Gå til innhold

Mor til Lord Gekkos datter. Har hun fortsatt blogg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?

Anonymkode: 97f72...49a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hun tok til fornuften og slettet den. 

Anonymkode: 5af88...4cf

Skrevet

Nope.

Nå har Camilla skrevet endelig Øvestad Nilsen på et bilde av minste. Vil det si at ham har adoptert henne???

Det er virkelig ingen grenser for hvor langt hun går for å hevne seg på DNA. 

Anonymkode: 81202...b18

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nope.

Nå har Camilla skrevet endelig Øvestad Nilsen på et bilde av minste. Vil det si at ham har adoptert henne???

Nei, tror nok ikke han har adoptert henne. Det skal, heldigvis, mye til før man får stebarnsadoptere

Anonymkode: b914a...d81

Skrevet

Men hun kan altså gi henne etternavnet hans? 

Skrevet

Fytti. Når det smeller så kommer hun til å drukne i det rotet hun har stelt til. Det er faktisk ikke underholdende lenger, bare vondt å være vitne til. 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hun kan altså gi henne etternavnet hans? 

Hvis hun har foreldreansvaret alene kan hun endre det hos folkeregisteret, hvis de har delt foreldreansvar så må far samtykke til navneendringen.

Anonymkode: b914a...d81

Skrevet

Tror det er en som er glad han kom seg ut av klørne til den dama der

Skrevet

Ja man kan nesten forstå at han til og med gir opp sitt eget kjøtt og blod for å slippe å forholde seg til den gærne dama. 

Vi er faen meg gærn as. Aldri sett Makan.

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nope.

Hvis hun har gjort det så er hun sykere enn jeg trodde!!!! For en stakkars, liten, patetisk pike! Hun kommer seg ikke over eksen, så hun gjør alt for å såre han og hans familie! 

Skrevet (endret)

Lite tiltalende dame, stakkars de store tredjeparter i det huset der.  Sikkert mye slarv i nabolag og på skole.

Endret av Snusen
Skrevet

Men er Lilas far fortsatt sammen med eksen til Gekko?

Skrevet

Hvis hun har gjort det så er hun sykere enn jeg trodde!!!! For en stakkars, liten, patetisk pike! Hun kommer seg ikke over eksen, så hun gjør alt for å såre han og hans familie! 

Den kampen taper hun nok

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men er Lilas far fortsatt sammen med eksen til Gekko?

Ja

Skrevet
4 minutter siden, Snusen skrev:

Den kampen taper hun nok

Ja, hun har jo tapt for lenge siden! Makan til desperat, patetisk og hevngjerrig oppførsel har jeg aldri vært vitne til 😱

Skrevet

Hele opplegget i det huset der er som et togkrasj. Ikke rart de er meldt til barnevernet...hun kan ro lengre ut på landet med at de er meldt på grunn av en glemt tannlegetime. 

Anonymkode: 8ed04...eeb

Skrevet

Helt utrolig å falle så dypt som hun har gjort

Skrevet

Lurer på om moren synes det er ok at det drikkes alkohol av begge de "ansvarlige" voksenpersonene som liksom skal ta vare på de små. Hva om det skjer noe? Så kan ingen av de kjøre. 

Skrevet

Hva heter han på snap? 

Skrevet

Hva heter han på snap? 

Edenhazzard10 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Edenhazzard10 

Det er det jeg har prøvd, men da er jeg nok blokkert 🙊

Skrevet

Hun har skrevet Øvestad Nilsen på et bilde av Lila og Gekko. Det er jo da en Øvestad og en Nilsen på bildet. Hva er galt med det?? 

Anonymkode: 435e9...be7

Skrevet

Det skal heldigvis mer enn noen måneders bekjentskap og sykelig hevngjerrighet til for å adoptere, heldigvis. Den mannen gir meg grøsninger.

Jeg håper virkelig barnevernet kan hjelpe de små, for her trengs det MYE veiledning. 😨

Anonymkode: e39fb...312

Skrevet

Ved stebarnadopsjon mister barnet retten til å arve sin biologiske far. Så det skal nok endel til før det blir gjennomført. 

Anonymkode: 05fba...f34

Skrevet

Vi vet ikke noe om barnefaren motivasjon her, men han var en fantastisk stefar tidligere, har VP skrevet.

VP skriver at  DNA-testingen akkurat er over, og det kan være begynnelsen på en rettsak om barnefordeling. 

Anonymkode: e39fb...312

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...