Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #26 Skrevet 16. april 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun er tydeligvis bekymret for deg, og du driter i din egen helse og henne. Anonymkode: 0e32f...183 Du leste ikke det jeg skrev "pøver hele tiden å gjøre noe med det" Ta deg en bolle Anonymkode: bf73d...275
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #27 Skrevet 16. april 2017 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du leste ikke det jeg skrev "pøver hele tiden å gjøre noe med det" Ta deg en bolle Anonymkode: bf73d...275 Det tror jeg ingenting på. Prøve i 1 måned gjelder ikke som å prøve ordentlig. Anonymkode: 0e32f...183
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #28 Skrevet 16. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det tror jeg ingenting på. Prøve i 1 måned gjelder ikke som å prøve ordentlig. Anonymkode: 0e32f...183 Hva du tror og mener om dette er jo fullstendig uvesentlig for alle bortsett fra deg. Ta med deg hurpeholdningene dine ut på tur eller noe. Det hadde du hatt godt av! Anonymkode: 04753...f47
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #29 Skrevet 16. april 2017 Merkelig hvordan overvekt er ok å bekymre seg om. Men å kommentere folks dårlige økonomiske sans, dårlig yrkesvalg, dårlig sminke eller hårfrisyre er ikke ok. Anonymkode: 40f83...61c
Surogvanskelig Skrevet 16. april 2017 #30 Skrevet 16. april 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Merkelig hvordan overvekt er ok å bekymre seg om. Men å kommentere folks dårlige økonomiske sans, dårlig yrkesvalg, dårlig sminke eller hårfrisyre er ikke ok. Anonymkode: 40f83...61c Hva slags konsekvens gir dårlig frisyre og sminke som gjør at det burde være grunn til å legge seg opp i?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #31 Skrevet 16. april 2017 1 minutt siden, Surogvanskelig skrev: Hva slags konsekvens gir dårlig frisyre og sminke som gjør at det burde være grunn til å legge seg opp i? Hva slags konsekvens gir overvekt? (Og ikke kom med helse-piss. Det er mindre risiko for å bli syk hvis man er feit og aktiv enn hvis man er tynn og lat. Det er uansett ikke noen andre som blir syke, kun den overvektige selv.) Anonymkode: b036d...036
Surogvanskelig Skrevet 16. april 2017 #32 Skrevet 16. april 2017 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva slags konsekvens gir overvekt? (Og ikke kom med helse-piss. Det er mindre risiko for å bli syk hvis man er feit og aktiv enn hvis man er tynn og lat. Det er uansett ikke noen andre som blir syke, kun den overvektige selv.) Anonymkode: b036d...036 Jeg har en overvektig mann som sliter med å finne klær...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #33 Skrevet 16. april 2017 Når man sammenligner det å kutte seg selv i pulsåren i armene med overvekt. Da vet man at man er bland høne-idiotene på anonymforum Anonymkode: 196bd...89e
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #34 Skrevet 16. april 2017 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva slags konsekvens gir overvekt? (Og ikke kom med helse-piss. Det er mindre risiko for å bli syk hvis man er feit og aktiv enn hvis man er tynn og lat. Det er uansett ikke noen andre som blir syke, kun den overvektige selv.) Anonymkode: b036d...036 Det er ikke mange overvektige som er aktive altså. Jeg jobber med fedmekirurgipasienter og de fleste av dem flytter seg ikke en meter frivillig. Og jo det kan faktisk gå ut over andre enn deg selv. Tenk på oss i helsevesenet som må flytte på disse pasientene! Anonymkode: edd27...8b3
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #35 Skrevet 16. april 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke mange overvektige som er aktive altså. Jeg jobber med fedmekirurgipasienter og de fleste av dem flytter seg ikke en meter frivillig. Og jo det kan faktisk gå ut over andre enn deg selv. Tenk på oss i helsevesenet som må flytte på disse pasientene! Anonymkode: edd27...8b3 Det spiller ingen trille hva du ser hos dine pasienter, hvis ikke den personen som omtales er en av dem. Anonymkode: b036d...036
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #36 Skrevet 16. april 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det spiller ingen trille hva du ser hos dine pasienter, hvis ikke den personen som omtales er en av dem. Anonymkode: b036d...036 Det er vel ikke ukjent at denne gruppen har skylappene godt plantet på. Alt er jo alle andre sin skyld. Fedme kan aldri bli positivt. Anonymkode: edd27...8b3
Anonym bruker Skrevet 16. april 2017 #37 Skrevet 16. april 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er vel ikke ukjent at denne gruppen har skylappene godt plantet på. Alt er jo alle andre sin skyld. Fedme kan aldri bli positivt. Anonymkode: edd27...8b3 Nei, men det er vel ikke nødvendig å bruke utskamming og moralisme heller...? Som sagt så ville ingen ha følt at det var ok å gi gode råd eller be folk skjerpe seg hvis lidelsen var angst, bipolar lidelse, selvskading, psykose eller fobier. Hvorfor skal det være ok å gå rundt og mene og moralisere overfor folk med spiseforstyrrelser? Det er en psykisk lidelse det også. Anonymkode: b036d...036
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå