Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #1 Skrevet 17. mai 2017 Og det pÄ selveste 17 mai.  Anonymkode: 39874...2f7
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #2 Skrevet 17. mai 2017 Jeg forstÄr det bare ikke... hvorfor er det endelig?? Han drepte en uskyldig mann, tok bilder av det, selfie mens han smilte stort... Fatter det ikke.... HÄper ikke mange kronene av skattepengene har gÄtt pÄ han! Anonymkode: 05510...0d6
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #3 Skrevet 17. mai 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg forstÄr det bare ikke... hvorfor er det endelig?? Han drepte en uskyldig mann, tok bilder av det, selfie mens han smilte stort... Fatter det ikke.... HÄper ikke mange kronene av skattepengene har gÄtt pÄ han! Anonymkode: 05510...0d6 Du kan jo ikke vite om han har drept noen. Han har ikke blitt stilt ovenfor noen rettferdig rett. Hadde det vÊrt i Norge er det ikke sikkert han hadde mÄttet Ä sittet sÄ mye lenger inne heller, dersom han hadde gjort ugjerningen. Og da under helt andre soningsforhold. Anonymkode: f0de2...e16
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #4 Skrevet 17. mai 2017 Slik hans helse har vĂŠrt og er er dette det eneste riktige og ikke minst humanitĂŠre. Â Anonymkode: 2064c...04b
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #5 Skrevet 17. mai 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg forstÄr det bare ikke... hvorfor er det endelig?? Han drepte en uskyldig mann, tok bilder av det, selfie mens han smilte stort... Fatter det ikke.... HÄper ikke mange kronene av skattepengene har gÄtt pÄ han! Anonymkode: 05510...0d6 Hvordan VET du at han har gjort det? Dessuten ble gan ikke dÞmt for drapet, han ble dÞmt for medvirkning. Moland ble dÞmt for drap. French ble dÞmt for drap pÄ Moland, som angivelig skal vÊre selvmord. Hvordan kan du sitte Ä synse om ting nÄr du ikke engang har satt deg inn i saken? Du fremstÄr som den komplette idiot med slike uttalelser. Han er hverken benÄdet eller soningsoverfÞrt, har er lÞslatt pga humanitÊre grunnlag, hans egen helse og ikke minst pga hans mor. Les om saker fÞr du uttaler deg. Som jeg sa, du fremstÄr som svÊrt dum. Anonymkode: 7573e...634
Yellow Brick Road Skrevet 17. mai 2017 #6 Skrevet 17. mai 2017 Det er en gledens dag. Uansett hva som virkelig har skjedd, sĂ„ har han jammen tatt sin straff og vel sĂ„ det. Og ikke minst er jeg veldig glad pĂ„ morens vegne, for snakk om Ă„ stille opp for sin sĂžnn.Â
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #7 Skrevet 17. mai 2017 Helt fantastisk at han er kommet hjem til Norge. Anonymkode: 7a878...1d8
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #8 Skrevet 17. mai 2017 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg forstÄr det bare ikke... hvorfor er det endelig?? Han drepte en uskyldig mann, tok bilder av det, selfie mens han smilte stort... Fatter det ikke.... HÄper ikke mange kronene av skattepengene har gÄtt pÄ han! Anonymkode: 05510...0d6 For det fÞrste sÄ lurer jeg pÄ hvem sine skattepenger det er du er bekymret for? Om de er de usle kronene du selv betaler inn sÄ dekker de neppe engang de utgiftene staten har pÄ deg. For det andre er han ikke dÞmt for drapet pÄ sjÄfÞren, det var det Moland som ble. French ble dÞmt for drap pÄ kompisen sin, noe ingen med forstand kan tro pÄ. For det tredje har han sittet i 8 Är under utrolig krevende og kummerlige forhold og har sonet hardere enn de fleste norske drapsmenn gjÞr. SÄ alt i alt fremstÄr du som ganske kunnskapslÞs og tÄpelig med kommentaren din. Anonymkode: d3853...b15
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #9 Skrevet 17. mai 2017 Nei, nÄr man reiser ned der og leker kriger, og slike bildebevis kommer frem! Groteske bilder med blide menn med tommel opp! Nei, da driter jeg i om helsa hans er dÄrlig! De drepte en mann, lurer pÄ hvordan den drepte mannens helse er? Anonymkode: 05510...0d6
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #10 Skrevet 17. mai 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, nÄr man reiser ned der og leker kriger, og slike bildebevis kommer frem! Groteske bilder med blide menn med tommel opp! Nei, da driter jeg i om helsa hans er dÄrlig! De drepte en mann, lurer pÄ hvordan den drepte mannens helse er? Anonymkode: 05510...0d6 Men Ä bli dÞmt for spionasje for Norge er helt greit da eller? Norge er dÞmt til Ä betale et par tusen milliarder. Anonymkode: 7a375...073
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #11 Skrevet 17. mai 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, nÄr man reiser ned der og leker kriger, og slike bildebevis kommer frem! Groteske bilder med blide menn med tommel opp! Nei, da driter jeg i om helsa hans er dÄrlig! De drepte en mann, lurer pÄ hvordan den drepte mannens helse er? Anonymkode: 05510...0d6 Til og med enken etter den drepte Þnsket at French skulle fÄ slippe fri. Vil tro hun har bedre grunnlag for Ä mene det enn du har for Ä mene det motsatte. Anonymkode: 2064c...04b
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #12 Skrevet 17. mai 2017 Ja, moren mĂ„ vĂŠre sÄÄÄ stolt av sin sĂžnn, drapsmannenđđ»đđ» Anonymkode: a45be...8c4
Gjest Hercule Poirot Skrevet 17. mai 2017 #13 Skrevet 17. mai 2017 Jeg tenker at uansett hva han har gjort eller ikke, sĂ„ mĂ„ det sies at han nĂ„ mĂ„ ha sonet sin dom. Det er en viss forskjell pĂ„ soningsforholdene i Kongo og i Norge. Â
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #14 Skrevet 17. mai 2017 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, nÄr man reiser ned der og leker kriger, og slike bildebevis kommer frem! Groteske bilder med blide menn med tommel opp! Nei, da driter jeg i om helsa hans er dÄrlig! De drepte en mann, lurer pÄ hvordan den drepte mannens helse er? Anonymkode: 05510...0d6 Du prater som en uten utdannelse og forstand. En som kanskje har sonet selv for et eller annet? Anonymkode: 7573e...634
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #15 Skrevet 17. mai 2017 Helt fantastisk, fantastisk for han og for hans mor som har kjempet for han i flere Är. HÄper de nÄ fÄr fred og ro fremover, og kan nyte friheten. Anonymkode: 64d8a...1e5
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #16 Skrevet 17. mai 2017 Hva slags syk er han? Anonymkode: 57823...0f1
Evablaum Skrevet 17. mai 2017 #17 Skrevet 17. mai 2017 Slipper han FRI? 8 Ă„r for Ă„ ta et liv? Skammelig! Penger bidrar til litt av hvert ja! SkammeligÂ
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #18 Skrevet 17. mai 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva slags syk er han? Anonymkode: 57823...0f1 De har ikke gÄtt ut med noen helseinformasjon pÄ ham nÄ, det mÄ vÊre opp til ham om han Þnsker Ä fortelle om det. Men om jeg ikke husker feil sÄ har han ihvertfall malaria, og ellers er det jo et utall andre sykdommer han kan ha pÄdratt seg der nede pga. dÄrlige sanitÊre forhold, dÄrlig ernÊring, masse fremmede bakterier, virus og parasitter. Og mye av dette kan igjen gi andre fysiske sykdommer, symptomer og til og med organskader. At han har overlevd sÄ lenge som han har sÄ syk som han har vÊrt er nÊrmest et under, og det hadde ikke skjedd om ikke moren hadde flyttet ned dit, det er jeg overbevist om. Anonymkode: 2064c...04b
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #19 Skrevet 17. mai 2017 3 minutter siden, Evablaum skrev: Slipper han FRI? 8 Är for Ä ta et liv? Skammelig! Penger bidrar til litt av hvert ja! Skammelig Kanskje lurt Ä sette seg litt inn i hva som er blitt uttalt fÞr du uttaler deg? Anonymkode: 2064c...04b
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #20 Skrevet 17. mai 2017 French er en bestialsk morder uten respekt for menneskeliv. Jeg jubler ikke over at han er kommet inn i landet vÄrt. Han slapp fri fordi han er hvit og han er mann. Det er bare til Ä se pÄ de tre unge kvinnene som ble arrestert noe Är etter for narkosmugling. De hvite kvinnene slapp ogsÄ fri. Hun som ikke var hvit, derimot... Var det ingen som lÞftet en finger for. Jeg jubler ikke. Det er trist at en morder fÄr gÄ fritt blant oss. Anonymkode: 95a4a...37e
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #21 Skrevet 17. mai 2017 22 minutter siden, Evablaum skrev: Slipper han FRI? 8 Är for Ä ta et liv? Skammelig! Penger bidrar til litt av hvert ja! Skammelig Unnskyld at jeg spÞr, men hva vet du om soningsforholdene i kongolesiske fengsler. Vet du hva, de er sÄ jÊvlige at dut Þnsker du ikke din verste fiende. à i det hele tatt overleve Ätte Är i et kongolesisk fengsel, er bemerkelsesverdig. Du kan garantert gange Ätte med minst tre, fremdeles tror jeg ikke belastningen med 24 Är i et norsk fengsel er sammenlignbar. Joshua French har sonet straffen sin. Anonymkode: bbfa7...eb2
Evablaum Skrevet 17. mai 2017 #22 Skrevet 17. mai 2017 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Unnskyld at jeg spĂžr, men hva vet du om soningsforholdene i kongolesiske fengsler. Vet du hva, de er sĂ„ jĂŠvlige at dut Ăžnsker du ikke din verste fiende. Ă i det hele tatt overleve Ă„tte Ă„r i et kongolesisk fengsel, er bemerkelsesverdig. Du kan garantert gange Ă„tte med minst tre, fremdeles tror jeg ikke belastningen med 24 Ă„r i et norsk fengsel er sammenlignbar. Joshua French har sonet straffen sin. Anonymkode: bbfa7...eb2 Hva snakker du om? Et menneske er blitt DREPT!? ForstĂ„r du det??Â
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #23 Skrevet 17. mai 2017 6 minutter siden, Evablaum skrev: Hva snakker du om? Et menneske er blitt DREPT!? ForstÄr du det?? Jepp, jeg forstÄr veldig godt hva det handler om. Det handler om mulig medvirkning til drap, og det har han jaggu sonet for. Du har kanskje ikke fÄtt med deg at enken etter den drepte ogsÄ mener det er riktig at French nÄ slipper fri. Anonymkode: bbfa7...eb2
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2017 #24 Skrevet 17. mai 2017 Det kan godt vÊre at de ikke drepte sjÄfÞren, men de tok sjangser med det opplegget de hadde. Jeg er uansett glad pÄ morens vegne. Man elsker barnet sitt uansett. Anonymkode: 39047...e21
Evablaum Skrevet 17. mai 2017 #25 Skrevet 17. mai 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jepp, jeg forstĂ„r veldig godt hva det handler om. Det handler om mulig medvirkning til drap, og det har han jaggu sonet for. Du har kanskje ikke fĂ„tt med deg at enken etter den drepte ogsĂ„ mener det er riktig at French nĂ„ slipper fri. Anonymkode: bbfa7...eb2 SĂ„ du mener at hvis Ă©n medvirker til Ă„ drepe ditt barn, sĂ„ jubler du for at han skal slippe fri etter 8 Ă„r. Hurra! Ja, virkelig, HURRA!!Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ