Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #26 Skrevet 21. april 2017 Hvorfor i all verden har du avtalt å gi bort egenkapitalen din? Uansett. Krev skjevdeling. Det er dine penger. Anonymkode: 28def...8a4
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #27 Skrevet 21. april 2017 19 timer siden, Noway skrev: Takk for svar! Huset har steget i verdi, og vi blir nok sittende igjen med et overskudd på 1-1,5mill. Jeg vil likevel ikke få høy nok egenkapital til å kjøpe noe eget pga ekstremt høye boligpriser her😔 Hadde "mine" 750000kr blitt trukket fra før fordeling hadde jeg kunne kjøpt noe, men da kan det hende han hadde fått problemer. Jeg har ikke turt å ta den samtalen med han, er redd han kommer til å eksplodere😔 Og han kommer ikke til å foreslå det selv. Få advokaten til å ta den samtalen da vel. Hvorfor bryr du deg om han blir forbanna? Hans problem, DRIT i ham. Anonymkode: f08c1...4d8
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #28 Skrevet 21. april 2017 Jeg gikk inn med 400 000 egenkapital når jeg og mannen kjøpte hus sammen. Disse tar jeg selvfølgelig med meg om vi skulle gå fra hverandre. Jeg driter i om han tjener bedre enn meg og betaler mer. Takket Være meg så har han en jobb som han tjener godt. Det er fordi han trenger ikke tenke på noe her hjemme. Han jobber når han må. Jeg har en 8-16 jobb som jeg klarer å sjonglere med unger og dyr. Du får Gjøre som du vil h.i men jeg ville tenkt på arv til ungene. Det blir mindre på de hvis han evt får nye unger med ny dame. Og trenger han virkelig de pengene mer enn deg? Anonymkode: a53ba...e1b
Anonym bruker Skrevet 21. april 2017 #29 Skrevet 21. april 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg gikk inn med 400 000 egenkapital når jeg og mannen kjøpte hus sammen. Disse tar jeg selvfølgelig med meg om vi skulle gå fra hverandre. Jeg driter i om han tjener bedre enn meg og betaler mer. Takket Være meg så har han en jobb som han tjener godt. Det er fordi han trenger ikke tenke på noe her hjemme. Han jobber når han må. Jeg har en 8-16 jobb som jeg klarer å sjonglere med unger og dyr. Du får Gjøre som du vil h.i men jeg ville tenkt på arv til ungene. Det blir mindre på de hvis han evt får nye unger med ny dame. Og trenger han virkelig de pengene mer enn deg? Anonymkode: a53ba...e1b Da har du nok heller ikke inngått avtale med mannen din slik hi har gjort? Mye han kan gjøre sammen med en advokat om hi bryter denne avtalen. Som at uten denne avtalen ville han valgt å ha særeie. Kanskje han kan vise at det kun er han som har beralt på huslånet. Han kan kjøpe hi ut av huset og beholde barnas hjem og gå for hovedomsorgen mm ikke lurt å be henne bryte bindende avtale. Det kan utløse mange mer negative ting for hi. Anonymkode: 96b05...2c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå