Anonym bruker Skrevet 10. april 2017 #26 Skrevet 10. april 2017 Handler ikke om dårlig fantasi, er mange fine jentenavn, ikke et stort problem det, men jeg synes navnet er fint. Vi blir ikke å kalle henne for det samme som venneparets datter, da de blir å ha ulike tilleggsnavn, blir jo ikke å oppfattes som de heter det samme. Er uansett ikke vennepar som vi omgås veldig ofte, kanskje 1-2 ganger i året, uten at dette betyr noe. hi Anonymkode: 43520...0d7
februarprins2013 Skrevet 10. april 2017 #27 Skrevet 10. april 2017 tenker bare på hun i teen wolf da, blir veldig rart på norsk synes jeg
Ophiophagus Hannah Skrevet 10. april 2017 #28 Skrevet 10. april 2017 Jeg synes ikke det gjør noe at et vennepar har samme navn på sin datter. Jeg hadde bare syntes det var koselig. Synes Maila passer med; Maila Kristine Maila Helene Maila Elizabeth Maila Hermine
Anonym bruker Skrevet 10. april 2017 #29 Skrevet 10. april 2017 Jeg synes ikke du skal bry deg så mye om kritikken. Om du like navnet så go-for-it! Det gjør heller ingenting om venneparet deres har en datter på 16-17 med lignende navn, det er vell bare et kompliment til deres valg av navn. Jeg synes rådet om å stave navnet med y er godt, men det er jo du og din bedre halvdel som bestemmer Anonymkode: 72291...9da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå