Gå til innhold

Ikke delta på dugnad, redd for hva andre tenker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drit i hva andre syns! Kan du ikke, så kan du ikke. 

Dumt å plage seg selv med ting man ikke kan gjøre noe med. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker ikke noe over det.

Er ikke bestandig det passer for alle, og slik er det bare.
Så lenge det ikke er hver eneste gang ser jeg ikke at du har noen grunn til å bekymre det over hva andre tenker eller mener

Anonymkode: 79a82...02c

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er det, men det var en liten privat barnehage, viktigere å bidra der. 

Anonymkode: f3879...406

Det har ikke vært vaktmester i en eneste barnehage jeg har jobbet i i hvert fall

Anonymkode: 0557d...96e

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det har ikke vært vaktmester i en eneste barnehage jeg har jobbet i i hvert fall

Der jeg jobber leier vi vaktmester fra er byrå. Vi skriver liste og ringer de om det blir mye på den før de kommer innom på fast runde. 

Slik var det i ungenes bhg også.

Det er ikke slik at vi ansatte kan gjøre alt av vaktmestertjenester. Ikke har vi tid til det heller.

Anonymkode: 62a76...556

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Orker jeg ikke tenke på. Vi bidro når ungene gikk i barnehage og i idrettslaget. Men å male, snekre og koste skolegården... det orker jeg ikke. Hva har de vaktmestre til?

Mylig du bor i en rik kommune som har råd til å få vaktmestere til å gjøre de tingene du nevner, men i de fleste kommuner må nok foreldrene stille opp. 

Skrevet

Innlegget er moderert grunnet dobbeltpost.

Mod K.Taylor

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Der jeg jobber leier vi vaktmester fra er byrå. Vi skriver liste og ringer de om det blir mye på den før de kommer innom på fast runde. 

Slik var det i ungenes bhg også.

Det er ikke slik at vi ansatte kan gjøre alt av vaktmestertjenester. Ikke har vi tid til det heller.

Anonymkode: 62a76...556

Men alikevel så gjør vi det

Skrevet

Nå er jeg ikke født til denne verden for å bli likt av alle, dette "prosjektet" med å bli likt/akseptert av alle har jeg gitt opp for lenge siden. Kan man ikke, så kan man ikke. Det er viktig å bidra, men ingen er tjent med at folk blir utslitt og jobber seg i hjel, eventuelt må stresse rundt og ordne barnevakt som man egentlig ikke har/hundevakt, betale en del penger for det osv for å være med på en dugnad. Man har forskjellige faser her i livet - småbarnstid, for mange foreldre som aleneforelder med alt det innebærer, så blir barna større/man får en partner som kan dele byrder i hverdagen med deg, og man kan plutselig bidra mer. Vil tro at det går opp i opp i løpet av livet.

Skrevet
10 timer siden, aanonym skrev:

Mylig du bor i en rik kommune som har råd til å få vaktmestere til å gjøre de tingene du nevner, men i de fleste kommuner må nok foreldrene stille opp. 

Tull. Uansett kommune er det ikke foreldrene som er ansvarlige for f eks barnehagens vedlikehold. Det har eieren av bygget. 

Anonymkode: c9e94...91f

Skrevet
11 timer siden, aanonym skrev:

Bor absolutt ikke i en rik kommune, men bhg er privat og ligger i lokalene til en menighet. Budskapet i bhg er kristent, men det synes jeg var bare positivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...