Brillefanten Skrevet 17. mai 2017 #1 Skrevet 17. mai 2017 Han er leder for et ungdomslag som arrangerer 17. Mai, og arrangementet gikk på skinner. Etterpå var det mye lapskaus igjen, og da kjørte han rundt til enslige, eldre i bygda for å slå av en prat, og levere en porsjon ned mat. Han er en hedersmann, og jeg er heldig som får være hans kone!!
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #3 Skrevet 17. mai 2017 👏 Så godt å høre! Hurra for slike menn! Anonymkode: 997cb...24e
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #4 Skrevet 17. mai 2017 Med mindre han prater med sine mannlige venner om voldtekt og forteller dem at de skal la være å voldta så ser ikke jeg på mannen din som noen hedersmann. Anonymkode: 2ff02...3f8
Brillefanten Skrevet 17. mai 2017 Forfatter #5 Skrevet 17. mai 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Med mindre han prater med sine mannlige venner om voldtekt og forteller dem at de skal la være å voldta så ser ikke jeg på mannen din som noen hedersmann. Anonymkode: 2ff02...3f8 Da må jeg si at jeg synes du har et litt snevert syn på begrepet. Det har du lov til, selvfølgelig, men det høres litt trist ut...
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #6 Skrevet 17. mai 2017 Flott gjort! Bygder trenger slike ordentlige menn, g det finnes heldigvis svært mange av dem også. Anonymkode: ed8c2...61b
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #7 Skrevet 17. mai 2017 7 minutter siden, Brillefanten skrev: Da må jeg si at jeg synes du har et litt snevert syn på begrepet. Det har du lov til, selvfølgelig, men det høres litt trist ut... Det er menn som undertrykker kvinner, ikke omvendt. Det er slike som mannen din som rettferdiggjør voldtekter når han ikke tar et standpunkt overfor vennene sine. Menn lytter ikke til kvinner, menn lytter bare til andre menn. Derfor har han et ansvar for å se til at hans mannlige venner vet at det er galt å voldta. Gjør han ikke det da er han ikke noen hedersmann. Anonymkode: 2ff02...3f8
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #8 Skrevet 17. mai 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det er menn som undertrykker kvinner, ikke omvendt. Det er slike som mannen din som rettferdiggjør voldtekter når han ikke tar et standpunkt overfor vennene sine. Menn lytter ikke til kvinner, menn lytter bare til andre menn. Derfor har han et ansvar for å se til at hans mannlige venner vet at det er galt å voldta. Gjør han ikke det da er han ikke noen hedersmann. Anonymkode: 2ff02...3f8 I alle dager?? Du virker ekstremt bitter for et eller annet! Anonymkode: 04d03...ca7
*Miss Marple* Skrevet 17. mai 2017 #9 Skrevet 17. mai 2017 (endret) 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er menn som undertrykker kvinner, ikke omvendt. Det er slike som mannen din som rettferdiggjør voldtekter når han ikke tar et standpunkt overfor vennene sine. Menn lytter ikke til kvinner, menn lytter bare til andre menn. Derfor har han et ansvar for å se til at hans mannlige venner vet at det er galt å voldta. Gjør han ikke det da er han ikke noen hedersmann. Anonymkode: 2ff02...3f8 Atte...hæ? Har du blanda piller og vin eller noe? Hi, mannen din høres ut som en flott mann. Endret 17. mai 2017 av *Miss Marple*
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #10 Skrevet 17. mai 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: I alle dager?? Du virker ekstremt bitter for et eller annet! Anonymkode: 04d03...ca7 Nei, hvorfor skulle flere tusen av år med undertrykking gjøre noen bitter? Skjønner ikke hva du mener. Anonymkode: 2ff02...3f8
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #11 Skrevet 17. mai 2017 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Med mindre han prater med sine mannlige venner om voldtekt og forteller dem at de skal la være å voldta så ser ikke jeg på mannen din som noen hedersmann. Anonymkode: 2ff02...3f8 Jeg vet ikke om jeg ville kalt hverken HI sin mann eller den mannen du beskriver for en hedersmann (uttrykket henger enda høyere for meg, og man må ha gjort flere bra ting for å få betegnelsen), men begge to mennene høres ut som bra menn. HI: vær stolt! Anonymkode: 981d2...eee
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #12 Skrevet 17. mai 2017 Haha! Alltid forundret over hvordan enkelte klarer å snu hva som helst til noe negativt. Skjønner godt at du er stolt av mannen din, hi. Han høres ut som en kjernekar! Anonymkode: 7f9ca...cdb
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #13 Skrevet 17. mai 2017 Jeg svarte helt øverst her, må bare tilføye at jeg synes det er veldig kjekt med noen slike positive tråder innimellom alle som klager på mennene sine Men det er jo alltid noen som ikke tåler å høre om gode ekteskap og andre som har det godt og bare må prøve å ødelegge også slike tråder med avsporinger. Anonymkode: 7f0cf...498
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #14 Skrevet 17. mai 2017 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Med mindre han prater med sine mannlige venner om voldtekt og forteller dem at de skal la være å voldta så ser ikke jeg på mannen din som noen hedersmann. Anonymkode: 2ff02...3f8 Idiot. Anonymkode: 745d7...c0f
Chrisallicsun Skrevet 17. mai 2017 #15 Skrevet 17. mai 2017 1 time siden, Brillefanten skrev: Han er leder for et ungdomslag som arrangerer 17. Mai, og arrangementet gikk på skinner. Etterpå var det mye lapskaus igjen, og da kjørte han rundt til enslige, eldre i bygda for å slå av en prat, og levere en porsjon ned mat. Han er en hedersmann, og jeg er heldig som får være hans kone!! Fantastisk gjort av mannen din!Forstår at du et stolt😀👍
Evablaum Skrevet 17. mai 2017 #17 Skrevet 17. mai 2017 Akkurat nå, Chrisallicsun skrev: Fantastisk gjort av mannen din!Forstår at du et stolt😀👍 Hadde det vært sønnen på 14 år, klart man er stolt! Men, en voksen mann!? Virkelig?
Chrisallicsun Skrevet 17. mai 2017 #18 Skrevet 17. mai 2017 Akkurat nå, Evablaum skrev: Hadde det vært sønnen på 14 år, klart man er stolt! Men, en voksen mann!? Virkelig? Absolutt stolt av mannen for det han gjorde!Tenk hva det betydde for de eldre at han kom.Hadde vært mer bekymret om sønnen på 14 kjørte rundt med lapskaus,da hadde jeg vært alvorlig fly for......
Brillefanten Skrevet 17. mai 2017 Forfatter #19 Skrevet 17. mai 2017 3 minutter siden, Evablaum skrev: Hadde det vært sønnen på 14 år, klart man er stolt! Men, en voksen mann!? Virkelig? Vet du, jeg ER stolt av at han har omtanke for andre, at han ser at noen som sitter alene på 17.mai vil sette pris på et besøk, selv om han hadde stått på hele dagen og mange dager i forkant. Hva har du gjort for et medmenneske i dag?
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #20 Skrevet 17. mai 2017 19 minutter siden, Evablaum skrev: Hadde det vært sønnen på 14 år, klart man er stolt! Men, en voksen mann!? Virkelig? Du er en sånn skikkelig solstråle...... Anonymkode: 745d7...c0f
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #21 Skrevet 17. mai 2017 33 minutter siden, Evablaum skrev: Hadde det vært sønnen på 14 år, klart man er stolt! Men, en voksen mann!? Virkelig? Er det SÅ vanlig med fjortenåringer som har ansvar for 17.mai-arrangementer? Og at en fjortenåring kjører bygda rundt med lapskaus? Med hva slags kjøretøy tenker du på da? Sykkel? Anonymkode: 04616...3bf
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #22 Skrevet 18. mai 2017 Det virker som mange her inne har noen skikkelige gjøker til menn, som aldri ville ha tenkt i de baner. All grunn til å være stolt HI. Og dere bitre. Enn å kaste bort livet med å være bitter og spre eder og galle. Livet er kort. Anonymkode: 695f6...87a
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2017 #23 Skrevet 18. mai 2017 Så heldig du er HI All grunn til å være stolt! Ønsker meg en sånn driftig og snill mann jeg også ❤ Anonymkode: 0ed0e...2aa
regnbyen Skrevet 18. mai 2017 #24 Skrevet 18. mai 2017 Så flott :-) Du har en mann som stiller opp og viser omtanke for andre. Du evner å se og sette pris på din mann sine gode egenskaper og handlinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå