MarshOfDecay Skrevet 11. mai 2017 #26 Skrevet 11. mai 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er jo bare hysterisk. Min bunad kan renses den, og skjorta kan både vaskes, klores og blekes i sola om det skulle bli en flekk. Anonymkode: 672d5...5a7 Nei, det er faktisk ikke det. Jeg var uheldig å fikk en flekk på den da jeg var yngre. Ketchup. Selv om jeg gjorde alt man bør + renset den, er flekken fortsatt synlig. Dog på et lite synlig sted. Så nei, jeg er ikke interessert i slafse taco i bunad. Og det må jeg få lov til å synes uten å bli kalt hysterisk.
Silkesnupp Skrevet 15. mai 2017 Forfatter #27 Skrevet 15. mai 2017 På 10.5.2017 den 20.03, Hengebukksvinet skrev: Jeg var i konfirmasjon i helgen.Konfirmanten ville ha taco.Løsningen ble å lage litt taco,men de hadde også koldtbord.Syns den løsningen var ok.Det hadde aldri vært aktuelt å servere"kun" taco i konfirmasjon her i huset.Da hadde jeg satt ned foten! Til informasjon ble det IKKE bare servert taco,men mexikansk lasagne,fajitas ( les oksekjøtt,kyllingstrimler og kjøttdeig),enchiladas,nachos,burritos og ris.Et mangfold av sauser og dressinger,samt vi tilbehør! Og ALLE var veldig fornøyde! Her var mat for enhver smak,og alle kunne mixe akkurat som de ville... Dette var suksess!!👍
Silkesnupp Skrevet 15. mai 2017 Forfatter #28 Skrevet 15. mai 2017 Konfirmasjonen ble en sukse! Alle gjestene synes det var suverent med texmex mat! Vi hadde et stort utvalg av mat,og ikke bare den tradisjonelle tacoen som kanskje mange her har trodd.Det var noe for enhver smak! Dette kan anbefales!Men jeg er enig i at den eldre garde sikkert ikke setter så stor pris på dette,og ønsker heller det mer tradisjonelle..Men vi kan vel følge tiden litt også..Hvor mange er det som liker så godt laks/eggerøre,stek eller kabaret idag? Lager mye mat til forskjellige festligheter,og der er mer og mer utradisjonelle valg av meny.. som etterhvert er blitt utrolig populært!😊
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2017 #29 Skrevet 15. mai 2017 Holy!!! så hysteriske mennesker er i forhold hva konfirmant velger som meny i sin egen konfirmasjon!!! Snurpe om hva som er rett og galt å ha??Det er ikke deres ungdom som blir konfirmert,og de bestemmer ikke meny for deres ungdom. I min søns konfirmasjon kan gjestene være glad for at de ikke fikk en big Mac meny.Han valgte heller koldtbord og alle var fornøyde. Anonymkode: 2815e...3a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå