Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #26 Skrevet 17. april 2017 Ja, hver eneste dag! Jeg elsker dem, og det forteller jeg dem hver anledning jeg får. Mine foreldre har aldri sagt de var glad i meg. Kan heller aldri huske å ha få sitte på fanget eller fått klemmer... trist! Anonymkode: 5a830...425
Anonym bruker Skrevet 17. april 2017 #28 Skrevet 17. april 2017 Foreldrene mine sa "glad i deg",å moren min sier det innimellom forsatt. Til min egen sønn så føles det unaturlig å si "jeg elsker deg".Men jeg sier veldig ofte at jeg er glad i han. Anonymkode: 924fb...876
TinaK 1990 Skrevet 17. april 2017 #29 Skrevet 17. april 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Hi her Jeg sier det også til mine barn på 3 og 5 år. Jeg føler at det er naturlig nå, men er det naturlig når de er ungdommer? Voksne? Anonymkode: 78a4b...13e Å elske barna sine og å vise det ved å si det er vel aldri noe man slutter med ????? Merkelig spørsmål..
the amazing spidermamma Skrevet 17. april 2017 #30 Skrevet 17. april 2017 Jeg har liksom vokst opp med at 'elske' er forbeholdt kjærester og så sier man at man er 'glad i' de andre. Men når fireåringen sier at han eeeeelsker meg, kan jeg jo ikke la være å si det tilbake. :-) Så jeg sier litt begge deler. Og vi sier det ofte i vår familie.
Mumua Skrevet 17. april 2017 #31 Skrevet 17. april 2017 Mange ganger hver dag. Det kommer jeg til å gjøre så lenge som mulig. Mamma sier av og til "glad i deg". Pappa snakker ikke om følelser. Jeg sier det til dem når det er situasjoner som tilsier at det trengs. Føler ikke det er naturlig til hverdags for meg dessverre.
Engeln Skrevet 18. april 2017 #32 Skrevet 18. april 2017 Kan ikke huske at mine foreldre har sagt til meg at de elsker deg. At de er god i meg kunne de si en gang i skuddåret. Til mine barn sier jeg hver eneste dag at jeg elsker de. De er 4 og 11 år:) De sier det tilbake og. Helt naturlig for oss:)
Pobie Skrevet 18. april 2017 #33 Skrevet 18. april 2017 Foreldrene mine sa det aldri. Jeg sier "jeg er glad i deg" hver kveld når jeg legger han, selv om han er for liten til å forstå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå