Gå til innhold

Hva drakk du under fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det viktig med noe sukkerholdig eller spiller det ingen rolle?

Anonymkode: 5fc78...0d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drakk vann også fikk jeg rød saft av jordmor 

Anonymkode: 982f7...35d

Skrevet

Isvann i bøtter og spann💦

Anonymkode: d9ef5...138

Skrevet

Isvann (flere slike små mugger) og energidrikk

Anonymkode: 2ea0f...e91

Skrevet

Med første drakk jeg saft (sto traller på føden). 

Med nr 2 drakk jeg vann.

Med nr 3 drakk jeg først da jeg spiste etter fødselen. Da hadde jeg også kastet opp alt jeg hadde fått i meg i nesten et døgn, så kroppen var helt tom. Fødselen gikk fint likevel. Kroppen henter uante krefter ved en slik anstrengelse.

Anonymkode: 8a7b3...f0a

Skrevet

Vann! De prøvde å få i meg saft, men ble kvalm. 

Skrevet

Aner ikke om jeg drakk noe under fødslene, tror kanskje ikke det. Vann kanskje.

Anonymkode: adc84...141

Skrevet

Vann. Hadde med meg egen flaske som mannen fylte opp.

Anonymkode: 461dc...9bd

Skrevet

Iste, saft og vann. Drakk og drakk. Veldig godt med litt forskjellig om man holder på en stund :) Spiste croissanter i badekaret, det anbefales dog ikke (ble mye gris) :P 

Skrevet

Vann og energidrikk. Drakk MASSE under begge fødslene! 

Anonymkode: 612cb...458

Skrevet

vann med de to første. Men sistemann drakk jeg litt farris, men hadde så sinnsykt vondt at jeg ikke klarte å drikke noe særlig. Var i min egen boble og bare prøvde å holde ut riene som kom i ett!

Skrevet

Saft med første, andre gangen rakk jeg ikke drikke noe 😅, men fikk saft av JM etterpå.

Anonymkode: 2b44e...2a9

Skrevet

Vann. 

Anonymkode: a83f4...eaa

Skrevet

Jordmor utstyrte mannen med ett glass saft og sugerør og ga beskjed om at jeg skulle få det mellom hver ri. Så jeg ble "tvangsforet" denne safta da mannen ikke visste hva annet han kunne gjøre :P 
Hadde ærlig talt ikke så voldsomt behov for noe å drikke under pressriene altså... 

Anonymkode: eae1e...762

Skrevet

Er glass rødt! Feiret siste kveld som barnløs! 

Anonymkode: 2705e...903

Skrevet

Rød saft. Ser ut til å være en slager 😁

Skrevet

Under förste födsel så drakk jeg saft og cola. Under andre så drakk jeg ingen ting, var så vidt mannen rakk å komme  tilbake fra cafeen med en caffe latte. Gikk så raskt. Og kaffen var faktisk lunken når vi var klare. Jeg fikk en ny etterpå!

Skrevet

Rød saft med isbiter på grunn av lavt blodsukker 

Anonymkode: eeb08...e02

Skrevet

Fikk saft på føden, både rød og gul. Kullsyre er ikke å anbefale, siden man gjerne må rape og kan bli mer kvalm. Energidrikk kan være greit å ha med hvis det tar lang tid, eller favorittdrikken din hvis du ikke er så glad i saft (men prøv altså å unngå kullsyre). Det er lurt å ha noe med sukker, siden du bruker.mye energi og blodsukkeret kan bli ganske lavt gvis du ikke orker å spise. Dette er ikke tiden for å tenke på kalorier! 

Anonymkode: 8431e...5e6

Skrevet

Isvann, rød saft og cola. Cola er super viktig hvis du har en lang fødsel. Jeg klarte ikke å spise noe mat iløpet av 2 døgn. Min energi fikk jeg gjennom noen slurker cola;)

Anonymkode: f0b5a...cc8

Skrevet

Første fikk jeg sukkerrvann inn i armen. Jeg ble kvalm av alt jeg prøvde å spise eller å drikke, så da ble det sukkervann i armen. 

Andre gang husker jeg ikke, men jeg hadde med meg brus og farris. Ikke sikkert jeg drakk noe heller, men jeg var ikke kvalm som først gang. 

Anonymkode: d7c5c...d4e

Skrevet

6 liter H-melk, rett fra kartongen! De måtte stadig hente nye kartonger 😂

Jeg drikker ikke melk til vanlig i det hele tatt, men ble melkegal da jeg drev og fødte. Ropte på H-melk gjennom hele fødselen.

Anonymkode: 436c0...bd2

Skrevet

Jeg drakk vann, iskaffe og saft under forløpet. Selve fødselen drakk jeg ingenting, presset bare noen minutter .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...