Gå til innhold

Mor til Lord Gekkos datter. Har hun fortsatt blogg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kommer ikke til å få adoptere henne. Barnefar har flust med penger, hun satser vel på at noe kommer til datteren og derav til henne om bf skulle falle fra.

Anonymkode: 8c794...1a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vurderer å kjøpe bånd til å ha på ettåringen min i sommer når vi skal til Kristiansand dyrepark. Tviler sterkt på at hun gidder å sitte i vogn hele tiden og hun er så himla kjapp og nysgjerrig av seg!

Anonymkode: 25706...8c7

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vurderer å kjøpe bånd til å ha på ettåringen min i sommer når vi skal til Kristiansand dyrepark. Tviler sterkt på at hun gidder å sitte i vogn hele tiden og hun er så himla kjapp og nysgjerrig av seg!

Haha, tror du bommet litt;) 

Anonymkode: b914a...d81

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha, tror du bommet litt;) 

Anonymkode: b914a...d81

Haha, var det derfor jeg ikke fant igjen svaret mitt i den tråden ja 😂

Skrevet

Tråden har blitt moderert grunnet spekulasjon / rykter, latterligjøring, samt svar til dette. 

Mod K. Taylor

Skrevet

Er det noen som har el-moped fra Lord Gekkos?

Anonymkode: 3e51c...f3d

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan ikke helt skjønne hvorfor noen skal kjøpe dem, de er jo ikke lov å bruke i Norge.....

Anonymkode: 6e1a2...d10

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjøper ingenting fra web-sider som skriver "ses i kassa!"...!!!!! Er det mulig???

Anonymkode: 5af88...4cf

Skrevet

Hva?! Han selger el-sykler til 30 000 som ikke er lovlige?! Tuller du?

Skrevet

Å handle der er nok en dårlig deal. Mtp hvordan den gjengen driver butikk. Han fremstår useriøs og upålitelig med hjemmesiden, merkelig prising som ikke henger på grep, selge noe som er ulovlig å bruke (som han heller ikke innrømte i starten) etc. Firmanavnet er heller ikke ok, ref Gekkobikes som ikke vil ha noe av at han bruker "deres" navn. Mye tull og fanteri i kulissene til dette "firmaet".

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva?! Han selger el-sykler til 30 000 som ikke er lovlige?! Tuller du?

Nei, jeg tuller ikke.

Pr i dag er de strengt forbudt å kjøre i Norge. Det ligger riktignok forslag fremme på regjeringsnivå om at de skal bli lovlig, men da blir maksfarten 20 km/t, de han selger går mye fortere enn det og da blir det egentlig en moped som du ikke får registrert. Altså vil du straffes for å kjøre uregistrert motorvogn, du vil få store problemer med erstatningskrav om du kommer i en ulykke, kjører barnet ditt en slik vil det få utsettelse på lappen osv osv

Her er forslaget til lovendring, altså for slike sykler med mye mindre motor enn de han selger. De han selger kommer aldri til å bli lovlig i Norge

https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/enklere-regler-for-sma-el-kjoretoy/id2526787/

Anonymkode: 6e1a2...d10

Skrevet

De kan ikke registreres lovlig.. Og jobben hans er salg av slike?! Villa Paprika ble droppet av Nettavisen rett etter BV-innlegget, og dermed forsvinner den inntekten 1. mai. 

Skal de gifte seg i mail eller juni fremdeles?

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De kan ikke registreres lovlig.. Og jobben hans er salg av slike?! Villa Paprika ble droppet av Nettavisen rett etter BV-innlegget, og dermed forsvinner den inntekten 1. mai. 

Skal de gifte seg i mail eller juni fremdeles?

Hvordan vet du at nettavisen droppet henne?

Anonymkode: 14032...6d5

Skrevet

Denne nettsiden er så amatørmessig at det skulle nesten ikke vært mulig. Datteren min går siste året på ungdomsskolen, og de hadde en prosjektoppgave nå før litt siden om å lage en "nettbutikk". Den ble drit-proff og selv om den ikke var "ekte" så sier det litt når 16åringer klarer det bedre.

Hvorfor ikke gjøre NOEN TING ordentlig? Ingen plan eller strategi rundt noe. Eier de ikke stolthetsfølelse? Dette er så pinlig at jeg blir dødsflau på deres vegne!!!

Anonymkode: 81202...b18

Skrevet

hun blir mye diskutert i nabolaget for å si det slik ☺️

Anonymkode: d529f...fdf

Skrevet

Hva sier folk i lokalmiljøet? 

Anonymkode: e39fb...312

• 3 måneder senere...
Skrevet

Er det noen som tror på at de har gifta seg? Hun skulle jo skrive om det i bloggen, og så er det plutselig gjort uten ETT bilde?

Skrevet

Skjønner ingenting jeg😐  Vet at denne jenta har en blogg, men hvem er Lord gekko?  ( lol) Og har hun et barn med han? Og 2 barn med eksen?  Hvorfor må han adoptere sitt eget barn denne gekko??   Eller har alle 3 ungene hennes samme far??   Ikke at jeg bryr meg men...haha...   for noen komplette idioter uansett!!  Stakkars barn😔   

Anonymkode: fdec3...f0b

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner ingenting jeg😐  Vet at denne jenta har en blogg, men hvem er Lord gekko?  ( lol) Og har hun et barn med han? Og 2 barn med eksen?  Hvorfor må han adoptere sitt eget barn denne gekko??   Eller har alle 3 ungene hennes samme far??   Ikke at jeg bryr meg men...haha...   for noen komplette idioter uansett!!  Stakkars barn😔   

Lord Gekko(Kim) har en datter som er hans, som han har med kvinnen som opprinnelig ble nevnt i HI. Hun har ikke lenger blogg. Men det er ikke hun som er omdiskutert til tusen, det er Kim's nye dame Villa Paprika. Som han flyttet inn hos et par uker etter at hun fødte en annen manns barn. Det barnet har ikke kontakt med sin biologiske far og denne Kim blir til stadighet omtalt som hennes pappa. Dette er i veldig korte trekk altså 🙈

Anonymkode: 97f72...49a

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lord Gekko(Kim) har en datter som er hans, som han har med kvinnen som opprinnelig ble nevnt i HI. Hun har ikke lenger blogg. Men det er ikke hun som er omdiskutert til tusen, det er Kim's nye dame Villa Paprika. Som han flyttet inn hos et par uker etter at hun fødte en annen manns barn. Det barnet har ikke kontakt med sin biologiske far og denne Kim blir til stadighet omtalt som hennes pappa. Dette er i veldig korte trekk altså 🙈

Anonymkode: 97f72...49a

Haha ok.   Høres fryktelig barnslig ut!  Og trist.  Stakkars stakkars alle barna 😔

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha ok.   Høres fryktelig barnslig ut!  Og trist.  Stakkars stakkars alle barna 😔

Er det ikke sånn i tillegg at eksen til Villapaprika er sammen med eksen til Kim (gekko) altså, de har på en måte bare byttet partnere? 

Anonymkode: 0ce9d...cf5

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det ikke sånn i tillegg at eksen til Villapaprika er sammen med eksen til Kim (gekko) altså, de har på en måte bare byttet partnere? 

Anonymkode: 0ce9d...cf5

Ja, det stemmer. Eksen har barn med hun som skrev om voldsbruken han ble dømt for i bloggen sin, han oppsøkte Camilla og flytta inn samme kveld de traff hverandre. Camilla har et barn med han andre, og de var ikke sammen da hun ble gravid. Hun ble knust da han ble sammen med hun andre, altså eksen til den nye typen sin. Uff, ikke lett det her.

Lettere å si at de byttet partner, men så er det barn også inne i bildet, og da blir det litt mer innvikla. 

Skrevet

stakkars stakkars voksene som må sitte og snakke dritt om folk de ikke kjenner engang, DERE VET IKKE ALT, selvom noen tydeligvis tror det

Anonymkode: 3cb3b...cf2

Skrevet

Hvem er det som sier de vet alt?! Jeg har ikke sett det i tråden.

Men vi som følger dette sirkuset vet temmelig mye siden de er på SoMe nesten døgnet rundt og legger ut om alt mulig av privat business. 

Det er ikke "prate dritt" å diskutere noe som blir lagt ut i offentligheten og som hun faktisk lever av. Det eneste som holdes tilbake er det hun absolutt vil skule som rettsaken, sannheten om mangt og mye, etc.  Men alt kommer frem til slutt. 

Skrevet

"Skjule" 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...