Marriet Skrevet 1. mai 2017 #26 Skrevet 1. mai 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: For et hjerteløst og hjernedødt innlegg! ALLE barn fortjener jo å leve. Anonymkode: f786d...00f Det er jo det hun skriver? At jenta fortjener å få leve? Langt ifra hjerteløst å skrive det....
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2017 #27 Skrevet 1. mai 2017 2 timer siden, Marriet skrev: Det er jo det hun skriver? At jenta fortjener å få leve? Langt ifra hjerteløst å skrive det.... Det virket som at akkurat hun fortjener å leve, siden hun er så nydelig..... Anonymkode: 9cac7...2d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå