Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #26 Skrevet 21. mai 2017 Kjoler. Hverdagskjoler. Har en diger walk-in og det bugner av kjoler. Bruker alle også. Anonymkode: c4ba0...71f
Blondzilla Skrevet 21. mai 2017 #27 Skrevet 21. mai 2017 Kjoler, stort sett cocktailkjoler og selskapskjoler. Kunne sikkert gått i et bryllup hver helg i to år i forskjellig kjole. Jeg har på ingen måte et så rikt selskapsliv, så det er en dyr og meningsløs besettelse.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #28 Skrevet 21. mai 2017 Stoff, massevis av stoff. Syr mye, men har stoff verdt svimlende summer Anonymkode: 51ba5...ba4
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #29 Skrevet 21. mai 2017 Jeg samler på godteri🙈 Jeg elsker å handle snop. Spesielt sånne store poser fra taxfree og syden/Sverige/Danmark. Jeg spiser svært lite snop men elsker å hamstre. Anonymkode: 30df0...3ed
Hengebukksvinet Skrevet 21. mai 2017 #30 Skrevet 21. mai 2017 Jeg lider av jakkegalskap.Har vanvittig mange jakker og kjøper jevnlig nye.Endel av jakkene er for trange,men jeg nekter å kaste dem.Har kjøpestopp når det gjelder jakker,så får se hvor lenge det holder:-)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #31 Skrevet 21. mai 2017 Garn, veldig mye garn.. strikker mye i perioder men garnlageret bare øker. Har også ganske mye bøker, kjøkkenutstyr, blomster (ute) og klær.. pluss leker og dilldall til katten. Katten har seriøst like mye leker som ungene.. Anonymkode: bcc8a...540
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2017 #32 Skrevet 21. mai 2017 Har bare 2 vesker jeg 😊 en til fest og en til jobb. Ellers har jeg ting i lomma 😃😃 men min mani er jakker. Har vel rundt 40 stk. Mannen blir gal hver gang jeg sier :"jeg har faktisk ingen jakker som passer den og den anledningen,så jeg må nok dra å kjøpe en ny". Har klart å overføre den manien til eldstedatteren på 12 år. Hun har omtrent like mange jakker som meg 😃 Anonymkode: 9e2c3...2e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå