GÃ¥ til innhold

Sove naken - ekkelt eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

😳

Anonymkode: 83e25...fc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal det være ekkelt?

Jeg har gjort det i ca 25 år og det er deilig!

Både dusjer og skifter sengetøy ofte, så det skulle være greit.

Anonymkode: b40c2...d0e

Skrevet

Ikke, så lenge man har god hygiene.

Anonymkode: 823ac...50b

Skrevet

Har da normal god hygiene, ikke noe ekkelt i det!

Anonymkode: e7bdc...2ae

Skrevet

Jeg ble født naken. Egentlig litt ekkelt det også.

Anonymkode: 65bbd...e30

Skrevet

Jeg syns det er litt ekkelt. 

Hva andre gjør bryr meg ikke, men personlig klarer jeg ikke å sove uten truse på selv om jeg dusjer hver kveld. 

Anonymkode: 01786...52e

Skrevet

Jeg sov naken frem til det ble barn i huset. Syns ikke det sømmer seg å være helt naken hvis ungen plutselig kommer inn og vil oppi senga 😬

Anonymkode: 68d66...b68

Skrevet

Det er både sunt og godt å sove naken, det er virkelig ikke ekkelt.

Jeg har en stor t-skjorte liggende ved sengen som jeg slenger på meg når jeg står opp.

Anonymkode: d75d1...de9

Skrevet

Ikke ekkelt, men kaldt, så lenge det ikke er sommer.

Skrevet

Jeg synes det er ekkelt, og har ikke lyst til at mannen skal være naken i senga hele tida heller (noe han for øvrig ikke har noe ønske om - heldigvis :)

Hva andre gjør eller synes bryr meg meg ikke om :)  

Anonymkode: 40ea8...d78

Skrevet

ikkje ekkelt i seg sjølv, men vi får ungar i senga omtrent kvar morgon, og då likar eg ikkje å vere naken. 

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er ekkelt, og har ikke lyst til at mannen skal være naken i senga hele tida heller (noe han for øvrig ikke har noe ønske om - heldigvis :)

Hva andre gjør eller synes bryr meg meg ikke om :)  

Ikke lyst at mannen skal være naken..? Hvorfor ikke?

Skrevet

Når vi har lagt oss for å sove har jeg ikke behov for å ligge med ei småsvett rumpe stikkende min vei, som han kanskje klør seg litt på i søvne :)

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når vi har lagt oss for å sove har jeg ikke behov for å ligge med ei småsvett rumpe stikkende min vei, som han kanskje klør seg litt på i søvne :)

Jøje meg...Har sovet naken sammen med mannen min i 15 år og aldri opplevd hverken svett rompe eller at han klør seg i søvne. 

Skrevet

Deilig -om det er varmt. Om vinteren er det lite som slår en god pysj!

Men til dere som svarer at dere ikke vil være nakene om barna plutselig kommer inn: er dere ikkr nakne på badet? Nakenhet er helt naturlig, og med på å gi barna et naturlig forhold til kropp! Frem til barnet selv setter grenser såÅ klart.

Anonymkode: 80156...d7c

Skrevet

Så heldig du er da :strix::nigo:

Skrevet

Men hva med at barna sovner nakne? Synes dere det er greit? Var egentlig derfor jeg lurte, har ei venninne hvor hele familien sover naken, inkludert datter på 6 år. Datter deler ofte seng med mor og far

HI

Skrevet

Herlig og naturlig.

Anonymkode: b406e...0d6

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hva med at barna sovner nakne? Synes dere det er greit? Var egentlig derfor jeg lurte, har ei venninne hvor hele familien sover naken, inkludert datter på 6 år. Datter deler ofte seng med mor og far

HI

Hos oss sover hele familien nakne, både foreldre og barna på 5, 15 og 18 år. For oss er det helt naturlig, og 5-åringen kommer gjerne opp i senga til oss. Hva skal være galt med det?

Anonymkode: f24e4...5ad

Skrevet

Alltid naken. Får sjeldent andre enn babyen på besøk i senga. Men jeg skal ærlig innrømme at jeg har begynt å få noen sperrer rundt nakenhet på badet med niåringen...

Anonymkode: b3d82...059

Skrevet

Utrolig glad for at jeg og mannen har ett normalt forhold til kropp og lærer barna våre det samme. Noen av svarene her er jo mer ekle enn å være naken 😊 

Anonymkode: 1ffb6...122

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Utrolig glad for at jeg og mannen har ett normalt forhold til kropp og lærer barna våre det samme. Noen av svarene her er jo mer ekle enn å være naken 😊 

Anonymkode: 1ffb6...122

Så det å være naken er litt ekkelt altså?

Anonymkode: 01786...52e

Skrevet

Det er jo ikke unaturlig å ha på ei truse heller da. De fleste kvinner har utflod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...