Gå til innhold

Hva drakk du under fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra vannet gikk og jeg fikk rier til barnet var ute tok det 36 minutter så jeg drakk ingenting under fødselen.

Anonymkode: 09b90...427

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting. De prøvde å få i meg noe energidrikk på første fødsel, men var så kvalm at jeg ikke fikk til å verken spise eller drikke noe. Spiste forøvrig ikke noe på fødsel nr 2 heller.

Anonymkode: 074d8...39a

Skrevet

Ingenting. Men fikk saft etter fødselen .

Anonymkode: 0383d...a85

Skrevet

Rakk ikke drikke noe, men ser for meg at søte drikker ikke ville fristet om jeg hadde tid ;) Isvann, antakelig

Anonymkode: 29308...92f

Skrevet

Skjønner ikke hvordan dere har tid til å drikke mens dere føder!?

jeg har hatt tre styrtfødsler. Rett i bilen ved første rie, fødselen over en halv til en time etter vi har ankommet sykehuset. Hadde kun tid til å kle av meg, og puste meg gjennom det som føles som en endeløs, sammenhengende rie etterpå!

Fikk brødskiver og eplejuice etter fødsel. 

Anonymkode: 2e8d8...d4e

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

jeg har hatt tre styrtfødsler. Rett i bilen ved første rie, fødselen over en halv til en time etter vi har ankommet sykehuset. Hadde kun tid til å kle av meg, og puste meg gjennom det som føles som en endeløs, sammenhengende rie etterpå!

Man drikker jo ikke mens man ligger å presser, men de fleste går jo med rier i noen timer før selve ungen kommer og ds har man god tid til å drikke.

Anonymkode: a3641...8fa

Skrevet

Drakk saft og suppe før fødsel. Kastet opp alt da fødsel var skikkelig igang. 

Var over på fem timer så gikk greit. Hadde ikke sjans å få i meg noe så lenge jeg var i aktiv fødsel. Hadde den dratt ut hadde jeg vel måttet presse i meg noe, da hadde jeg nok valgt vann. 

Anonymkode: f0701...346

Skrevet

Intravenøs væske først, var dehydrert. Deretter cola med sukker og isvann resten av fødselen.

Skrevet

saft.

Anonymkode: 7d19c...b18

Skrevet

Jeg fikk styrtfødsel på natten, så jeg drakk ingenting. Fikk gulsaft etterpå

Anonymkode: 2708d...82b

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fra 4 cm åpning og eier hvert femte minutt til ungen faktisk var ute gikk det 23 timer, så litt væsketilførsel måtte til 

Fødselen startet på morgenen så da ungen endelig var ute hadde jeg ikke spist på 1,5 døgn 

Anonymkode: 982f7...35d

Skrevet

En eller annen energidrikk som de hele tiden ville prakke på meg.Jeg ble så kvalm av den at jeg måtte slutte å drikke det.

Anonymkode: 627a5...3dd

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

6 liter H-melk, rett fra kartongen! De måtte stadig hente nye kartonger 😂

Jeg drikker ikke melk til vanlig i det hele tatt, men ble melkegal da jeg drev og fødte. Ropte på H-melk gjennom hele fødselen.

Anonymkode: 436c0...bd2

😂😂😂

Anonymkode: 61eaf...1ff

Skrevet

Vann. Med isbiter, og sugerør rett  i muggen. 

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tipper du skjønner det. Du har vel hørt om de som har rier i to døgn selv om du ikke hadde det? 

Anonymkode: 9eef7...6b4

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du vet at noen bruker lengre tid? Min første fødsel tok 21 timer fra riene begynte, 14 timer aktiv fødsel. God tid til å drikke med andre ord.

Skrevet

jeg klarte bare cola,ellers kastet jeg opp,slik var jeg hele tiden under svangerskapet

Skrevet

Sportsdrikk, hadde med meg selv og det var nok veldig lurt fordi jeg trengte den ekstra energien. Fødsel 1 drøyde veldig ut på tid og var intens, mange timer fra siste gang jeg fikk spist og til barnet ble født og jeg var veldig medtatt etterpå, Så jeg tror ikke jeg hadde klart innspurten uten sportsdrikk. Med nr 2 gikk fødselen fort og greit, men hadde sterk hodepine og kastet opp siste døgnet før fødsel og hadde også da stor nytte av den ekstra energien. 

Anonymkode: 00dd4...89f

Skrevet

Drikke? Hvem har tid til å drikke? 😳

Hadde kjøpt inn et par flasker med sportsdrikk og vann, men jeg føder kjapt, så det ble mannens drikke 😉

Anonymkode: a69c1...ec8

Skrevet

Jeg hadde hatt goood tid til å drikke men med smerter fra helvete på hver rie så var ikke drikke så fristende. Særlig ikke siden jeg kastet opp på mange av riene.

Anonymkode: 627a5...3dd

Skrevet

Gin&Tonic

Anonymkode: 4fc23...dbe

Skrevet

Rød saft fra sykehuset. Aldri har saft smakt så godt!

Anonymkode: 78607...3fc

Skrevet

Drakk masse iskaldt vann, men fikk rød saft av jordmor begge gangene for å få litt mer energi. Men hadde egentlig bare lyst på vann 🙂

Anonymkode: 64b01...3b2

Skrevet

Hadde med meg Lerums sin solbærsaft :)

Anonymkode: 3af51...435

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...