Gå til innhold

Så utrolig knust i dag ;(

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Pengene blir overført på sekunder med Vips uansett hvilke bank man har. 

Nei dette stemmer ikke! Vi har prøvd det før bare for å se om det går. Pengene går utifrå din konto slik at du ikke kan kansellere transaksjonen og du for melding om det men du for de fysisk ikke på konto med en gang om du ikke har DnB. 

Anonymkode: 6489a...b5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her jeg har selvsagt registrert meg med annen konto en DnB da det er der mine kontoer er. 

IMG_0195.PNG

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei dette stemmer ikke! Vi har prøvd det før bare for å se om det går. Pengene går utifrå din konto slik at du ikke kan kansellere transaksjonen og du for melding om det men du for de fysisk ikke på konto med en gang om du ikke har DnB. 

Stemmer ikke, jeg fører stadig over til venner som ikke har samme bank og de får de med det samme  

Men uansett ser jeg ikke helt at dette er nok til å knuse deg? Du blir uten vaskemaskin til tirsdag? Det går nok helt bra, skal du se. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Her jeg har selvsagt registrert meg med annen konto en DnB da det er der mine kontoer er. 

IMG_0195.PNG

Ok. Ser det står senest neste dag, da har vi nok vært heldige som har fått de umiddelbart. 

Skrevet
1 minutt siden, *Miss Marple* skrev:

Stemmer ikke, jeg fører stadig over til venner som ikke har samme bank og de får de med det samme  

Men uansett ser jeg ikke helt at dette er nok til å knuse deg? Du blir uten vaskemaskin til tirsdag? Det går nok helt bra, skal du se. 

Om du kikker en lenger opp så har jeg sakset inn fra DnB om vips. Der står det forklart. Og nei jeg driter i vaskemaskinen, surt ja men det var heller den totale ydmykelsen jeg reagerte på. Ikke ofte jeg setter meg i bilen og begynner å hylgråte mens jeg ringer mannen. 

Skrevet
24 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Nei, det gjør det ikke. Når mannen min vippser penger til meg tar det 1-3 døgn før pengene er på konto.  Vi bruker forskjellig bank.

Anonymkode: f16eb...f37

Skrevet
1 time siden, *Miss Marple* skrev:

Ikke mellom DnB og Nordea i alle fall. Her sto ungen uten penger på jernbanestasjon og vipps kom ikke gjennom.

Anonymkode: 26eef...737

Skrevet
2 timer siden, *Miss Marple* skrev:

Du får meldingen fra Vipps ja, men pengene kommer ikke inn før på mandag!

Anonymkode: 9e965...3d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...