Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #26 Skrevet 23. april 2017 Mannen min er også dømt for vold før flere ganger når han var yngre men han kunne ikke rørt en flue nå. Verdensmest tålmodigste rundt barna våre og meg. Jeg kan ha mine utbrudd 😂 Men han beholder roen. Men han beskytter selvfølgelig oss om det kommer til stykke men tøff utad men verdensmykeste innad. Han er også veldig tålmodig når det kommer til andre. Men det er sånn han er. Du vet jenter tenner litt på bad boys. Kanskje det er der du er. En ting er å tenne og en annen ting er å leve med de. Om han har en på 1 år og allerede "skilt" hmm varsel lamper lyser. Anonymkode: a8ee2...acf
Anonym bruker Skrevet 23. april 2017 #27 Skrevet 23. april 2017 Møte han igjen idag å har mistet all lyst på møte han igjen så kommer ikke til å forsette med han. Han satt å sendte masse meldinger å måtte hele tiden svare når noen skrev til han. Følte meg ikke akkurat prioritert da å var bare glad når han endelig dro hjem. Hjelper ikke å gi komplimenter innimellom mens han bruker nesten all tid på telefonen. Ikke matcher vi i sengen heller. Men like greit å finne det ut nå så jeg kan gå videre. Anonymkode: dd980...c8b
Anonym bruker Skrevet 24. april 2017 #28 Skrevet 24. april 2017 På Saturday, April 22, 2017 den 20.10, Anonym bruker skrev: Min eks var også en gentleman i starten. Alle likte ham. Så hjelpsom og snill mot alle. Han fortalte meg selv at han en gang hadde slått en mann i bakken. Men han kunne selvsagt aldri være voldelig mot meg! Vel. 5 år etter er jeg vant med blåmerker og det topper seg en dag han mister beherskelsen og holder på å kvele meg. Han er eks. Og har vært det i flere år. Men jeg sliter enda med ettervirkningene. Han er kun 25. Det er ikke så forferdelig lenge siden han var voldelig. Det er ikke som lm han er 40 og gjorde en feil da han var 17. Har han tatt tak i problemene sine? Behandling av noe slag? Nei vel? Ikke søren om jeg hadde tatt den risikoen! Det er forbausende vanlig at menn som er voldelige mot damen sin er sett på som snille og greie av alle andre. Anonymkode: 14061...683 ❤ Anonymkode: 04bc6...8d8
Anonym bruker Skrevet 24. april 2017 #29 Skrevet 24. april 2017 Så fint at du bestemte deg å ikke satse på ham! Best å styre unna unge mennesker som har vært dømt til FENGSEL for vold (skal mye til for å bli det i Norge) hele to ganger for ikke så lenge siden. Det at man har en ettåring og ikke bor sammen med mora, er jo ikke noe indikasjon på at man er gal - man vet jo ikke hva som har skjedd. Kanskje eksen var utro eller fant ut at hun ikke ønsket å leve sammen med barnefar fordi hun har mistet følelser for ham, alt kan skje. Synes også det er litt patetisk å påstå at de som er gentlemenn i starten av forhold er psykopater. Har dere så lav selvtillit at dere tar til takke med menn som ikke oppfører seg som gentlemenn i starten, og baksnakker dem som faktisk er det? I mange andre land er det uhørt at damer skal løpe etter menn som ikke gidder å svare på sms, aldri kjøper bursdagsgave, lar dama betale for seg på restaurant og lignende. Og de fleste av disse mennene som oppfører seg ordentlig er altså ikke psykopater og voldsmenn. Anonymkode: 48996...699
Anonym bruker Skrevet 24. april 2017 #30 Skrevet 24. april 2017 Det att venninda di seier han ikkje kunne skada ett kvinnfolk er ikkje noko å tru på, ho veit ikkje korleis han er heime. Har sjølv falt for overfladisk sjarm, heldigvis er han eks no. Mindre usympatisk og meir egoistisk mann skal ein leite lenge etter. Prata alltid om att han aldri kunna slått ei dame, men psykisk mishandling dreiv han iallefall med. Ser forresten du har funnet ut av det, bra for deg ☺ Anonymkode: c1210...175
Anonym bruker Skrevet 24. april 2017 #31 Skrevet 24. april 2017 Men for all del alle gentlemanna er ikkje psykopater! Ringer berre litt bjeller når han er dømt for 2 voldsepisoder i ein alder av 25. Anonymkode: c1210...175
Anonym bruker Skrevet 24. april 2017 #32 Skrevet 24. april 2017 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så fint at du bestemte deg å ikke satse på ham! Best å styre unna unge mennesker som har vært dømt til FENGSEL for vold (skal mye til for å bli det i Norge) hele to ganger for ikke så lenge siden. Det at man har en ettåring og ikke bor sammen med mora, er jo ikke noe indikasjon på at man er gal - man vet jo ikke hva som har skjedd. Kanskje eksen var utro eller fant ut at hun ikke ønsket å leve sammen med barnefar fordi hun har mistet følelser for ham, alt kan skje. Synes også det er litt patetisk å påstå at de som er gentlemenn i starten av forhold er psykopater. Har dere så lav selvtillit at dere tar til takke med menn som ikke oppfører seg som gentlemenn i starten, og baksnakker dem som faktisk er det? I mange andre land er det uhørt at damer skal løpe etter menn som ikke gidder å svare på sms, aldri kjøper bursdagsgave, lar dama betale for seg på restaurant og lignende. Og de fleste av disse mennene som oppfører seg ordentlig er altså ikke psykopater og voldsmenn. Anonymkode: 48996...699 Det var vel hellere i betydningen at det at en mann ved første øyekast oppfører seg som en gentleman ikke er en garanti for hvordan han kommer til å behandle en fremtidig kjæreste. Anonymkode: 14061...683
Anonym bruker Skrevet 24. april 2017 #33 Skrevet 24. april 2017 Kjenner en dame som giftet seg med en voldsmann. En slik som syntes det var greit å gå på lørdagsfylla på lokale og pryle på ungdommene fra nabo bygda. Han hadde noen samledommer og tilslutt en alvorlig episode, som var flaks ikke endte med død. Offeret har psykiske og fysiske plager enda over 10 år etterpå. Mannen hennes satt i fengsel i et år, med tunge kriminelle. Vel, vel det er 10-20 år siden nå. Han gikk på skole. Han giftet seg med min bekjent. Han fikk seg jobb. Han fikk seg godt betalt mellom leder jobb. De har fått flere barn. De har kjøpt seg hus. Har bikkje. Han stiller på dugnad, foreldremøter, og lever temmelig så normalt nå når han er blitt 40. Det er jo noe med at om man har sonet sin straff..... Anonymkode: 0e771...c72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå