Gå til innhold

Har en svigerinne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig spesielt!  Hadde blitt skuffet om min svigerinne ikke hadde invitert meg til sin runde dag. Synes det er frekt av henne og spørre deg om barnevakt i tillegg.. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har ikke nevnt noe om det enda, jeg har heller ikke sagt noe. Hun skriver i vei om daglige ting til meg på chaten, men jeg kjenner jeg orker ikke å svare. 

HI

Anonymkode: ef57c...48c

Skrevet

La det fare, dette er ikke noe å "ta opp". Samme hvor sårende det er så er saken den at HUN og bare hun bestemmer hvem hun ber i sin egen bursdag.

Men DU bestemmer hvem du vil være venn med, gjøre tjenester for osv. Dere har begge valg! 

Anonymkode: b9dc6...5b8

Skrevet

Ja, men kan jeg bare droppe å svare henne. Har bare lyst å kutte henne ut, men har jo tantebarn. 

HI

Anonymkode: ef57c...48c

Skrevet

Jeg er mer fan av at folk skal snakke sammen, en den "typisk norske modellen" hvor alt skal ties ihjel og man bare unngår kontakt osv. (Ref råd over her) -Si hva du føler! (Det er sunt for deg) Hun har såret deg jo. Fortell henne hvordan du så på vennskapet, og hvordan du følte deg behandlet. Dette er din svigerinne, dere må sees videre og barna få møtes, så hvorfor ikke bare være ærlig?! Enten så får dere et kjempe godt forhold videre, basert på tillit, eller ikke (og da er du egentlig ikke noe dårligere stilt en nå, er du vel?:) ). :) 

Skrevet

Hvor gammelt er det yngstebarnet hennes? Kan det være at barnet fortsatt er så lite at hun ikke tørr la noen somikke er del av den indre kretsen passe enda? Jeg har ved et parr anledninger gått glipp av et par feiringer som det hadde vært naturlig at jeg ble invitert til for heller å være barnevakt, fordi alle som var aktuelle som barnevakter også burde vært invitert til feiringen.I disse tilfellene har foreldrene alltid forklart dette når de har spurt da,og sagt at de ellers ville invitert meg. Men det er jo ikke alle som er like godepå kommunikasjon. Kan dette være en forklaring? Hvis ikke tror jeg at enten så er svigerinnen din temmelig sær, ellers så oppfatter dere nærheten i vennskapet ulikt.

Anonymkode: ab1ac...a25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...