Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #1 Skrevet 8. april 2017 Ja jeg har da betalt alle regningene pluss ned betalte ekstra på fondet for to dager siden. Der gikk hele lønningen jeg hadde glemt at autotrekk kom på fredag i tillegg så da ble det igjen 1500 kroner på kontoen i dag. Ingen krise tenkte jeg for lønningen kommer tirsdag. Pleier aldri å blakke meg slik men bufferen røk i forrige måned da jeg kjøpte meg "ny"bil. Veeel i går kveld røk vaskemaskinen jeg bannet og svertet og tenkte at jeg kan jo stikke nedenom og kjøpe en i dag som var på tilbud (siste dag av tilbudet). Jeg tjener godt har absolutt ikke noe lån og ingen betalingsanmerkninger (har aldri hatt). Tenkte at jeg kunne betale den når lønningen kom med en gang. De hadde sånn handle konto og det passet meg ypperlig, trodde jeg 😒. Vel jeg fikk ikke innvilliget de skarve 4000 kronene og søknaden min ble avslått. Begrunnelse for 10!! År siden hadde jeg ett lite bil lån som min x mann ikke alltid betalte. Gikk aldri til inkasso men ble betalt sent av og til og av og til ringte jeg inn for å kunne utsette det da det var litt trangt. Det var som sagt min x mann sin bil. Dette lånet har vert 100% innfridd i 8 år. Har ikke hatt noe som helst lån siden. Jeg prøvde å forklar det til mannen i telefonen men han nektet meg. Det er virkelig noe av det mest nedverdigende jeg noen gang har opplevd. Jeg tjener altså over 700 000 i året. Min nåværende mann det samme. Og vi har 0 lån. Allikevel fikk jeg slik reaksjon 😓 Det at det var trangt om pengene for 10 år siden skall da ikke ha noe med meg å gjøre nå? Hva er egentlig prosedyren i dette? Trodde til og med betalingsanmerkning ble slettet om det er innfridd og det har jeg aldri hatt. Må si at det faktisk var noe av de flaueste jeg har opplevd noen gang og det ble jo den køen til slutt , hvor alle fikk det med seg😳 Anonymkode: 6489a...b5e
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #2 Skrevet 8. april 2017 Da ville jeg sjekket om det er noe nyere saker, for 10 år gamle saker dukker ikke opp slik du sier nå! Er en sak oppe og avgjort forsvinner betalingsanmerkningene umiddelbart! Anonymkode: ba4f7...d7b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #3 Skrevet 8. april 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Da ville jeg sjekket om det er noe nyere saker, for 10 år gamle saker dukker ikke opp slik du sier nå! Er en sak oppe og avgjort forsvinner betalingsanmerkningene umiddelbart! Anonymkode: ba4f7...d7b Jeg snakket med mannen personlig i telefonen. Han sa det var den saken! Jeg har virkelig jobbet rumpa av meg for å få ett bedre liv og det der føltes som ett slag i magen. Som sagt de sa for å være nøyaktig at de ikke ønsket meg som kunde fordi jeg ikke hadde god betalings evne 😓. Dette er jo som sagt ett sårt tema da jeg gikk fra ordentlig fattig til å klore meg oppover kun med viljestyrke og egeninnsats. Anonymkode: 6489a...b5e
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #4 Skrevet 8. april 2017 Neppe at du ikke fikk låne 4000,- fordi et lån for 10 år siden ble av og til betalt for sent. Anonymkode: 55ad2...72e
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #5 Skrevet 8. april 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Neppe at du ikke fikk låne 4000,- fordi et lån for 10 år siden ble av og til betalt for sent. Anonymkode: 55ad2...72e Jo !! Det var grunnen! Jeg var ikke en kunde de ønsket grunnet dårlig betalingsevne Anonymkode: 6489a...b5e
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #6 Skrevet 8. april 2017 Høres utrolig rart ut da de omtrent kaster disse lånene etter folk. Anonymkode: 188c4...574
SuperFries Skrevet 8. april 2017 #7 Skrevet 8. april 2017 Hvordan kan dette knuse deg? Flaut ja, men å knuse deg?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #8 Skrevet 8. april 2017 Det der kan umulig stemme! Jeg har hatt store økonomiske problemer, inkassokrav og namsmannen. Jeg får lån nå et par år sendere og tjener halvparten av deg, pluss er alenemor. Anonymkode: b66ad...51d
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #10 Skrevet 8. april 2017 Jeg m si at en liten djevel inni meg har lyst til å ta den saken videre på en eller annen måte. Men vet rett og slett ikke om jeg orker. Vaskemaskinen blir ikke kjøpt i den butikken på tirsdag i hverfall. Om dere lurer på hvorfor ikke min mann betalte han er borte med jobben til onsdag. Anonymkode: 6489a...b5e
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #11 Skrevet 8. april 2017 1 minutt siden, Fru Ugle skrev: Hvilken bank var det snakk om? Santander Anonymkode: 6489a...b5e
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #12 Skrevet 8. april 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det der kan umulig stemme! Jeg har hatt store økonomiske problemer, inkassokrav og namsmannen. Jeg får lån nå et par år sendere og tjener halvparten av deg, pluss er alenemor. Anonymkode: b66ad...51d Nettop jeg har aldri hatt slike problemer noengang! Anonymkode: 6489a...b5e
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #13 Skrevet 8. april 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg snakket med mannen personlig i telefonen. Han sa det var den saken! Jeg har virkelig jobbet rumpa av meg for å få ett bedre liv og det der føltes som ett slag i magen. Som sagt de sa for å være nøyaktig at de ikke ønsket meg som kunde fordi jeg ikke hadde god betalings evne 😓. Dette er jo som sagt ett sårt tema da jeg gikk fra ordentlig fattig til å klore meg oppover kun med viljestyrke og egeninnsats. Anonymkode: 6489a...b5e Så han det rett ut, eller var dette noe han du snakket med kjente til? Høres ut som at han grep tak i noe du så, for dersom den 10 år gamle saken er avsluttet så kan han umulig vite om det. Det må være noe annet her. Anonymkode: ba4f7...d7b
*Miss Marple* Skrevet 8. april 2017 #14 Skrevet 8. april 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Om dere lurer på hvorfor ikke min mann betalte han er borte med jobben til onsdag. Anonymkode: 6489a...b5e Og nettbank eller vips funker ikke for dere? Dette er jo bare vås.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #15 Skrevet 8. april 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Så han det rett ut, eller var dette noe han du snakket med kjente til? Høres ut som at han grep tak i noe du så, for dersom den 10 år gamle saken er avsluttet så kan han umulig vite om det. Det må være noe annet her. Anonymkode: ba4f7...d7b Han sa det rett ut. Leste til og med opp bilskiltet på bilen og sa at beklager men du kan ikke få lån her. Og til dere som lurer på hvorfor jeg ble knust fordi jeg var ekstremt flau jeg har jobbet hardt for å komme bort fra dette og den følelsen og minnene kom tilbake da jeg ikke hadde råd til mat til tider en gang. Anonymkode: 6489a...b5e
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #16 Skrevet 8. april 2017 Akkurat nå, *Miss Marple* skrev: Og nettbank eller vips funker ikke for dere? Dette er jo bare vås. Ehh? Vi har forskjellige banker og om jeg overfører i dag så for jo ikke jeg de pengene i dag! Vips fungerer heller ikke to forskjellige banker tar opp i mot tre dager med vips! Og nei dette er dessverre ikke vås skulle virkelig ønske det var det! Anonymkode: 6489a...b5e
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #17 Skrevet 8. april 2017 Ta kontakt med santander på mandag , be om å få tilsendt alt hostorikk de har på deg skriftlig. De bruker nok en score på kredittsjekk. Og du har jo ingen betalingsanmerkning nå så klag til de. Om dette er sant så var du nok ekstremt uheldig med personen du traff på. Du får gjenpart av kredittsjekken de gjorde i dag i posten, der står det om de bruker score. Jeg er selv kunde i santander,og har møtt på en og annen ufin kundebehandler. Dere fikk vel handlet vaskemaskin på mannen din da? Med så solid lønn, er han også helt blakk? Anonymkode: f5abe...802
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #18 Skrevet 8. april 2017 Dere tjener 1,4 mill i året og har ikke 4000 stående? 😂😂😂 Noe skurrer her. Anonymkode: ee808...b7b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #19 Skrevet 8. april 2017 Hvilke banker bruker dere? Og sånn apropo det, skaff dere felleskonto som begge har tilgang til Anonymkode: f5abe...802
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #20 Skrevet 8. april 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han sa det rett ut. Leste til og med opp bilskiltet på bilen og sa at beklager men du kan ikke få lån her. Og til dere som lurer på hvorfor jeg ble knust fordi jeg var ekstremt flau jeg har jobbet hardt for å komme bort fra dette og den følelsen og minnene kom tilbake da jeg ikke hadde råd til mat til tider en gang. Anonymkode: 6489a...b5e Høres ut som at det i så fall var samme bank som dere var borti for mange år siden.. forsøk et annet selskap. Alternativt ville jeg faktisk fulgt opp dette til mandag - ring og hør og be om forklaring. Anonymkode: ba4f7...d7b
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #21 Skrevet 8. april 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ta kontakt med santander på mandag , be om å få tilsendt alt hostorikk de har på deg skriftlig. De bruker nok en score på kredittsjekk. Og du har jo ingen betalingsanmerkning nå så klag til de. Om dette er sant så var du nok ekstremt uheldig med personen du traff på. Du får gjenpart av kredittsjekken de gjorde i dag i posten, der står det om de bruker score. Jeg er selv kunde i santander,og har møtt på en og annen ufin kundebehandler. Dere fikk vel handlet vaskemaskin på mannen din da? Med så solid lønn, er han også helt blakk? Anonymkode: f5abe...802 Som jeg skrev lenger opp han er på jobb reise. Til onsdag, han hadde selvsagt kjøpt den for oss om han var her. Ikke har vi kredittkort eller noe slikt heller da vi aldri har hatt bruk for det. Dette skulle liksom være ett engangstilfelle og kun fordi det var akkurat den maskinen jeg så på som nå var på tilbud. Anonymkode: 6489a...b5e
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #22 Skrevet 8. april 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere tjener 1,4 mill i året og har ikke 4000 stående? 😂😂😂 Noe skurrer her. Anonymkode: ee808...b7b Uff vet du det var kun ett engangstilfelle da jeg brukte opp pengene mine på bilkjøp. Betalte hele bilen uten lån. Så nei dette er ikke tull. Det at vaskemaskinen skulle ryke nå rett før neste lønning mens mannen ikke var hjemme er rett og slett bare forferdelig uflaks! Anonymkode: 6489a...b5e
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #23 Skrevet 8. april 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvilke banker bruker dere? Og sånn apropo det, skaff dere felleskonto som begge har tilgang til Anonymkode: f5abe...802 Ja ikke hatt noe særlig grunn til det da begge jo egentlig alltid har penger.... jeg bruker Nordea han jbf Anonymkode: 6489a...b5e
Anonym bruker Skrevet 8. april 2017 #24 Skrevet 8. april 2017 Ingen krise å være uten vaskemaskin frem til tirsdag da 😊 Pust! Det ordner seg. Anonymkode: f5abe...802
*Miss Marple* Skrevet 8. april 2017 #25 Skrevet 8. april 2017 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ehh? Vi har forskjellige banker og om jeg overfører i dag så for jo ikke jeg de pengene i dag! Vips fungerer heller ikke to forskjellige banker tar opp i mot tre dager med vips! Og nei dette er dessverre ikke vås skulle virkelig ønske det var det! Anonymkode: 6489a...b5e Pengene blir overført på sekunder med Vips uansett hvilke bank man har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå