Gå til innhold

Sier dere "jeg elsker deg" til deres barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sa deres foreldre det til dere? Sier deres foreldre det til dere nå? Sier dere det til deres foreldre? Når slutter man evt å si det?

Anonymkode: 78a4b...13e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine foreldre sa det aldri. 

Jeg sier -jeg elsker deg hver kveld før hun legger seg. 

Anonymkode: 4a383...ec6

Skrevet

Ja- hele tiden. 

Sier glad i deg til foreldrene mine nå som voksen. 

Skrevet

Jeg sier det til mine barn. Mine foreldre har aldri sagt det til meg. De sa vel "glad i deg" innimellom... Jeg har ikke tenkt å slutte å si jeh elsker deg til mine barn noensinne 🙂

Anonymkode: 03fd2...f5b

Skrevet (endret)

Mamma og pappa sa det aldri. Ikke glad i deg heller.

Jeg sier begge deler daglig til ungene.

Endret av +++
Skrevet

Mine foreldre har aldri sagt annet enn glad i deg 

Jeg har også alltid sagt glad i deg til mine barn 

Men yngste datteren min sier hun "eeeeeeelsker deg mamma" så da kan jo ikke jeg være dårligere så jeg sier jeg elsker henne også. Da svarer hun at hun elsker meg høyest, og da må jeg svare at nei det går ikke an 😉

Anonymkode: ae5d0...46a

Skrevet

Hi her

Jeg sier det også til mine barn på 3 og 5 år. Jeg føler at det er naturlig nå, men er det naturlig når de er ungdommer? Voksne? 

Skrevet

Jeg forteller barna mine at jeg elsker dem hver dag. 

Mine foreldre sier at de er glad i meg og mine søsken. De forteller oss det ofte. Jeg forteller mine foreldre at jeg er glad i dem.

Anonymkode: 0de09...3e5

Skrevet

Jeg sier "glad i deg" til barna. Kan ikke huske at mine foreldre sa det, men jeg var aldri i tvil om at de var det da.

Anonymkode: 3903a...a1f

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her

Jeg sier det også til mine barn på 3 og 5 år. Jeg føler at det er naturlig nå, men er det naturlig når de er ungdommer? Voksne? 

Du er ikke elsker deg til 16-åringen, men forteller han jo daglig at jeg er glad i han, stolt av han osv. Han er også generøs med klemmene, så jeg får klem når han kommer hjem, når han går og legger seg osv fremdeles. Han er jo høyere enn meg og kan fint legge armene rundt skuldrene mine når vi står ved siden av hverandre osv

Vi er i det hele tatt veldig glad i hverandre i denne familien selv om vi ikke bruker ordene elsker deg 

Skrevet

Jeg sier at jeg er glad i sønnen min, og det var det mine foreldre sa til meg også en sjelden gang. Vi snakket generelt lite om følelser, og jeg kan ikke huske at jeg noen gang sa det tilbake til dem, og syntes det var ganske flaut når de sa det.

Jeg sier ikke at jeg elsker sønnen min, for for meg er det en kjærestefølelse. Glad i er like sterkt, bare annerledes. Jeg sier at jeg er glad i ham minst en gang om dagen, ved legging. Han sier det tilbake hver gang. :) Han er 5 nå. Håper vi aldri slutter å si det, men regner jo ikke med det blir hver dag når han er voksen og har egen familie. :P

Anonymkode: 14c83...e33

Skrevet

Nei, det er pompøst og unaturlig for meg. En gang i mellom til mannen, men ikke rutinemessig til ungene.

Jeg sier mye annet som betyr det samme, da. Kjærlighetserklæringer kommer i mange former, både i ord og handling.

Anonymkode: 6d0ad...d11

Skrevet

Mine foreldre sa aldri elsker eller glad i til meg.

Ikke tenkte jeg over det heller den gangen.

Jeg sier glad i deg til mine barn hver eneste dag. Det faller ikke naturlig for meg å bruke ordet elsker. Men de skjønner jo hva jeg mener. ;)

Anonymkode: 001a9...ecc

Skrevet

Ja, hver dag😊

Mine foreldre sa glad i deg.

Skrevet

Sier at jeg elsker de hver kveld, og sier gjerne at jeg er glad i de flere ganger om dagen å. For meg er det helt normalt å si det til barna mine, det finnes jo ingen jeg elsker høyere her i verden 😊 Mine foreldre sa vel de var glad i meg av og til. Men såpass sjeldent at jeg syntes (og fortsatt syns) at det var litt kleint 😏 

Anonymkode: 65ddc...aeb

Skrevet

mine foreldre sa det sikkert da min søster og jeg var små.. glad i deg el elsker deg, men husker ikke at de sa det.. men regner med at de sa det. 

Min pappa døde 5 år siden og siste jeg sa til han var at jeg elsker deg. husker fortsatt gleden han hadde i øynene da jeg sa det. (han klarte ikke å snakke på slutten, men han viste at han elsket meg)

Min mamma og jeg sier ikke noe slik til hverandre, men sender snap til hverandre som vi skriver noe lignende i. 

Jeg sier til mine barn ( 4,6 og 13 år) at jeg elsker de. og de fortsetter med at de elsker oss( min mann og meg) mer og så fortsetter vi osv...  Håper vi aldri slutter å si det. Iallefall si Glad i deg.. 

Selv om jeg ikke husker at mamma og pappa sa noe slikt til oss, så følte vi oss elsket alikevel. Så tror ikke at å si det hele tiden er det viktigste. Det er mange måter å vise at man elsker sine barn/foreldre på..

Anonymkode: 589a2...034

Skrevet

Mamma og pappa sa det aldri til noen av ungene. Ikke glad i deg heller. Det sier de ikke nå heller. Tror det føles rart for dem. 

Jeg sier både at jeg elsker og er glad i barna mine. Sier det hver dag, antar jeg. Både til den lille og til 16 åringen. Det sier hun tilbake også. 

Anonymkode: d91ae...e72

Skrevet

Jeg og sønnen min sier det til hverandre rett som det er. Det skjer ikke mellom meg og foreldrene mine. Det sies veldig ofte mellom dem og søsknene mine da, helsøsken og jeg er mellomste. Og søsknene mine seg i mellom. Har aldri hatt den type forhold til noen av dem. Trist, men sant.

Anonymkode: e0946...081

Skrevet

Eg seier eg er glad i deg, veldig veldig veldig gla i deg osb. Eg elskar deg passar ikkje for meg. Mamma og pappa sa verken det eine eller det andre til meg. Men eg har aldri tvilt eit sekund på at dei er glad i meg (på den eg elskar deg måten, det er berre eit ord eg ikkje får til, noko med dialekta mi trur eg). Så ein kan få sagt mykje utan å bruke ord😊. 

Anonymkode: 57a27...1a2

Skrevet

Jeg sier det til barna mine hver eneste dag. De er 11, 8 og 5. 

Foreldrene mine sa aldri det til oss i oppveksten. Men nå i voksen alder hender det innimellom at mamma skriver og sier hun er glad i oss. 

Kommer til å si "elsker deg" til barna så lenge det føles naturlig. 

Anonymkode: e3c5d...5c6

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du er ikke elsker deg til 16-åringen, men forteller han jo daglig at jeg er glad i han, stolt av han osv. Han er også generøs med klemmene, så jeg får klem når han kommer hjem, når han går og legger seg osv fremdeles. Han er jo høyere enn meg og kan fint legge armene rundt skuldrene mine når vi står ved siden av hverandre osv

Vi er i det hele tatt veldig glad i hverandre i denne familien selv om vi ikke bruker ordene elsker deg 

Hvorfor i all verden skulle jeg ikke si jeg elsker deg til min 14 åring?! Utrolig rart at dere synes skal ta slutt i en viss alder... Hva er egentlig grunnen til det?

Anonymkode: 58302...f7d

Skrevet

Sier ikke elsker deg til barna (men til min ektemann) 

kunne sakt det, men her i gården blir det glad i deg og spesielt glad i deg for alltid. Dette kan jeg ikke telle hvor mange ganger vi sier daglig..altså mye😊 

Men føler elsker deg er slik vi sier til kjæresten/ektemann🙈 

Men dette kan være litt med min dialekt også. Her jeg bor er det liksom så "stor forskjell" på elsker deg og glad i deg😆

Anonymkode: d738c...57c

Skrevet

Sier det hver eneste dag mange ganger til alle tre. Det faller meg helt naturlig. Foreldrene mine sa det til meg da jeg var liten også, men ikke veldig ofte. Husker at jeg var lei meg og at de sa at de elsket meg over alt på jord. Beste følelsen💜

Anonymkode: 55521...1b4

Skrevet

For foreldrene mine er det ikke naturlig å si noe om hvor glade dem er i meg. Altså sier de hvert fall ikke at de elsker meg. Jeg sier det til barna mine. Og barna mine sier det til meg og til hverandre. De er 11 og 13 år gamle. 

Anonymkode: 3c4a4...648

Skrevet

Jeg sier at jeg elsker dem og er glad i dem hver dag. Bruker uttrykkene litt om hverandre. 

Mine foreldre sa aldri noe slikt til meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...