Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #26 Skrevet 25. april 2017 er dette med hun 13åringen ? Anonymkode: 6a914...446
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #27 Skrevet 25. april 2017 Er jo bare å ta med en diaspl som kan sitte og kontrollere blodsukkeret hennes. Anonymkode: ff176...b04
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #28 Skrevet 25. april 2017 Er møkklei hele dama, ikke sykere enn at hun akkurat har gjennomført 14 dagers bryllupsreise med sin nye mann. Anonymkode: 11ffd...b9e
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #29 Skrevet 25. april 2017 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er møkklei hele dama, ikke sykere enn at hun akkurat har gjennomført 14 dagers bryllupsreise med sin nye mann. Anonymkode: 11ffd...b9e Såpass ja.... Er noe som skurrer! Anonymkode: 8e48b...4c1
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #30 Skrevet 25. april 2017 Psykisk stress kan virkelig gi problemer med blodsukkeret. Alt spiller inn! Til og med menstruasjon kan påvirke blodsukkeret. Anonymkode: 8111c...1ce
Østerdølen Skrevet 25. april 2017 #31 Skrevet 25. april 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Evablaum, du hevder å ha peiling på diabetes, men ut fra det du skriver har du tydeligvis ikke nok peiling! Fysisk og eller psykisk stress er med på å gi diabetespasientene et blodsukker som kan være vanskelig å stabilisere. Dette er en mor som i årevis har levd under et enormt stress. Det siste året har hun levd en mareritttilværelse hvor datteren hennes døde, at hun trolig har tatt noen valg som har medvirket til det som skjedde (uavhengig av om hun er "skyldig" eller ikke), og som så befinner seg i en situasjon hvor hun blir "allemannseie" som den "moren som tok livet av datteren" (uten at folk vet), og som så får en straffesak mot seg hvor hun beskyldes for å ha forårsaket datterens død pga. sine dårlige valg. Nå må hun møte i retten for dette, hun retraumatiseres mtp. alt som har skjedd tidligere, når datteren døde og tiden etterpå. Og mens hun trolig retraumatiseres så har hun hele norges pressekorps hengende over seg og følger alle hennes bevegelser, alt hun sier, alt hun gjør. Det ekstreme stresset denne damen lever under tror jeg heldigvis ingen av oss er i stand til virkelig å forstå! Men at dette langvarige stresset, det siste året og når rettssaken kan gi henne slike blodsukkerproblemer som hun hevder å ha, det er det ingen tvil om! Om det er reelt eller ikke i hennes tilfelle, det tar jeg ikke stilling til, men medisinsk er det absolutt en mulighet, og også noe som nesten er sannsynlig i denne ekstremsituasjonen hun er i. Evablaum, du sier at det er pinlig, du sier at det er i offentlighetens interesse og du sier at hun drar oppmerksomheten over på seg selv. Ja, det er en sak som er i offentlighetens interesse, ikke så mye pga. den forferdelige personlige tragedien dette har vært for både jenta og moren, men kanskje aller mest fordi vi trenger å belyse alt det andre som har gått galt i denne saken. Vi trenger å få belyst hvorfor skole, barnevern og helsevesen alle har sviktet på et eller annet tidspunkt. Det er i offentlighetens interesse, hvordan det kunne gå så galt at en 13-åring må sulte ihjel for å få oppmerksomhet fra de som burde og kunne ha hjulpet henne. Men når det kommer til pinlighet og det å trekke oppmerksomheten mot seg selv.... det er jo akkurat det du gjør her, som du også synes å like å gjøre i mange andre tråder hvor du synes å like å trekke oppmerksomheten mot deg selv, helt uavhengig av hvilke følger det måtte få for andre. Du gjemmer deg bak "offentlighetens interesse", men det er bare for å legitimere oppmerksomheten rundt deg selv og dine meninger om denne saken. For det som ER i offentlighetens interesse, det er at denne saken foregår riktig, at man sikrer at den anklagede er i stand til å gi ordentlig forklaring, at hun er tilregnelig, at hun kan bidra til sitt eget forsvar. Dette påpekte også aktor i går! Ja, aktoratet er utålmodige, de vet ikke om de tror på den anklagede, og derfor har de også bedt om at det sjekkes om hun er i stand til å være tilstede i rettssalen på nåværende tidspunkt eller ikke. For som aktor påpekte, om hun ikke er det, da vil det være helt feil av en rettsstat å tvinge gjennom rettssaken når anklagede ikke er fysisk eller psykisk istand til å gjennomføre den. At du er utålmodig, Evablaum, det har ingenting med offentlighetens interesse å gjøre, det er bare pinlig at du må starte en tråd hvor du avslører at du gir blaffen i normale rettsprinsipper... bare fordi du er så utålmodig etter å høre noe du sikkert uansett ønsker å plukke fra hverandre som en gribb etter du har hørt det. Anbefaler deg sterkt å lære deg å tøyle din tålmodighet og også hva du skriver på nettet! (Og alt jeg har skrevet har jeg skrevet uten å ta stilling til skyldspørsmålet til denne moren, det er det opp til retten å avgjøre. Det eneste som er sikkert i denne saken er at det er mange som har skyld i saken, og jeg håper rettssaken kan få frem det godt nok slik at ikke morens ev. skyld vil gjøre at de andres skyld skyggelegges og vi ikke får en forbedring av andre etaters tilnærming av slike tilfeller i fremtiden.) Anonymkode: 50bf8...5c4 Nå handler denne saken om hva mor gjorde eller ikke gjorde,ikke om hva andre instanser skulle ha gjort.De er allerede vurdert, samtidig som det er en helt annen sak. Her har vi en mor som tar ut sitt barn fra behandling før tiden,selv om BUPA fraråder det.Når jenta er i behandling øker vekten og hun har en positiv utvikling. Når mor har ansvaret går vekten ned.Dette gjentar seg to ganger, likevel velger mor å avslutte innleggelsen av datteren. Barnet blir utskrevet under forutsetning at datteren kommer på kontroller,noe moren velger å ikke følge opp. Når barnet skal veies av Barnevernet oppfordrer moren barnet til å ta på vekter og bruke løse klær. Når barnet ber om en legetime fordi hun selv er bekymret for sin egen helse,velger moren å ikke bestille time. Hun tar ikke mot tilbydd hjelp til datteren, hun nekter instanser å samarbeide eller utveksle informasjon, hun oppgir ulike og uriktige adresser slik at myndighetene ikke skal finne dem og hun lar datteren miste 20 kilo før datteren til slutt dør. Hun påstår at hun ikke oppfatter at datteren er så dårlig, men sletter likevel bilder av datteren fra den siste tiden. Her skurrer så mye,at jeg ikke kan fatte at folk sier "stakkars mor".Nei,det er stakkars barn som sulter ihjel,mens hun hadde hele livet foran seg.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #32 Skrevet 25. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Psykisk stress kan virkelig gi problemer med blodsukkeret. Alt spiller inn! Til og med menstruasjon kan påvirke blodsukkeret. Anonymkode: 8111c...1ce Jeg skulle virkelig greid å holde blodsukkeret hennes under kontroll hvis jeg kunne fått styrt insulinmengde og matinntak. Anonymkode: ff176...b04
Anonym bruker Skrevet 25. april 2017 #33 Skrevet 25. april 2017 1 time siden, Østerdølen skrev: Nå handler denne saken om hva mor gjorde eller ikke gjorde,ikke om hva andre instanser skulle ha gjort.De er allerede vurdert, samtidig som det er en helt annen sak. Her har vi en mor som tar ut sitt barn fra behandling før tiden,selv om BUPA fraråder det.Når jenta er i behandling øker vekten og hun har en positiv utvikling. Når mor har ansvaret går vekten ned.Dette gjentar seg to ganger, likevel velger mor å avslutte innleggelsen av datteren. Barnet blir utskrevet under forutsetning at datteren kommer på kontroller,noe moren velger å ikke følge opp. Når barnet skal veies av Barnevernet oppfordrer moren barnet til å ta på vekter og bruke løse klær. Når barnet ber om en legetime fordi hun selv er bekymret for sin egen helse,velger moren å ikke bestille time. Hun tar ikke mot tilbydd hjelp til datteren, hun nekter instanser å samarbeide eller utveksle informasjon, hun oppgir ulike og uriktige adresser slik at myndighetene ikke skal finne dem og hun lar datteren miste 20 kilo før datteren til slutt dør. Hun påstår at hun ikke oppfatter at datteren er så dårlig, men sletter likevel bilder av datteren fra den siste tiden. Her skurrer så mye,at jeg ikke kan fatte at folk sier "stakkars mor".Nei,det er stakkars barn som sulter ihjel,mens hun hadde hele livet foran seg. Jeg er ikke uenig i at det du skriver her skurrer veldig, men likevel har helsevesenet sviktet når de visste hvor syk jenta var, at hun ble sykere når mor hadde ansvar alene og de ikke gjorde mer for å få jenta inn i behandling igjen. Helsevesen burde koblet politi inn for å spore opp mor for å sikre jentas rett til helsehjelp. Og selv om denne saken handler om mor er det kjempeviktig at det blir nok belyst alle de andre feilene andre etater/helsevesen har gjort over flere år. Det har vært røde alarmlamper som har blinket i årevis uten at nok er gjort. Om denne saken ikke håndteres riktig av både rettsvesen og media så risikerer vi at mor ev. dom vil sette alle andre som har feilet i skyggen. Som samfunn har vi ikke råd til det, for vi kan ikke fortsette å ha et hjelpesystem som feiler så kraftig over flere år. Det er altfor kort tid siden 10-åringen i Oslo sultet ihjel - han veide 14,8 kilo da han døde. Samme hjelpeapparat (og miljø rundt gutten) som sviktet ham har sviktet 13-åringen i denne saken. Det er to barn for mye, og om ikke alle lærer av dette, så vil dessverre flere barn dø når de har foreldre som ikke greier å ta ansvar selv. Det tok bare halvannet år fra 10-åringen døde til 13-åringen døde. Hva lærte etatene på denne tiden? Hvor var de som skulle slått storalarm når jenta ikke møtte til behandling? Hvor var de som skulle sørget for å bringe inn moren slik at datteren fikk behandling da moren ikke lenger greide ha kontakt med hjelpeapparatet? Med 10-åringens sak frisk i mente så er det en skam at ikke mer ble gjort for å sikre at 13-åringen fikk den hjelpen hun hadde rett på. Når man har en så grusom sak som 10-åringens oppe i media og helt fersk, så får det likevel ikke etatene til å gå til drastiske nok grep for å sikre 13-åringen den helsehjelpen hun hadde rett på. Det viser at vi har et system som dessverre er i stand til å svikte totalt i slike saker. Sist gang ble 10-åringens mor erklært utilregnelig, og saken er blitt glemt. Jeg er redd det samme skjer nå, uansett hva retten ender på i saken mot 13-åringen. Men nå var mitt innlegg over rettet mot de som på pinlig måte hevder å ha mye medisinsk kunnskap uten å tydeligvis ha nok til å se hva som er muligheter i denne saken, og som også påberoper seg "offentlighetens interesse" når det i realiteten kun var egen tålmodighet og sensasjonslyst som var ønsket stillet. Det er en gribbmentalitet såkalt voksne mennesker bør holde seg for god til når vi snakker om en så tragisk sak! Når denne moren i dag ble akuttinnlagt på sykehus så var det eneste Evablaum valgte å si "saken utsatt til 2. mai". Ikke en innrømmelse om at oj, moren var faktisk syk i dag likevel. Jeg forsvarer på ingen måte moren eller det hun ev. har gjort, men regner med at retten vil få frem fakta i saken, og mener vi bør holde oss for gode til en sånn skittslenging som det man ser her. Og i hvert fall bør personlig smålighet og sensasjonslyst ikke få styre trådene om denne saken! Anonymkode: 50bf8...5c4
Evablaum Skrevet 26. april 2017 Forfatter #34 Skrevet 26. april 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ikke uenig i at det du skriver her skurrer veldig, men likevel har helsevesenet sviktet når de visste hvor syk jenta var, at hun ble sykere når mor hadde ansvar alene og de ikke gjorde mer for å få jenta inn i behandling igjen. Helsevesen burde koblet politi inn for å spore opp mor for å sikre jentas rett til helsehjelp. Og selv om denne saken handler om mor er det kjempeviktig at det blir nok belyst alle de andre feilene andre etater/helsevesen har gjort over flere år. Det har vært røde alarmlamper som har blinket i årevis uten at nok er gjort. Om denne saken ikke håndteres riktig av både rettsvesen og media så risikerer vi at mor ev. dom vil sette alle andre som har feilet i skyggen. Som samfunn har vi ikke råd til det, for vi kan ikke fortsette å ha et hjelpesystem som feiler så kraftig over flere år. Det er altfor kort tid siden 10-åringen i Oslo sultet ihjel - han veide 14,8 kilo da han døde. Samme hjelpeapparat (og miljø rundt gutten) som sviktet ham har sviktet 13-åringen i denne saken. Det er to barn for mye, og om ikke alle lærer av dette, så vil dessverre flere barn dø når de har foreldre som ikke greier å ta ansvar selv. Det tok bare halvannet år fra 10-åringen døde til 13-åringen døde. Hva lærte etatene på denne tiden? Hvor var de som skulle slått storalarm når jenta ikke møtte til behandling? Hvor var de som skulle sørget for å bringe inn moren slik at datteren fikk behandling da moren ikke lenger greide ha kontakt med hjelpeapparatet? Med 10-åringens sak frisk i mente så er det en skam at ikke mer ble gjort for å sikre at 13-åringen fikk den hjelpen hun hadde rett på. Når man har en så grusom sak som 10-åringens oppe i media og helt fersk, så får det likevel ikke etatene til å gå til drastiske nok grep for å sikre 13-åringen den helsehjelpen hun hadde rett på. Det viser at vi har et system som dessverre er i stand til å svikte totalt i slike saker. Sist gang ble 10-åringens mor erklært utilregnelig, og saken er blitt glemt. Jeg er redd det samme skjer nå, uansett hva retten ender på i saken mot 13-åringen. Men nå var mitt innlegg over rettet mot de som på pinlig måte hevder å ha mye medisinsk kunnskap uten å tydeligvis ha nok til å se hva som er muligheter i denne saken, og som også påberoper seg "offentlighetens interesse" når det i realiteten kun var egen tålmodighet og sensasjonslyst som var ønsket stillet. Det er en gribbmentalitet såkalt voksne mennesker bør holde seg for god til når vi snakker om en så tragisk sak! Når denne moren i dag ble akuttinnlagt på sykehus så var det eneste Evablaum valgte å si "saken utsatt til 2. mai". Ikke en innrømmelse om at oj, moren var faktisk syk i dag likevel. Jeg forsvarer på ingen måte moren eller det hun ev. har gjort, men regner med at retten vil få frem fakta i saken, og mener vi bør holde oss for gode til en sånn skittslenging som det man ser her. Og i hvert fall bør personlig smålighet og sensasjonslyst ikke få styre trådene om denne saken! Anonymkode: 50bf8...5c4 Ser frem til 2. mai, og høre mor bli utspurt av aktoratet angående saken.
Merdee Skrevet 26. april 2017 #35 Skrevet 26. april 2017 (endret) 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Evablaum, du hevder å ha peiling på diabetes, men ut fra det du skriver har du tydeligvis ikke nok peiling! Fysisk og eller psykisk stress er med på å gi diabetespasientene et blodsukker som kan være vanskelig å stabilisere. Dette er en mor som i årevis har levd under et enormt stress. Det siste året har hun levd en mareritttilværelse hvor datteren hennes døde, at hun trolig har tatt noen valg som har medvirket til det som skjedde (uavhengig av om hun er "skyldig" eller ikke), og som så befinner seg i en situasjon hvor hun blir "allemannseie" som den "moren som tok livet av datteren" (uten at folk vet), og som så får en straffesak mot seg hvor hun beskyldes for å ha forårsaket datterens død pga. sine dårlige valg. Nå må hun møte i retten for dette, hun retraumatiseres mtp. alt som har skjedd tidligere, når datteren døde og tiden etterpå. Og mens hun trolig retraumatiseres så har hun hele norges pressekorps hengende over seg og følger alle hennes bevegelser, alt hun sier, alt hun gjør. Det ekstreme stresset denne damen lever under tror jeg heldigvis ingen av oss er i stand til virkelig å forstå! Men at dette langvarige stresset, det siste året og når rettssaken kan gi henne slike blodsukkerproblemer som hun hevder å ha, det er det ingen tvil om! Om det er reelt eller ikke i hennes tilfelle, det tar jeg ikke stilling til, men medisinsk er det absolutt en mulighet, og også noe som nesten er sannsynlig i denne ekstremsituasjonen hun er i. Evablaum, du sier at det er pinlig, du sier at det er i offentlighetens interesse og du sier at hun drar oppmerksomheten over på seg selv. Ja, det er en sak som er i offentlighetens interesse, ikke så mye pga. den forferdelige personlige tragedien dette har vært for både jenta og moren, men kanskje aller mest fordi vi trenger å belyse alt det andre som har gått galt i denne saken. Vi trenger å få belyst hvorfor skole, barnevern og helsevesen alle har sviktet på et eller annet tidspunkt. Det er i offentlighetens interesse, hvordan det kunne gå så galt at en 13-åring må sulte ihjel for å få oppmerksomhet fra de som burde og kunne ha hjulpet henne. Men når det kommer til pinlighet og det å trekke oppmerksomheten mot seg selv.... det er jo akkurat det du gjør her, som du også synes å like å gjøre i mange andre tråder hvor du synes å like å trekke oppmerksomheten mot deg selv, helt uavhengig av hvilke følger det måtte få for andre. Du gjemmer deg bak "offentlighetens interesse", men det er bare for å legitimere oppmerksomheten rundt deg selv og dine meninger om denne saken. For det som ER i offentlighetens interesse, det er at denne saken foregår riktig, at man sikrer at den anklagede er i stand til å gi ordentlig forklaring, at hun er tilregnelig, at hun kan bidra til sitt eget forsvar. Dette påpekte også aktor i går! Ja, aktoratet er utålmodige, de vet ikke om de tror på den anklagede, og derfor har de også bedt om at det sjekkes om hun er i stand til å være tilstede i rettssalen på nåværende tidspunkt eller ikke. For som aktor påpekte, om hun ikke er det, da vil det være helt feil av en rettsstat å tvinge gjennom rettssaken når anklagede ikke er fysisk eller psykisk istand til å gjennomføre den. At du er utålmodig, Evablaum, det har ingenting med offentlighetens interesse å gjøre, det er bare pinlig at du må starte en tråd hvor du avslører at du gir blaffen i normale rettsprinsipper... bare fordi du er så utålmodig etter å høre noe du sikkert uansett ønsker å plukke fra hverandre som en gribb etter du har hørt det. Anbefaler deg sterkt å lære deg å tøyle din tålmodighet og også hva du skriver på nettet! (Og alt jeg har skrevet har jeg skrevet uten å ta stilling til skyldspørsmålet til denne moren, det er det opp til retten å avgjøre. Det eneste som er sikkert i denne saken er at det er mange som har skyld i saken, og jeg håper rettssaken kan få frem det godt nok slik at ikke morens ev. skyld vil gjøre at de andres skyld skyggelegges og vi ikke får en forbedring av andre etaters tilnærming av slike tilfeller i fremtiden.) Anonymkode: 50bf8...5c4 Dette. Jeg blir helt sjokkert over unyansertheten og den manglende empatien her i blant! Uansett om det viser seg at hun kan klandres for datterens død, så er ikke dette en mor som ønsket sin datter død. Hun er i dyp sorg og er traumatisert, har i tillegg diabetes hun sliter med, og må parallelt med å bearbeide traumet forsøke å stå oppreist og forsvare seg mot alvorlige anklager og grov mishandling som tiltale, som alene hadde vært nok til å traumatisere enhver person. Etter det jeg har lest om saken og fra rettssaken så langt, så tenker jeg at uaksomt drap hadde vært den rette tiltalen i denne saken, og ikke grov mishandling. Jeg tror dette er en mor som bare har ønsket det beste for sin svært syke datter, men at for lite fagkunnskap hos henne og en rekke andre faktorer, har medvirket til økende fortvilelse og sterk skepsis til systemet, muligens også psykiske plager som sterk angst eller annet, og at moren dermed har tatt en del velmente og desperate, men likevel dårlige valg, og klart å fortrenge alvoret. Men er dette grov mishandling/ aktsomt drap? Absolutt ikke. En slik tiltale fremstår som absurd. Endret 26. april 2017 av Winterlady.
Merdee Skrevet 26. april 2017 #36 Skrevet 26. april 2017 (endret) 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg skulle virkelig greid å holde blodsukkeret hennes under kontroll hvis jeg kunne fått styrt insulinmengde og matinntak. Anonymkode: ff176...b04 Hvis du er så skråsikker på det, så vil jeg mene at du vet alt for lite om hvordan psyke og stress påvirker fysikken. Endret 26. april 2017 av Winterlady.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #37 Skrevet 26. april 2017 6 minutter siden, Winterlady. skrev: Dette. Jeg blir helt sjokkert over unyansertheten og den manglende empatien her i blant! Uansett om det viser seg at hun kan klandres for datterens død, så er ikke dette en mor som ønsket sin datter død. Hun er i dyp sorg og er traumatisert, har i tillegg diabetes hun sliter med, og må parallelt med å bearbeide traumet forsøke å stå oppreist og forsvare seg mot alvorlige anklager og grov mishandling som tiltale, som alene hadde vært nok til å traumatisere enhver person. Etter det jeg har lest om saken og fra rettssaken så langt, så tenker jeg at uaksomt drap hadde vært den rette tiltalen i denne saken, og ikke grov mishandling. Jeg tror dette er en mor som bare har ønsket det beste for sin svært syke datter, men at for lite fagkunnskap hos henne og en rekke andre faktorer, har medvirket til økende fortvilelse og sterk skepsis til systemet, muligens også psykiske plager som sterk angst eller annet, og at moren dermed har tatt en del velmente og desperate, men likevel dårlige valg, og klart å fortrenge alvoret. Men er dette mishandling/ aktsomt drap? Nei. Unnskyld meg, men du kan da ikke forsvare dette. Jenta er sviktet fra mange hold, men det fritar ikke moren. Anonymkode: 57277...880
Evablaum Skrevet 26. april 2017 Forfatter #38 Skrevet 26. april 2017 13 minutter siden, Winterlady. skrev: Dette. Jeg blir helt sjokkert over unyansertheten og den manglende empatien her i blant! Uansett om det viser seg at hun kan klandres for datterens død, så er ikke dette en mor som ønsket sin datter død. Hun er i dyp sorg og er traumatisert, har i tillegg diabetes hun sliter med, og må parallelt med å bearbeide traumet forsøke å stå oppreist og forsvare seg mot alvorlige anklager og grov mishandling som tiltale, som alene hadde vært nok til å traumatisere enhver person. Etter det jeg har lest om saken og fra rettssaken så langt, så tenker jeg at uaksomt drap hadde vært den rette tiltalen i denne saken, og ikke grov mishandling. Jeg tror dette er en mor som bare har ønsket det beste for sin svært syke datter, men at for lite fagkunnskap hos henne og en rekke andre faktorer, har medvirket til økende fortvilelse og sterk skepsis til systemet, muligens også psykiske plager som sterk angst eller annet, og at moren dermed har tatt en del velmente og desperate, men likevel dårlige valg, og klart å fortrenge alvoret. Men er dette grov mishandling/ aktsomt drap? Absolutt ikke. En slik tiltale fremstår som absurd. Hvordan vet du alt dette...?
Merdee Skrevet 26. april 2017 #39 Skrevet 26. april 2017 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Er møkklei hele dama, ikke sykere enn at hun akkurat har gjennomført 14 dagers bryllupsreise med sin nye mann. Anonymkode: 11ffd...b9e Slik ryktespredning uten kilde er ikke lov her inne.
Merdee Skrevet 26. april 2017 #40 Skrevet 26. april 2017 (endret) 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Unnskyld meg, men du kan da ikke forsvare dette. Jenta er sviktet fra mange hold, men det fritar ikke moren. Anonymkode: 57277...880 "Forsvare dette". Hva er det du mener jeg forsvarer? Endret 26. april 2017 av Winterlady.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #41 Skrevet 26. april 2017 3 minutter siden, Winterlady. skrev: Slik ryktespredning uten kilde er ikke lov her inne. Det er ikke rykter. Sjekk facebook. Anonymkode: e2103...63c
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #42 Skrevet 26. april 2017 3 minutter siden, Winterlady. skrev: "Forsvare dette". Hva er det du mener jeg forsvarer? Morens handlinger, hele innlegget ditt er jo basert på det Anonymkode: 57277...880
Anonym bruker Skrevet 26. april 2017 #43 Skrevet 26. april 2017 17 minutter siden, Winterlady. skrev: Hvis du er så skråsikker på det, så vil jeg mene at du vet alt for lite om hvordan psyke og stress påvirker fysikken. Hvis man kan sitte å overvåke blodsukkeret konstant så går det helt fint altså. Hun tåler fint å ha litt høyere blodsukker under rettssaken så slipper hun evt føling. Anonymkode: ff176...b04
Merdee Skrevet 26. april 2017 #44 Skrevet 26. april 2017 10 minutter siden, Evablaum skrev: Hvordan vet du alt dette...? Vet alt dette? At ens eget barns dødsfall og en rettsak der man står tiltalt er to traumer, det sier seg selv. Hva som kommer inn under spekteret "vanlige reaksjoner" under og etter traumer, det sier jeg noe om fordi jeg har en viss evne til å sette meg inn i andres følelser og fordi jeg har noe fagkunnskap o dette fra studier. At tiltalen er helt feil, det er derimot min egen mening, og jeg skal selvfølgelig ikke se bort fra at det kan komme nye opplysninger som endrer min oppfatning her- men per i dag så står jeg inne for det jeg har skrevet.
Merdee Skrevet 26. april 2017 #45 Skrevet 26. april 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Morens handlinger, hele innlegget ditt er jo basert på det Anonymkode: 57277...880 Les innleggene mine på nytt.
Merdee Skrevet 26. april 2017 #46 Skrevet 26. april 2017 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke rykter. Sjekk facebook. Anonymkode: e2103...63c Gjorde det, og der sto det ingenting om to ukers bryllupsreise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå