Gå til innhold

Jeg har veskegalskap, hva har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alt for mange vesker, men jeg er så glad i dem!!

Hva har du som du har for mye av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bakegalskap. Kjøper bakedingser og pynt i alt for stort monn! 

Skrevet

Hestegalskap. Har heldigvis en datter med den samme lidenskapen.

Skrevet
Akkurat nå, Skrekkøgla skrev:

Garn! 

Uff, jeg har visst veldig mye av det også jeg... 

Skrevet

Sko er min svakhet. Og nå tenker du at jeg kanskje har et walk in closet med en egen skoseksjon fylt til randen med nydelige stiletthæler i all regnbuens farger. Akk nei, det er ikke den type svakhet. Jeg klarer ikke kaste sko! Jeg blir så glad i skoene mine, og de jeg bruker mest er verst å kvitte seg med. Derfor har jeg et rom i kjelleren fylt opp med gamle utgåtte superbehaglige sjuskete sko, som jeg stort sett glemmer bort. Men når jeg kommer på dem så henter jeg opp et og annet par. Skal faktisk gå ned nå, siden jeg ble minnet på det, og hente et par vårsko.

Skrevet

Jeg hadde veskemani, men så ble jeg student og fikk mindre penger. Da ble jeg plutselig kvitt maniene mine🤣

Anonymkode: cc414...992

Skrevet

Vil aldri gå med på at jeg har FOR mye. Men bøker... gamle serviser...gammel emalje... og jeg kan dekke til hundre med tøyservietter.

Vil heller aldri gå med på at jeg har for mye planter. Men hagegalskap, definitivt.

Skrevet
5 minutter siden, Marriet skrev:

Sko er min svakhet. Og nå tenker du at jeg kanskje har et walk in closet med en egen skoseksjon fylt til randen med nydelige stiletthæler i all regnbuens farger. Akk nei, det er ikke den type svakhet. Jeg klarer ikke kaste sko! Jeg blir så glad i skoene mine, og de jeg bruker mest er verst å kvitte seg med. Derfor har jeg et rom i kjelleren fylt opp med gamle utgåtte superbehaglige sjuskete sko, som jeg stort sett glemmer bort. Men når jeg kommer på dem så henter jeg opp et og annet par. Skal faktisk gå ned nå, siden jeg ble minnet på det, og hente et par vårsko.

Så gjenkjennelig. Og sier faktisk unnskyld til skoene om jeg må kaste et par.

Anonymkode: 4611e...d3a

Skrevet

LEGO! Og bøker. Men handler omtrent aldri klær, sko, vesker eller ting til huset.

Anonymkode: cf463...cce

Skrevet

Klesgalskap. Min unnskyldning er at vi har dress code på jobben. Har sykt mye klær, tilbehør og sko. Og ganske dyrt også...

Anonymkode: 26e19...6e1

Skrevet

Ingenting :) Har heldigvis ikke penger til å shoppe alt jeg vil, hehe. Har innført shoppe-stopp for meg selv for tiden. Bare ungene som får nye klær. Prøver å spare litt på det.

Anonymkode: 99d8d...56e

Skrevet

Parykker. Elsker de.går gjennom chemo terapi så er uten hår for tiden men det unskylder ikke utvalget

Anonymkode: d9b26...d05

Skrevet

Bøker. Det er ikke det at jeg har for mange bøker, men jeg har definitivt alt for liten plass til å oppbevare dem.

Og jeg har garn og stoff i lader. Om det ble forbud mot å handle garn og stoff i morgen, ville jeg fremdeles hatt nok til å lage familiens klær i flere år fremover. Gubben fortviler, ungene elsker at de kan gå og finne en stoffbit og be om ny kjole etc.

Skrevet

Turbukser, spesielt siden jeg er ikke er noe spesielt tur-og friluftsmenneske :legrine:

Anonymkode: a0467...cf9

Skrevet

Klokker 😍 Elsker klokker! 

Anonymkode: 0a013...3ea

Skrevet

Nå følte jeg meg plutselig ikke så gæern lenger!  Takk!

Skrevet

Må nok henge meg på de med garndilla. Jeg strikker en god del, men jeg handler mer garn enn jeg strikker, så i perioder har jeg selvpålagt kjøpestopp. Den holder vanligvis til det er tilbud på garn i favorittnettbuttikken. En smule hagedilla har jeg også. Vil ikke kalle det en mani, men det er garantert det dyreste jeg driver med. Bare i går handlet jeg jord, bark og annet for 1600,-, uten å blunke, og i morgen går det nok omtrent samme summen. 

Skrevet

Penner og blyanter! Måå innom bokhandelen hver gang jeg er i byen og kjøpe bare en til bitteliten penn fra godterihylla der. Trøster det med at det er en liten bokhandel i en liten by som jeg hjelper til med å holde åpen.

Anonymkode: 28c05...b1f

Skrevet

Bøker.

Jeg har store mengder bøker. Aner virkelig ikke hvor mange jeg har, det står eskevis på loftet, i kott og kjeller, det er bokyller i kjellerstua og i TV-stua, det er bøker på soverommet og på kjøkkenet, overalt ;) Har passbygde bokhyller fra gulv til tak i det rommet som har takhøyde på over 3 meter.....

Anonymkode: a17ac...fef

Skrevet

Jeg har ikke lenger dilla på bøker. Og ikke helt garn. Tendenser til blyanter og penner. Alltid på jakt etter antikke kupp, sølv,  smykker og servise. Og da som kjent vesker.. Holder meg en stund, og så er det på igjen.  Har vært på vannvogna et år, nå har jeg kjøpt to på en uke. Har en til i kikkerten men den må jeg spare til...

Skrevet

Garn, og bøker. Og gjerne de to i kombinasjon, altså strikkebøker 😂 Har sikkert 2 m med strikkebøker på arbeidsrommet... Men generelt alle typer bøker. Kombiner det med en mann som også elsker bøker, så kan man si at vi har jæv..ig mange bøker. Heldigvis så har vi hytte, og der er en av stuene blitt til et bibliotek... Ok da, også hobbyutstyr generelt. Stoff, perler, maling og alt bent man kan finne innenfor dørene på panduro. Jeg har heldigvis et stort arbeidsrom som er bare mitt 😆

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så gjenkjennelig. Og sier faktisk unnskyld til skoene om jeg må kaste et par.

Anonymkode: 4611e...d3a

Jeg og....

Skrevet

Sko, vesker og kjoler.... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...