Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Iiiiik skrev:

Nei, det er slett ikke sikkert. Kan jo også hende at de vil ha bunad, men ikke den de kan arve fra deg. Bruker du alle tre selv? 

Ja, jeg gjør det. Bytter litt på hvilken jeg velger :).

Begge døtrene mine har bunad selv, men det kan jo hende de vil arve hver sin av mine når de blir eldre. Eller kanskje jeg får en svigerdatter som vil arve, eller barnebarn... Mulighetene er mange! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også kjoledilla!! Har sikkert 40-50 kjoler.. Desverre kjøper jeg som regel hakket finere enn hverdags-kjoler. Og det er ikke så mange anledninger man får brukt de i.. Da blir jeg overpyntet, og det vil jeg helst unngå.. Jeg liker å pynte meg, men jeg liker ikke å få så mye oppmerksomhet!😂

Anonymkode: 7d11f...7f2

Skrevet

Har kanskje 10-15 kjoler.  1 ballkjole, en bunad og 2-3 lange kjoler. Resten er kjoler som går til knærne. 

Anonymkode: 1f412...bc4

Skrevet

Jeg har vel 30-40 kjoler. Jeg elsker kjoler, og bruker bare kjoler. Har faktisk ikke en eneste jeans. Jeg startet vel med kjoler for 3 år siden, så håper å ha samlet flere. Nå har jeg 5 nye kjoler, de må bare legges opp, siden jeg er så lav.

Jeg kjøper på zalando, indiska, tigermilly og lindybop stort sett.

Har dere en favoritt kjole? Jeg hadde en fra modcloth, elsket den kjolen, men den ble så blass i stoffet etter hvert, så måtte kaste den.

Anonymkode: 85b66...1f9

Skrevet
4 timer siden, Himmel og hav skrev:

Tullball! Jeg ser ut som deg og jeg har masse kjoler. Let etter kjoler som faller fra skuldrene/puppene. glem alt som heter empire eller sømmer som markerer midje. Lag på lag kjoler i chiffon er veldig snilt mot epler som oss, det samme er kjoler som har strategiske rysjer og rynker

Slren at jeg ikke så nr 2 før jeg skulle i konfirmasjon, den tror jeg hadde passet meg ypperlig og var veldig fin :) Hilsen et annet eple

Selv har jeg bare 4 kjoler, alle svarte og brukes bare til jul, 17 mai, konfirmasjon og lignende. Ikke så ofte med andre ord

Anonymkode: 1fb46...d12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...