukse, capri-type, eller en olashorts eller noe som jeg kan bruke om sommeren. Er fornøyd med en bukse fra Cubus som heter Jegging Jane eller noe, jeg har én bukse som jeg synes sitter bra. Men Cubus har ingen sommerversjon av den buksa, så... Tips? Hold-in-undertøy er noe jeg bruker sjelden fordi jeg får vondt i magen av det. Selv om det er rett størrelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en fin Capri på zizzi før helgen.  Fåes i 4 farger. Veldig fornøyd med den og de har str ned i 42

Anonymkode: 383e9...f2f

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjøpte en fin Capri på zizzi før helgen.  Fåes i 4 farger. Veldig fornøyd med den og de har str ned i 42

Ikke de pløsete i stoff? Er det i olastoff :D

Skrevet

Må liksom gå an å dra dem et stykke opp over magen og.. :) så veldig fine ut da

Skrevet

De har en i olastoff som var stilig. De andre var litt finere Capri

Skrevet
5 timer siden, Tøystykke skrev:

Jeg er egentlig feit, men høres bedre ut med formfull. Har båret frem to barn, og magen tålte det heller dårlig, så den er full av strekkmerker og slapp som en potetsekk. Har mye heng. Jeg liker ikke henget mitt, er på ingen måte stolt av det, så ønsker å skjule det så godt det lar seg gjøre. Bruker vel 44/46 i tøy, kommer litt an på merket. 

Men mine komplekser er magen min og ryggen min. Det er de to verste områdene. 

Jeg ser egentlig etter en bukse, capri-type, eller en olashorts eller noe som jeg kan bruke om sommeren. Er fornøyd med en bukse fra Cubus som heter Jegging Jane eller noe, jeg har én bukse som jeg synes sitter bra. Men Cubus har ingen sommerversjon av den buksa, så... Tips? Hold-in-undertøy er noe jeg bruker sjelden fordi jeg får vondt i magen av det. Selv om det er rett størrelse.

Bare nysgjerrig: hvilken størrelse bruker du i Jegging Jane? Jeg er 167 cm og veier 69 kg. Prøvde en Jegging Jane i størrelse L, og jeg så ikke ut. Snakk om stappa pølse... Forøvrig kan jeg anbefale de løse capribuksene til Cubus, de med strikk rett under kneet. De er gode.

Anonymkode: 27689...edb

Skrevet

Pm har ok bukser til oss med noen kilo ekstra, det er ikke bare kjerringklær der.

Anonymkode: 559a3...c83

Skrevet

Er som å lese om meg selv!! Så følger i håp om å få noen gode tips 😊

Anonymkode: 53f94...df7

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bare nysgjerrig: hvilken størrelse bruker du i Jegging Jane? Jeg er 167 cm og veier 69 kg. Prøvde en Jegging Jane i størrelse L, og jeg så ikke ut. Snakk om stappa pølse... Forøvrig kan jeg anbefale de løse capribuksene til Cubus, de med strikk rett under kneet. De er gode.

Ikke meg du spurte, men jeg er 174 cm og 90 kg, jeg har på meg en sort jegging jane i str XL nå.

Jeg har ikke veldig tykke lår da, og har egentlig liten rumpe, har det meste av overvekten på overkroppen (ingen midje og store pupper).

Anonymkode: b47e3...a4c

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kjøpte en capribuske på b young nå for litt siden som dekket litt over magen. https://www.halens.no/dame-underdel-bukser-20471/capribukse-gillian-567622\?variantId=567622-0027&imageId=458440 Satt mye finere enn det ser ut som på bildet synes jeg

Anonymkode: ae27a...556

Jeg har heng på magen og kan ikke ha denne, den glir ned under henget. Jeg kan ikke ha underdeler uten beltestropper, for det må strammes litt over magen for å unngå at buksa glir ned under henget og jeg blir skikkelig "saggete" med buksa hengende langt nede.

Skrevet

Liker også cubus sine capri med mønster. Har sett en annen som kler disse også, spesielt de med meønster, da mønsteret liksom skuler litt i seg selv. Jobber i barnehage og bruker de på jobb og hjemme.

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Liker også cubus sine capri med mønster. Har sett en annen som kler disse også, spesielt de med meønster, da mønsteret liksom skuler litt i seg selv. Jobber i barnehage og bruker de på jobb og hjemme.

Er det denne dere mener da?

https://cubus.com/no/7195827_F001

Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bruker xl :) Og da er de løse. Men det er forskjell på typene, i jegging jane og! 

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Pm har ok bukser til oss med noen kilo ekstra, det er ikke bare kjerringklær der.

Anonymkode: 559a3...c83

ok ;)

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke meg du spurte, men jeg er 174 cm og 90 kg, jeg har på meg en sort jegging jane i str XL nå.

Jeg har ikke veldig tykke lår da, og har egentlig liten rumpe, har det meste av overvekten på overkroppen (ingen midje og store pupper).

Jeg har stor mage, men normale lår og normal rumpe.. er magen som er problemet liksom :P

Skrevet
11 minutter siden, Tøystykke skrev:

Jeg har stor mage, men normale lår og normal rumpe.. er magen som er problemet liksom :P

Ok, her er det rompa som er problemet. Stooor. 😅

Skrevet

Har samme problem😐

Anonymkode: 6b54e...9ae

Skrevet

Jeg har kjøpt endel klær på Zavanna ( Peder Risøe enkelte steder). Fått meg capribukser i forskjellige mønster og har måtte gå ned til str 40, siden det er stretch i de :)

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ok, her er det rompa som er problemet. Stooor. 😅

ok :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...