Gå til innhold

Barnehage og ansatt////

Anbefalte innlegg

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Personen er nok såpass at om jeg gjør det, mister h*n jobben. Jeg vet ikke om jeg ønsker det for denne familien men det går slik utover oss///

Anonymkode: 72804...602

Men det ville jo være det eneste riktige. Vedkommende er jo helt uegnet til å ha ansvar for barn! 

Anonymkode: 1ffa7...8f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette må du gå til styrer med. Å drive og love barn noe for å ha barnet som pressmiddel på andre, eller bruke barn som budbringer for egne beskjeder ("nå må du gå og spørre") er faktisk en form for omsorgssvikt.

Hvis styrer ikke vil ta tak i det, er det faktisk BV som må se på hjemmesituasjonen til det aktuelle barnet. Den voksne driver jo et psykologisk spill med barnet som brikke.

Enig med deg. Det er sikkert en barnevernsak/. Min frykt går mest på at dersom dette nå går utover mitt barn all den tid det tar å utføre undersøkelser/ ønsker heller ikke å være en melder/

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Enig med deg. Det er sikkert en barnevernsak/. Min frykt går mest på at dersom dette nå går utover mitt barn all den tid det tar å utføre undersøkelser/ ønsker heller ikke å være en melder/

Jeg blir så frustrert på sånne foreldre som deg, som ikke tar tak i, og prøver å gjøre noe med ubrukelige ansatte.

Anonymkode: 1ec14...f3c

Skrevet

Du kan bare slutte med de irriterende stjernene dine nå, du har røpet deg flere ganger på at det er en mann. Bla ved å skrive "h*M", og "h*n" hvor det ville vært "henne" om det var dame.

Anonymkode: 7ecc3...2d3

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du kan bare slutte med de irriterende stjernene dine nå, du har røpet deg flere ganger på at det er en mann. Bla ved å skrive "h*M", og "h*n" hvor det ville vært "henne" om det var dame.

Spiller det noen rolle?

Skrevet

Spiller det noen rolle?

Tydeligvis siden du gjør det.

Anonymkode: bd88f...568

Skrevet

Spiller det noen rolle?

Det irriterer øynene mine, og er helt unødvendig! 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Få fingeren ut!!!

Skrevet

Hva faen er greia//// med å misbruke/// disse tegnene//?

Anonymkode: 1d002...cf9

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva faen er greia//// med å misbruke/// disse tegnene//?

Anonymkode: 1d002...cf9

Kan dere kranglefantene drite i avsporinger nå? 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Skrive en tråd her og klage over en ansatt, det kan du gjøre.

Men å melde personen til barnevernet når du vet det er grunn for bekymring, det er du for feig til. Gjemmer deg bak at du ikke ønsker å være "en melder", og at det skal gå utover barnet ditt. DITT barn kan beskyttes av andre ansatte i barnehagen. INGEN beskytter det eller de barna som DU VET trolig lever under omsorgssvikt hjemme.

At du kan leve med deg selv om du ikke melder en slik sak, det forstår jeg ikke. Det er din fordømte plikt å melde når du vet at et barn trolig lever under omsorgssvikt!!!

Anonymkode: b9b57...cac

Skrevet

Enten sier du det rett ut til han at dette må han slutte med, eller så går du til styrer og forteller at du ikke syns dette er greit. 

At du skal hente barnet utifra hvilken vakt han har hører ingen steder hjemme. Om du ikke ønsket å ha dette barnet hjemme må du faktisk gi beskjed om det. Ønsker du å ha barnet på besøk, er det du som skal spøøre om det. At ansatte blandet jobb og privatliv syns jeg ikke er greit. I barnehagen ungene gikk i hadde ingen foreldre lov å jobbe på avdeling der de hadde barn selv. Heldigvis hadde barnehagen to barnehager med flere avdelinger på, slik at de sjeldent ellr aldri hadde barn og foreldre i samme hus. De var veldig bevist på dette, det. Jeg glad for. 

Anonymkode: 0c22d...a43

Skrevet

Svensk?

Anonymkode: 07822...6b4

Skrevet

Lever på morgenen når han er der og si, foran han og barna "i dag henter jeg deg ikke, for du skal være med xxx hjem i dag" smil pent til han og si "ha en super dag, jeg henter etter Barne-TV"

Anonymkode: dc55f...2e6

Skrevet

Nå skal jeg være litt krass mot deg. Du fremstår som særdeles konfliktsky. Du kan ikke si nei, for han setter opp et surt fjes. Du kan ikke si det til styrer i tilfelle han mister jobben. Du er redd for at barnet hans lever under omsorgssvikt, men tør ikke melde fra til barnevernet.

Alle svarene dine er fulle av unnskyldninger for hvorfor du ikke kan/vil/tør gjøre noe med situasjonen.

Jeg skal fortelle deg noe: Tankelesing og vent-og-se fungerer dårlig som løsninger.

Det du må gjøre er å ta saken direkte opp med personen det gjelder. Fortell rett ut at han må slutte med dette maset, si at det ikke lenger er aktuelt for deg å ta med hans barn hjem flere ganger i uken og at du ikke vil høre et ord mer om det. Så må du gå til styrer og fortelle om dette. Fortell at du er så oppgitt at du nå har begynt å hente ditt barn på tider da denne ansatte har gått hjem, og at du ikke vil ha det sånn. Fortell at du har sagt fra, og at du nå er redd for at det skal gå utover ditt barn. 

Stå opp for deg selv, og sett en grense.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...