Gå til innhold

Stolt av mannen min i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet
12 timer siden, Evablaum skrev:

Hadde det vært sønnen på 14 år, klart man er stolt! Men, en voksen mann!? Virkelig? 

Virkelig? Er man ikke stolt av mannen sin, mener du? Jeg er stolt av min stadig vekk, jeg. 

Skjønner godt at du er stolt av ham, HI, han høres ut som en flott fyr! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg svarte helt øverst her, må bare tilføye at jeg synes det er veldig kjekt med noen slike positive tråder innimellom alle som klager på mennene sine :)

Men det er jo alltid noen som ikke tåler å høre om gode ekteskap og andre som har det godt og bare må prøve å ødelegge også slike tråder med avsporinger.

Anonymkode: 7f0cf...498

Uifra mengden tråder, virker det i hvert fall som at det er flest menn av den ubrukelige sorten. 

Og ifølge en anonym over her, finnes det visst ikke brukelige menn i det hele tatt!! 

Skrevet
9 minutter siden, Brillefanten skrev:

Uifra mengden tråder, virker det i hvert fall som at det er flest menn av den ubrukelige sorten. 

Og ifølge en anonym over her, finnes det visst ikke brukelige menn i det hele tatt!! 

Ha-ha... ja, hva skal man tro? ;)

Jeg tror det finnes flest ordentlige menn. Men noen par får frem det verste i hverandre selv uten at det er noe galt med noen av dem. Få av dem som har gode forhold snakker særlig om det, dette er jo et forum hvor folk ofte lufter problemene sine. Jeg tror man kan få veldig skjevt syn om man ikke husker på at det vi leser her ikke nødvendigvis er et tverrsnitt av befolkningen. Derfor jeg synes det er så flott når noen forteller om slike ordentlige menn :)

Du har i hvert fall god grunn til å være stolt av at du har en så engasjert, oppmerksom og omtenksom mann! :) Har han en like kjekk, singel bror så send ham gjerne min vei ;)

Anonymkode: 7f0cf...498

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...