Gå til innhold

Kjole til bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet
12 minutter siden, Iiiiik skrev:

Jeg er også vant til at de fleste skifter av seg bunaden mellom vielsen og selskapet. Og jeg mener at lang kjole hører med i bryllup. Ville på ingen måte hevet øyenbrynene av en kjole til under kneet, men jeg selv og mine døtre blir kledd i samsvar med skikk og bruk. 

Denne syntes jeg var fin http://www.somado.no/chiffon-halter-empire-sequined-gulvlengde-aqua-kjoler-store-størrelser-p-8.html

Den var veldig fin. Synd at med litt mage så ser man fort gravid ut i slike kjoler. 

Anonymkode: ad82e...199

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den var veldig fin. Synd at med litt mage så ser man fort gravid ut i slike kjoler. 

Anonymkode: ad82e...199

Jeg tenker mest at med litt mage, så har man litt mage. Er ikke mulig å ta på seg selskapsklær og se slank og smekker ut etterpå. 

Skrevet

HI her igjen:) Tusen takk for mange gode tips, jeg har klikket meg inn på alle linker og har fått litt mer retning på det jeg leter etter! Når det gjelder avsporingene, så var de helt forventet, de er en selvfølge her inne😉 Så tusen takk til dere som har sporet  "på" igjen for meg! Jeg var rett og slett bare ute etter gode tips☺ Jeg har ikke bunad, men synes det er nydelig i bryllup, og hadde nok brukt det om jeg hadde hatt! Ellers så er ikke min omgangskrets (heldigvis💕) så opptatt av å følge kjempestrikse kleskoder, selv ikke i bryllup. Vanlige, hyggelige og fornuftige mennesker alle sammen, og fokuset er på å skape en flott dag☺ Jeg er sikker på at brudeparet blåser i om kjolen min er noen cm for lang/kort  eller om jeg stiller i skjørt i stedet for kjole, så lenge jeg ikke er utringet til navlen eller har tenkt å møte i noe brudekjoleaktig😉 Jeg har vært i et bryllup der alle regler ble fulgt til punkt og prikke én gang,  og det er det stiveste jeg har vært i! Fallhøyden er jo rimelig stor også, og det bruden brukte mest tid på var å sjekke om alt gikk etter boka😕 Nå sporet jeg visst av selv, men den friheten tar jeg meg siden det er "min" tråd😄 Kan jo ikke komme med tips til meg selv heller... Fra dere tar jeg gjerne imot flere tips, og nå er det vel sagt tydelig at ALLE tips er nyttige (tenk på kroppsfasong bare, er jo derfor jeg søkte tips) Tusen takk ☺👍HI

Anonymkode: a58de...04d

Skrevet
På 11. april 2017 den 9.56, Anonym bruker skrev:

Den nederste her var veldig fin 😊 Og på ingen måte for kort for bryllup!! I de utallige bryllupene jeg har vært i har folk kommet i både kort og langt. Så lenge du ikke kommer i hvitt, er du helt safe. Bunad synes jeg personlig er litt traust og varmt når man skal drikke og danse, men flott er det jo. 

Undertøyet er dessuten viktig om man er litt rund. Jeg ville investert i noe som støtter og holder på plass under kjolen, men uten at det føles som en tvangstrøye. 

Håpe du koser deg masse og føler deg smashing 😘

Anonymkode: 02764...4a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...