Gå til innhold

Ingen vennepar med god helse eller penger

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke synd på meg. Det hjelper heller ikke bankkontoen min eller antall opplevelser om jeg synes synd på andre heller. Medlidenhet, uansett hvilken vei, var ikke årsaken til at jeg postet på forumet. Det beste i verden er gratis, til resten har du Visa. Jeg går også tur i skogen, men blir lei av det etterhvert også. Penger som ikke brukes har ingen verdi. Det er mye morsomt man kan gjøre for penger, men tar selvkritikk på hvordan de har blitt brukt. Tar rådet om å utvide vennekretsen selv om det er litt vanskeligere i voksen alder. Ingen umulighet.

Anonymkode: 18508...62a

Tro meg, i DITT tilfelle er det ikke alderen som bremser deg. Det er nok heller personligheten.

Anonymkode: b4857...758

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tro meg, i DITT tilfelle er det ikke alderen som bremser deg. Det er nok heller personligheten.

For et ekkelt svar. Utrolig hva folk får seg til å si bak en anonymknapp.

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det burde vel du vite alt om.........

Anonymkode: aefab...4c1

Skrevet
1 time siden, Nyttårs barn skrev:

For et ekkelt svar. Utrolig hva folk får seg til å si bak en anonymknapp.

Hvis jeg hadde møtt et voksent og presumptivt oppegående menneske som kunne FÅ SEG TIL Å SI HØYT at de syntes det var kjedelig at alle vennene hadde større begrensninger i livet enn dem selv, da skulle du virkelig få se på "ekkelt svar", da! For så idiot trodde jeg virkelig ikke det gikk an å være - og jeg tror egentlig hun aldri selv ville ha våget å si, med andre til stede, at hun føler seg såpass mye bedre enn sine venner! 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det burde vel du vite alt om.........

Anonymkode: aefab...4c1

Fordi jeg ynker og klager meg over at andre er fattigere enn meg og følgelig ikke kan bli med på turene og restaurantbesøkene mine? Nei, så hemma er jeg ikke. Verken empatisk eller kognitivt.

Skrevet

Vi har venner som er både fattige, med normal inntekt og noen også rike. Vi gjør forskjellig med de ulike, sånn er det. Vi har også spandert mye, men vi har muligheten. Og når vi inviterer så inviterer vi alt og alle. 

I sommer skal vi på en dyr ferie langt avgårde, det skal vi med et vennepar som også har god økonomi. Det er klart det også føles befriende da vi slipper å tenke over hva vi bruker penger på. 

Anonymkode: dd949...6d7

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sjarmtroll

Anonymkode: 18508...62a

Skrevet

Skjønner deg godt. Vi er midt i 30 årene og har god økonomi etter mange år med har jobb. Det er koselig å grille pølser i skogen, men det er også koselig å kunne ta en helg i London med et vennepar. Jeg har lyst til å gjøre ting, spise på gode restauranter og sove på flotte hoteller. Og det er ikke kult å foreslå det for venner man vet ikke har mulighet til det. Derfor er det veldig fint å kunne finne på noe med venner som er likt stilt økonomisk, ingen som regner ut regninga etter endt restaurantbesøk og som spontant er med dersom noe gøy skjer. Det er mulig å finne flere venner i voksen alder, det venneparet vi er mest sammen er foreldre vi møtte i barnehagen. 

Anonymkode: 1c494...fc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...