Gå til innhold

betatt av en voldsmann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sjeldent jeg virkelig liker en mann som mer enn en venn;sist gang var eksen min som jeg var sammen med i 2011. Jeg har vært på en del dater å blitt kjent med noen veldig fantastiske menn som jeg dessverre ikke har fått føleser for. 

Nå nylig var jeg stor bursdagfeiring til bestevenninen der jeg fikk veldig god kjemi med fetteren hennes. Han var veldig sjarmerende og veldig gentleman mot meg. Det var som å sveve i skyene når vi kysset,den effekten har på meg. Har ikke følt det sånn på mange år før. Jeg går rundt å stråler og klarer ikke slutte å smile når jeg tenker på han,eller når jeg får melding av han.MEN han har sittet i fengsel ved to tilfeller pga voldepisoder. Venninen min som kjenner han sier at han kunne aldri vært voldelig mot en dame så jeg har ikke noe å bekymre meg for. Men selvsagt er det vanskelig å se fordi at han har en sånn fortid. Kan noen banke vett i meg å få meg til å glemme han?? :P 

Anonymkode: dd980...c8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Banke vett i deg" - tja, be ham selv gjøre det? 

Anonymkode: 4b82c...a1d

Skrevet

Run, Forrest, run ...

Skrevet

Når satt han i fengsel? Er det for 10 år siden eller 1 år siden. Det har mye å si også da. Folk kan faktisk forandre seg.

Anonymkode: 02293...5b2

Skrevet

Litt usikker,de referer ofte til at han var ung og dum,å at han da havnet i bråk.Nå har han ett barn på ett år så han har nok roet seg. Han er bare 25 år nå.

Skrevet

Samme når han satt i fengsel, da ... han er dømt for vold.

Dersom man er en fornuftig voksen kvinne dater man ikke banditter og skurker.

Skrevet
9 minutter siden, MammantilNurket skrev:

Run, Forrest, run ...

Det dummeste svaret jeg ser her inne.

Anonymkode: 871e2...c6c

Skrevet (endret)
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det dummeste svaret jeg ser her inne.

Neppe dummere enn å involvere seg med en dømt voldsforbryter.

Han er _dømt_ for vold, MEN det er ikke godt å si hva han har gjort for noe mer ... uten å bli dømt. Man kan faktisk ikke se bort i fra ar de to voldsdommene bare er toppen av isfjellet.

Endret av MammantilNurket
Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Litt usikker,de referer ofte til at han var ung og dum,å at han da havnet i bråk.Nå har han ett barn på ett år så han har nok roet seg. Han er bare 25 år nå.

Hva har han gjort, og hvor lenge sonet han? Uprovosert vold?

Anonymkode: 37727...f6f

Skrevet
2 minutter siden, MammantilNurket skrev:

Neppe dummere enn å involvere seg med en dømt voldsforbryter.

Han er _dømt_ for vold, MEN det er ikke godt å si hva han har gjort for noe mer ... uten å bli dømt. Man kan faktisk ikke se bort i fra ar de to voldsdommene bare er toppen av isfjellet.

Jeg kommenterte kun måten du svarte på, ikke innholdet i det. 

Skrevet

Dømt for vold 2 ganger på 7 år, et havarert forhold med et lite barn. Han er et kupp! 

Anonymkode: 9b337...dde

Skrevet

Han er 25. Han er fremdeles ung og dum, med andre ord. Og dømt til fengsel for vold - TO ganger? Ingenting å samle på.

Skrevet

Sjarmerende gentlemen er sjelden noe å samle på i utgangspunktet. Det er er overfladisk knep for å lokke til seg dumme høner. 

Hvis du virkelig er ute etter en MANN må du se på hvilke verdier han har. 

Men klart, er du ute etter å rote deg inn i noe som aldri kommer til å funke er det bare å kjøre på!

Anonymkode: 783c2...32c

Skrevet

Min eks var også en gentleman i starten. 

Alle likte ham. Så hjelpsom og snill mot alle.

Han fortalte meg selv at han en gang hadde slått en mann i bakken. Men han kunne selvsagt aldri være voldelig mot meg!

Vel. 5 år etter er jeg vant med blåmerker og det topper seg en dag han mister beherskelsen og holder på å kvele meg.

Han er eks. Og har vært det i flere år. Men jeg sliter enda med ettervirkningene.

Han er kun 25. Det er ikke så forferdelig lenge siden han var voldelig. Det er ikke som lm han er 40 og gjorde en feil da han var 17.

Har han tatt tak i problemene sine? Behandling av noe slag? Nei vel? Ikke søren om jeg hadde tatt den risikoen!

Det er forbausende vanlig at menn som er voldelige mot damen sin er sett på som snille og greie av alle andre.

Anonymkode: 14061...683

Skrevet

Regner med du selv skjønner at det bare er å ligge langt unna? 

Tenk med hodet, hjertet vil alltid lure deg. Hjertet tenker ikke logisk.

Anonymkode: 8475e...121

Skrevet

Det viktigste valget du gjør i livet, er valg av partner. Så tenk deg om.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Du, hallo! En ung mann, dømt to ganger for vold, et havarert forhold og et lite barn. Gentleman nå, men hva ligger gjemt like under overflaten.

Løp, jente, og se deg aldri tilbake.

Skrevet

Regner med at du har barn siden du er her inne. Velger du å ta sjansen på at førsteinntrykket stemmer, tar du en stor sjanse også på barnets vegne. Det ligger jo også ofte en historie bak et brudd når man har et lite barn. Hva vet du om hvorfor han er singel? 

Skrevet
1 time siden, prekæs skrev:

Det viktigste valget du gjør i livet, er valg av partner. Så tenk deg om.

Der var usedvanlig klokt sagt.

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dømt for vold 2 ganger på 7 år, et havarert forhold med et lite barn. Han er et kupp! 

Anonymkode: 9b337...dde

Det kan være 10 år siden. Kriminell lavalder er 15 år, ikke 18. Det skjer mye i hjernen til en mann fra han er i tenårene til midten av 20-årene..... han KAN ha forandret seg. Snakk litt m han "tilfeldig" om div temaer rundt dette, da fanger du fort opp holdningene hans.

Anonymkode: d017c...140

Skrevet

Han har riktignok, som anonym over her sier, vært over den kriminelle lavalder i ti år. Men i de ti årene har han rukket å være så alvorlig voldelig mot andre at han har vært gjennom to rettssaker og to soninger for denne volden. Det tar tid før slike saker kommer opp i rettsvesenet, og det tar tid før man får sonet som regel.

Jeg ville krevd å få lese dommene. Og uansett, om det er mindre enn fem år siden han satt inne sist så hadde jeg ikke vurdert ham. Han virker som en ustabil mann, når han nå allerede er singel igjen når han har et barn på ett år.

Hvis det er noen år siden siste voldsepisode og du likevel vurderer et forhold til ham, krev å få lese dommene, og også krev at dere går i parterapi sammen slik at du kan bli trygg på at han virkelig har blitt voksen og tar avstand fra sine tidligere handlinger. Vil han ikke det, da er han ikke interessert nok i deg, Hi.

Anonymkode: 32849...ef0

Skrevet

Ikke gjør det! Hans eventuelle tidligere problemer kan også gi deg problemer. Sjansen er dog stor for at denne er trøbbel på andre områder også og vil gi deg problemer og bry

Anonymkode: 97de8...0a6

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ikke gjør det! Hans eventuelle tidligere problemer kan også gi deg problemer. Sjansen er dog stor for at denne er trøbbel på andre områder også og vil gi deg problemer og bry

Nye problemer og bry

Skrevet

Uff.. høres ut som min eks... damene faller for ham som fluer fordi han er en sjarmerende "badboy .. men når han viser sitt sanne jeg så drar han deg ned i et helvete av psykisk nedtrykking og "lett vold".. 

Flyr deg opp i himmelen og drar deg ned i helvete om hverandre..

Anonymkode: 79614...887

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...