Gå til innhold

Flere som angrer på alder de fikk barn i?

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 timer siden, *Miss Marple* skrev:

Jeg var yngste mor da eldste gikk på skolen og kommer til å bli en av de eldste når yngste begynne.  Har aldri tenkt at det skulle være flaut på noen måte. Folk velger så forskjellig og jeg tror virkelig ikke at noen tenker over hvor gamle de andre foreldrene er. 

Å angre er forresten den mest unyttige følelsen, det er jo lite man kan gjøre uansett. 

Men om jeg skulle gjort noe om igjen hadde jeg startet på 'kull nr 2' mitt tidligere sånn at jeg rakk å få flere barn. Men som sagt, det er noe jeg tenker lite på, det var ikke sånn det skulle bli. 

Tenker at du er ganske naiv. Alder har stor betydning for mange når det gjelder spørsmål om når man får barn.

Anonymkode: 41e8a...4f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne nok fått barn før, (jeg ville ha, men mannen min ville vente til studiene var unnagjort og han var godt etablert i jobb) men angrer ikke. Jeg var 28 år da jeg fikk min første, 31 år da jeg fikk nummer 2 og 35 år da jeg fikk nummer 3. Heldigvis fikk vi akkurat de tre fantastiske barna vi har😍

Anonymkode: ec6cd...d04

Skrevet

Angrer ikke. Ble mor i begynnelsen av 20-årene. Og jeg har ingen problemer med å innrømme at jeg hadde hastverk,

Det er positivt og negativt med det. Kunne godt reist mer, opplevd mer, vært mer uansvarlig osv. Men de vokser fort og er nå snart tenåringer. Jeg tok høyere utdannelse da barna var små og har i dag en grei stilling som gjør at vi/jeg kan oppleve og reise hvor vi vil.

Jeg er blitt skilt, funnet min store kjærlighet, er skikkelig forelsket selv etter flere årsammen og jeg føler meg ung og fri🙌🏻

Synes livet er godt selv om det ikke ble helt som planlagt.

Skrevet

Nå angrer jeg ikke på at jeg valgte å få barn tidlig, var 19 og 24. Jeg er alltid yngst på foreldremøter til eldste, og ofte yngst på foreldremøter til yngste også. Synes overhodet ikke det er flaut, synes det er litt tøft.

Det var en periode når eldste var liten, sov lite og var slitsom at jeg angret litt på at jeg valgte å få han, men sånn er det vel for alle aleneforeldre.

Nå angrer jeg litt på at jeg ikke har fått en nr 3 mens ungene var mindre, får se om vi orker å starte opp igjen å få nr 3 nå, har store barn, begge over 10 år.

Anonymkode: 4699a...2cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...