Gå til innhold

Jeg har veskegalskap, hva har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjoler. Hverdagskjoler. Har en diger walk-in og det bugner av kjoler. Bruker alle også. 

Anonymkode: c4ba0...71f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjoler, stort sett cocktailkjoler og selskapskjoler. Kunne sikkert gått i et bryllup hver helg i to år i forskjellig kjole. Jeg har på ingen måte et så rikt selskapsliv, så det er en dyr og meningsløs besettelse. 

Skrevet

Stoff, massevis av stoff. Syr mye, men har stoff verdt svimlende summer

Anonymkode: 51ba5...ba4

Skrevet

Jeg samler på godteri🙈 Jeg elsker å handle snop. Spesielt sånne store poser fra taxfree og syden/Sverige/Danmark. Jeg spiser svært lite snop men elsker å hamstre. 

Anonymkode: 30df0...3ed

Skrevet

Jeg lider av jakkegalskap.Har vanvittig mange jakker og kjøper jevnlig nye.Endel av jakkene er for trange,men jeg nekter å kaste dem.Har kjøpestopp når det gjelder jakker,så får se hvor lenge det holder:-)

Skrevet

Garn, veldig mye garn.. strikker mye i perioder men garnlageret bare øker.

Har også ganske mye bøker, kjøkkenutstyr, blomster (ute) og klær.. pluss leker og dilldall til katten. Katten har seriøst like mye leker som ungene.. 

Anonymkode: bcc8a...540

Skrevet

Har bare 2 vesker jeg 😊 en til fest og en til jobb. Ellers har jeg ting i lomma 😃😃 men min mani er jakker. Har vel rundt 40 stk. Mannen blir gal hver gang jeg sier :"jeg har faktisk ingen jakker som passer den og den anledningen,så jeg må nok dra å kjøpe en ny". 

Har klart å overføre den manien til eldstedatteren på 12 år. Hun har omtrent like mange jakker som meg 😃 

Anonymkode: 9e2c3...2e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...