Gjest Skrevet 5. april 2017 #26 Skrevet 5. april 2017 14 timer siden, Iiiiik skrev: Har fire skolebarn, de skal alle ha fri hele sommeren naturlig nok. Den eldste burde hatt sommerjobb, men hun har ikke lyktes i å få seg jobb dessverre. Sliter selv denne 17 åringen her med å få seg jobb. Søkt på de typiske ungsdomstedene, men dårlig med napp hittil. :/
Gjest Skrevet 5. april 2017 #27 Skrevet 5. april 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Størstemann har alltid med hjelp av besteforeldre hatt fri hele sommeren, men tvillingene er ikke like heldige. Så i år har tvillingene fri 6 uker, og størstemann 9. Som mor er det sårt, men sånn er det bare. (Eldste har ikke sfo, så forklarer det slik for de minste som "må" være på SFO) Neste år tenker jeg og mannen å splitte oss i ferien, slik at ungene skal få mest mulig fri. Hadde jeg kunnet hadde jeg gjort som deg Anonymkode: ea5a4...77d Slik splitting har vi måtte noen ferier også. Særlig da jeg jobbet på både sykehus og hjemmesykepleie og jobbet alt det jeg maktet hele sommeren for å få nok kr ellers i året da jeg studerte Men ønsker dere en flott ferie uansett.
februarprins2013 Skrevet 6. april 2017 #28 Skrevet 6. april 2017 Jeg har 4 uker, han får 3 ,men har ferie hele juleferien og påskeferien også
Superdolly Skrevet 6. april 2017 #29 Skrevet 6. april 2017 Hele skoleferien. Det har de alltid hatt, en uendelig lang sommerferie. Her får vi det til pga mannens jobbsituasjon, min jobbsituasjon og pensjonerte besteforeldre i nabohuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå